Ik ken iemand die onder de toiletrol houder twee rvs bakjes heeft hangen, met dekseltje. Kan zo snel geen voorbeeld vinden. Maar ziet er leuk uit. Ze zijn net groot genoeg voor maandverband (los er ingelegd) en bijv voor vochtig toiletpapier.
wil je toch geen plankje dan kan je een plastic of metalen opberg doos kopen en daar je spullen in doen. Zodat niemand hoeft te zien wat er in zit
Ik heb een klein formaat curver-boxje met stevige deksel op de grond staan. Dat is trouwens wel op de wc boven, waar bezoek eigenlijk nooit komt. Als ik ongesteld ben, staat er een klein toilettasje op de stortbak van het toilet beneden met tampons en inlegkruisjes.
Ik heb een klein hangkastje met rieten lademandjes er in aan de muur hangen waar ik dat opberg. Overigens heb ik ook altijd een prullenbakje staan.
Ik heb deze op de plankjes staan: LJUSNAN Mandje & deksel set van 3 - IKEA Grootste voor maandverband Middel voor inlegkruisjes klein voor tampons
Ik heb niet alles gelezen, dus ik weet niet of het al genoemd was en ik weet niet hoe ver je bent met verbouwen, maar wat wij hebben is een kastje wat aan mijn wasbakje vast zit. Dus onder de wasbak zegmaar. Gelijk alles mooi weggewerkt, leidingen en maandverband! En als het wasbakje al gekocht is, kan je man er misschien zelf iets onder maken?
Ik heb een medicijn kastje geplaatst net boven het toilet, lekker alles opgeborgen. En tegenover als je zit een schilderij zodat mensen liever na het schilderij kijken dan na het kastje haha. Medicijn kastje kan je kopen bij alle bouwmarkten
Jep hier ook, altijd makkelijk ook voor evt vriendinnen / visite wat het nodig mocht hebben, medicijnkastje vind ik prive iets (medicijnen e.d. zoals het woord al zegt) dus zou ik nooit inkijken bij iemand anders en verwacht dat ook van evt visite niet (dus heb ik ook niet op de wc haha) wij hebben een hoge plank achter de wc en daar staat pakje maandverband (zelfs nu ik zwanger staat ie er gewoon) ik geef er zoiezo niets om wat andere mensen denken, het is MIJN huis.. ik heb alleen zelf geen prullenmandje ik gooi zelf altijd gewoon in de prullenbak maar nu ik reacties lees is het voor andere mensen misschien wel zo handig / netjes om te doen!
Bedankt voor al jullie tips en meelachen. Mijn man is overtuigd, hij is een zeurpiet en ik mag mijn maandverband ed gewoon in de wc houden waar het hoort Ik ga wel even op zoek naar een mandje met een dekseltje om hem toch een beetje tegemoet te komen, nu zit er geen deksel op, en hij is te breed voor de uitsparing van de uitbouw. Hier inderdaad ook een prullenbak op de wc, ik schaam me altijd dood als ik bij anderen met mijn gebruikte troep naar de keuken moet lopen Manlief is daar overigens wel mee eens want je moet toch de wc-rollen weg kunnen gooien.