Maandverband ed stallen op toilet

Discussie in 'De lounge' gestart door marieke3, 8 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Ik ken iemand die onder de toiletrol houder twee rvs bakjes heeft hangen, met dekseltje. Kan zo snel geen voorbeeld vinden. Maar ziet er leuk uit. Ze zijn net groot genoeg voor maandverband (los er ingelegd) en bijv voor vochtig toiletpapier.

2. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    wil je toch geen plankje dan kan je een plastic of metalen opberg doos kopen en daar je spullen in doen. Zodat niemand hoeft te zien wat er in zit

3. Sanny76

Sanny76 Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.912
    0
    0
    Medewerker Educatie bij het Gemeentearchief in Den
    Leiden
    Ik heb een klein formaat curver-boxje met stevige deksel op de grond staan. Dat is trouwens wel op de wc boven, waar bezoek eigenlijk nooit komt. Als ik ongesteld ben, staat er een klein toilettasje op de stortbak van het toilet beneden met tampons en inlegkruisjes.

4. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.069
    3.862
    113
    Ik heb een klein hangkastje met rieten lademandjes er in aan de muur hangen waar ik dat opberg.
    Overigens heb ik ook altijd een prullenbakje staan.

5. Tutu

Tutu Fanatiek lid

30 jun 2013
    1.089
    0
    36
    Vrouw
    Noord Brabant
    Ik heb ook een prullenbakje staan, is wel zo handig voor zowel mijzelf als bezoekers natuurlijk :D

6. Khaleesi

Khaleesi Niet meer actief

7. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Ik heb niet alles gelezen, dus ik weet niet of het al genoemd was en ik weet niet hoe ver je bent met verbouwen, maar wat wij hebben is een kastje wat aan mijn wasbakje vast zit. Dus onder de wasbak zegmaar. Gelijk alles mooi weggewerkt, leidingen en maandverband! ;)

En als het wasbakje al gekocht is, kan je man er misschien zelf iets onder maken?

8. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

hier in een mandje liggen bij de wc

9. MoedervanSafia

MoedervanSafia Fanatiek lid

10 mrt 2013
    2.803
    4
    38
    Ik heb een medicijn kastje geplaatst net boven het toilet, lekker alles opgeborgen. En tegenover als je zit een schilderij zodat mensen liever na het schilderij kijken dan na het kastje haha.

Medicijn kastje kan je kopen bij alle bouwmarkten

10. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Wahehehhe :D

11. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Wat een leuke mandjes!!

12. marieke3

marieke3 Fanatiek lid

11 dec 2009
    1.785
    0
    0
    purmerend
    Hahahahaahaha, ROVL. Die is te leuk :D

13. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)

Jep hier ook, altijd makkelijk ook voor evt vriendinnen / visite wat het nodig mocht hebben, medicijnkastje vind ik prive iets (medicijnen e.d. zoals het woord al zegt) dus zou ik nooit inkijken bij iemand anders en verwacht dat ook van evt visite niet (dus heb ik ook niet op de wc haha) wij hebben een hoge plank achter de wc en daar staat pakje maandverband (zelfs nu ik zwanger staat ie er gewoon) ik geef er zoiezo niets om wat andere mensen denken, het is MIJN huis.. ik heb alleen zelf geen prullenmandje ik gooi zelf altijd gewoon in de prullenbak maar nu ik reacties lees is het voor andere mensen misschien wel zo handig / netjes om te doen!

14. marieke3

marieke3 Fanatiek lid

11 dec 2009
    1.785
    0
    0
    purmerend
    Bedankt voor al jullie tips en meelachen:D. Mijn man is overtuigd, hij is een zeurpiet en ik mag mijn maandverband ed gewoon in de wc houden waar het hoort ;) Ik ga wel even op zoek naar een mandje met een dekseltje om hem toch een beetje tegemoet te komen, nu zit er geen deksel op, en hij is te breed voor de uitsparing van de uitbouw.

Hier inderdaad ook een prullenbak op de wc, ik schaam me altijd dood als ik bij anderen met mijn gebruikte troep naar de keuken moet lopen :) Manlief is daar overigens wel mee eens want je moet toch de wc-rollen weg kunnen gooien.

Deel Deze Pagina