maandstonden blijven uit

Discussion in 'Zwanger worden' started by vvh, Jan 5, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. vvh

vvh Lid

Jul 31, 2006
    81
    0
    0
    leerkracht
    ik begrijp er niets meer van. ik moest normaal mijn :evil: dinsdag doorkrijgen. Maar er kwam dus niets. Ik kon me niet meer houden, dus heb ik me woensdag avond getest. negatief natuurlijk. Donderdag morgen verloor ik een héél klein beetje bruin. Dus ik dacht: nu komen ze door. Maar neen, tot nu toe heb ik niks meer verloren.

Wat denken jullie dat dit zou betekenen? Zou het kunnen dat ik toch zwanger ben en gewoon wat bruin verlies? of zou die test dan positief geweest moeten zijn?

Zelf dacht ik om maandag avond terug te testen. Ik heb mijn :evil: altijd op tijd gehad.

2. jikke

jikke Actief lid

Dec 7, 2006
    427
    0
    0
    friesland
    hallo,
    eigenlijk wat iedereen moet als de NOD eraan komt. wachten, wachten en nog eens wachten tot je een paar dagen verder bent. De symptomen die je beschrijft kunnen alle kanten op. Ik weet het, je had liever wat anders gehoord maar het zegt gewoon heel weinig. Zelf moet ik ook nog een paar dagen wachten en ik weet dat je nu eigenlijk aan alle symptomen die je hebt (of denkt te hebben) kunt opmaken of je zwanger bent of niet maar soory, IK wou ook dat het zo was. SUCCES met wachten [-o<

3. Ik lees in je berichtje dat je 's avonds test, maar het is beter om in de ochtend te testen omdat je urine dan geconcentreerder is. Als je nog niet zoveel HCG in je urine hebt kan dat genoeg zijn om wel een posi of vage test te krijgen.

Groetjes Jelske

Share This Page