Sinds een week of twee heb ik constant stijve tepels. Dit begint nu gewoon pijnlijk te worden. Heeft iemand hier ook ervaring mee? Of weet iemand wat ik er tegen kan doen? Ben nl nog niet zwanger (voor zo ver ik weet dan, gister negatief getest, morgen weer proberen. Morgen is NOD) Help....
Ik heb meestal er last van na mijn eisprong,dat blijft tot mijn menstruatie komt en dan trekt eht weg
Sorry, heb geen antwoord op je vraag. Maar heb zelf eigenlijk wel een vraag. Ik zie dat ff nog helemaal geen ei heeft gespot bij je. Maar je gaat er toch vanuit dat morgen je nod is?? Ik zeg dit alleen maar dat je morgen misschien niet onnodig teleurgesteld wordt met een negatieve test terwijl je misschien ook nog niet ongesteld gaat worden. Ik zie dat je net een maand gestopt bent met de pil en volgens mij moet je cyclus nog op gang komen. Sorry als je me een bemoeial vindt hoor. Maar ik vroeg het me gewoon af.
Heb je na pilstop je eerste echte natuurlijke menstruatie al gehad of alleen nog de pilbloeding? Je kunt na pilstop helaas niet uitgaan van een cyclus van 28 dagen. Bij de meeste vrouwen duurt de eerste cyclus veel langer helaas. In je tempkaartje zie ik trouwens ook nog geen eisprong. Ik denk dat je wellicht wat last hebt van ontpilverschijnselen. Je lichaam moet het allemaal weer zelf gaan regelen zonder de hormonen van de pil. En daar kan je lichaam raar op reageren. Ik hoop dat je gauw een posi test in handen mag houden!
Had de eerste paar maanden na het ontpillen ook behoorlijk last van mijn boobies en daarna werd het minder. Het kan natuurlijk zijn dat je zwanger bent maar hou er rekening mee dat dit niet het geval is.
Vier dagen na m'n laatste pil heb ik m'n pilbloeding nog gehad. Naarna nog niet ongi geweest. Denk ook niet dat ik morgen ongi word, maar je weet maar nooit. Er zijn al meerdere dames hier geweest die zeiden dat t kan wisselen omdat ik net gestopt ben. Ach, we zullen allemaal wel zien. Vind t gewoon stik vervelend wat al die hormonen nu doen in m'n lijf. Hahaha hoort erbij natuurlijk dat weet ik. Vind t alleen lastig. Iedere beweging die ik maak voel ik aan en in m'n tepels... M'n man moet er ook niet aan komen, te pijnlijk... Hopelijk is het snel over.