Hallo dames, Misschien kan een van jullie mij/ons helpen. Mijn vriend heeft afgelopen weekend de bovenverdieping geverfd, en had daarbij dus ook wasbenzine ( is dat correct waar je de verf mee afhalt als je gelekt hebt ) nodig en had dit op een shirt gedaan, en had het nietsvermoedend daarna bij de wasmachine neergelegd. Probleem is dat ik dit dus niet door had, en alles in de was had gestopt, nu stinkt dus mijn hele was naar wasbenzine, en mijn wasmachine ook, heb het al 5 x gewassen, maar de geur wil er niet uit. Wie heeft voor mij een tip? Alvast bedankt.
Krijg benzinegeur niet uit mijn wasgoed - Thuis - Viva.nl Ik lees dat je het met azijn kan wassen en dan herhalen tot de geur weg is.
wasmachine leeg laten draaien met soda, kookprogramma. En daarna de was op lang programma. Misschien eerst ff in sop zetten
Dank jullie wel dames, heb net de was eruit gehaald stinkt nog steeds . dus ga de wasmachine nu leeg met soda wassen op 95 graden hopen dat het helpt.
En de was laten drogen!!!! En er dan weer instoppen! Stank gaat ook van de kleding af. Het is redelijk weer buiten, dus hang het lekker buiten neer. Scheelt al een hoop stank!
Dank jullie wel dames, soda heeft geholpen, de was die erin zat ruikt helaas nog wel een beetje maar de was erna niet gelukkig.