Ik wilde na mijn bevalling graag een belly bandit gaan dragen omdat ik er positieve verhalen over heb gehoord. Helaas ben ik wat te vroeg bevallen en heb ik hem dus nog niet in huis. Mijn buikje is nu al minder als net na de bevalling, maar strak is ie nog lang niet . Vanmorgen heb ik een corrigerend broekje (hoog, zodat hij ook over mijn buik zit) aangetrokken en dat zit eigenlijk heerlijk!! Mijn buikje is helemaal niet meer te zien en ik pas bijna in mijn oude kleding. Mijn vraag is: helpt het mijn buik ook weer wat strakker te worden of is het alleen een beter gezicht?? Wie van jullie heeft ook corrigerend ondergoed gedragen na de bevalling en heeft het 'geholpen?' Ben benieuwd 8)
Mijn fysiotherapeut raadde mij dit ook aan, daarbij werd verteld dat ik dit gedurende 6 weken moest aantrekken. Dit was meer om de spieren weer goed te krijgen, omdat ze zo uitgerekt zijn na een zwangerschap. Naar mijn mening heeft dit wel bijgedragen aan een goed herstel...
Ik draag het ook, maar meer vanwege de aanblik zeg maar..Het flubbert dan niet meer zo en dat vind ik erg prettig! Ik was mijn buik eigenlijk meteen naar de bevalling kwijt, ongeveer 1 week na de bevalling droeg ik mijn oude broeken alweer..Erg fijn, maar strak ben ik nog lang niet..en word ik misschien ook nooit meer..Maar daar heb ik eigenlijk wel vrede mee..
ik heb een sluitlaken gedragen tot 14 dagen na de bevalling, toen was ik hem beu en ben ik overgegaan op de bekkenband.. Dus niet gedragen om mijn buikje te verminderen maar voor mijn bekken..