Wij hebben net de papieren van de balastingaangifte terug gekregen en wij krijgen 3250 euro terug! Daar zijn wij echt heel blij mee! ik hoop dat er voor meer van jullie zulke mooie begragen bijzitten! Mijn dag kan niet meer stuk !
Ik had er ook pas zondagavond erg in , als een speer alles ingevuld en de deur uitgegooid. Wij krijgen ook een leuk bedrag terug
Ik heb toevallig net de financieel adviseur aan de telefoon gehad, die gaat 't voor me doen Ik ben er zo ontzettend slecht in, ik snap er nooit wat van Ik word ook altijd helemaal zenuwachtig als ik eraan denk, lol
zo dat is een heel bedrag wat leuk! ik moet het nog horen hoeveel we terug krijgen of moeten betalen.
wij hebben in 2007 een huis gekocht dus krijgen als het goed is heel veel terug! weten jullie dit: als je hem invult op het loon van de meest verdiende (mijn vriend dus) en ik als fiscale partner, ik dan moet betalen en hij terug krijgt? dat zei een vriendin van mij... Bij ons stond toen ik alles ingevuld had dat mijn vriend dus een bedrag terug kreeg ik 0. Als dat zo zou zijn klopt het.. Maar hoop het dus niet dat ik strax moet betalen!
Ik denk dat het naar elkaar afgestreept wordt Liess (als ik het goed begrijp hoor), mijn man kreeg niks terug (ok, 4 euro ) en ik de rest (omdat het huis op mijn naam staat en omdat ik het meeste verdien), als hij bijv. 25,- moet betalen wordt het volgens mij gewoon afgetrokken van elkaar.... Maar ik ben geen deskundige hoor...
hahaha ik kwam op 6 000 euro uit en dacht na uren ploeteren wat heb ik fout gedaan die vrouw gebeld van zo'n hulplijn en alles heb ik goed ingevuld afwachten dus maar maar gister op post gedaan erg laat dus