Mijn man heeft overigens in de supermarkt foto's staan maken van pakken maandverband, die hij naar me doorstuurde op whatsapp omdat hij niet wist welke ik nodig had.. Wat zullen de mensen die dát gezien hebben wel niet gedacht hebben?
Haha, dat doet die van mij ook hoor! Dus blijkbaar valt het hem toch niet zo heel erg op in het toilet
ik had in onze oude wc vorig huis een mandje met dekseltje daar zat alles in maandverband,tampons,inlegkruisjes en van die wegwerpzakjes en nu in ons nieuwe huis wc is kleiner heb ik een heel leuk kastje van countryfield gekocht voor boven de wc te hangen en heb ik daar alles in maar heel in begin stond t gewoon op de grond of op emmertje
Hier alleen beneden een wc. We hebben een hangend wastafel-kastje zeg maar. daar een laatje in, met ruim keuze uit t assortiment
Wij hebben dit kastje boven de wc hangen ÄTRAN Afsluitbare kast - IKEA Daar kunnen allerlei losse troepjes in en het staat toch netjes.
Ik heb het gewoon in een mandje, ik heb alle maten tampons, en 4 soorten maandverband. Het is wel een mooi mandje met een deksel erop, meer omdat ik er geen stof in wil. Op de 1 of andere manier vind ik altijd veel stof bij het toilet, misschien door de afzuiging ofzo.. Wat andere mensen vinden van mijn mandje en de inhoud interesseert me niet, het lijkt me een redelijk normaal iets.
Beneden staat niets. Heb het in de badkamer boven. Vaak heb ik wat in mijn broekzak zitten als ik ongesteld ben. Ben de meeste tijd aan het werk en anders boven naar toilet als ik ga verwisselen. Had ook altijd een mandje op de wc in het oude huis, in het nieuwe huis nooit gehad en nooit gemist
Ik heb mijn maandverband en tampons standaard boven in mijn kastje met shampoo,cremespoeling enzovoorts staan, als ik het nodig ben ligt het in de wc op het plankje, na de periode gaat het weer naar boven.
Beneden staat niets maar daar zit ik ook nooit. Ik ga sowieso altijd boven plassen, op één of andere manier zit ik daar lekkerder. Ik heb een klein kistje staan met maandverband, tampons, wegwerpzakjes en inlegkruisjes erin. Dekseltje kan dicht en is in de kleuren van de wc, dus staat netjes. Manlief liep altijd te zeuren als ik het op de grond had liggen, dus nu netjes een plankje met dus dat kistje erop. Allebei blij!!!
Nou inderdaad, ik snap dat dus ook niet Schamen jullie je dan ook als je tampons/maandverband gescand worden aan de kassa omdat de caissière het dan weet? Kan me er totaal niets bij voorstellen en ik snap ook niet hoe het op het toilet bij iemand thuis zoveel schokkender is dan in een supermarkt schap..
Bij mij staat het eigenlijk op de grond. Over spetters heb ik niet zo nagedacht haha. Als ik niet ongesteld ben staat het in de kast in de woonkamer.
Mijn man wilde het ook uit het zicht hahaha! dus we hebben een kastje naast het toilet daar zit ook de wasbak en daar zit oa maandverband en tampons in. En als ik ongi ben dan zet ik het pak achter de verwarming op de wc ;- past er mooi tussen
Wij hebben een kastje boven het toilet. Daar staat het in. Altijd bij de hand, maar toch uit het zicht.
Toilet beneden, heb ik een rieten mandje in staan met daarin 2 closetrollen en onderin maandverband, gewoon een paar.
Ik heb een doosje met deksel staan, ziet er dus netjes uit. Ik ben trouwens nooit ongesteld, dus het staat er voor de zekerheid en eventueel voor de gasten
Ik vind het persoonlijk ook geen charmant zicht hoor,inlegkruisjes en tampons open en bloot in het toilet. Wij hebben gelukkig boven in de badkamer een tweede toilet en daar liggen mijn spulletjes in het badkamermeubel.