temperatuur

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door annn, 5 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annn

annn Actief lid

5 jan 2007
    199
    0
    0
    zwolle
    hallo dames,

bij deze mijn eerste berichtje op dit forum!
    inmiddels ook al een poosje bezig om zwanger te raken, en heel veel er over aan het lezen, aangezien mijn cyclus langer duurt dan de rest (rond de 6,5 weken).

nou vraag ik me 2 dingen af, en hopelijk dat jullie me antwoord kunnen geven:

-ik heb een temperatuurmeter, waarmee je via het oor de temp meet.
    nou kan ik op hetzelfde moment wel meten, maar soms komen er veel verschillende temperaturen uit! kan wel een halve graad schelen!
    ook het verschil tussen mijn ene en andere oor is soms erg verschillend. (en dat terwijl dit net een nieuwe is!).
    volgens mij wordt het dus tijd om een andere te kopen (een meer "traditionele", die je niet via het oor gebruikt).
    maar hebben jullie een tip, welke goed is?

- komt het echt zo nauw, dat je elke dag op hetzelfde tijdstip temperatuurt?
    ik doe het sowieso vóórdat ik uit bed stap, 's ochtends, maar soms moet ik later werken, of heb ik weekend, en temp. ik later.
    moet ik iets meer discipline krijgen, en echt de wekker elke dag zetten, of maakt het niet zo heel veel uit "als het maar is, voordat ik uit bed stap..."

alvast bedankt voor een antwoord!

2. Salsabine

Salsabine Actief lid

16 nov 2006
    474
    1
    0
    Teamleader Customer Services
    Veenendaal
    Hoi Ann,

Volgens mij kan je deze vraag beter in NOD Jan of Febr. stellen daar zijn die forums voor bedoeld.

Als je het mij vraagt is oorthermometer nie zo handig om te tempen..gewoon lekker rectaal is de beste manier ;)

Zie je wel in ander forum want ik denk dat deze gesloten wordt :-#

3. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    oortempen kan wel, maar je moet nooit tempen in het oor waar je net op hebt gelegen, daar is het altijd veel warmer dan de andere.

Hiermee verrplaats ik je berichtje ook gelijk naar zwanger worden.

4. Niet meer actief

het beste is idd rectaal tempen en ja ook op het zelfde tijdstip......... dus ff iets meer discipline hihihih
    mijn dochterje is meestal rond 7 uur wakker dus mijn wekker (telefoon) staat op 6.55 elke dag weer weekend of geen weekend zelfs op nieuwjaarsdag hihihihihi

succes er mee. en denk dat een digitale gewoon het makkelijkste is en of je er dan 1 hebt met 1 of 2 cijfers achter de komma maakt niets uit.

5. annn

annn Actief lid

5 jan 2007
    199
    0
    0
    zwolle
    ok, dank jullie wel!
    (en ook bedankt voor het verplaatsen... typisch zo'n beginnersfout van mij ;) )

en maakt het nog veel verschil tussen rectaal of vaginaal temperaturen?

Deel Deze Pagina