Ik heb laatst van de action meegenomen. Ideaal. Geen irritatie, voor mij perfect en ook nog eens goedkoop.
ik heb ook pcos en ik slik nu de pil en ben dan elke maand ongesteld. ik gebruik dan de always voor in de nacht met vleugels omdat het anders door lekt.
Ik gebruikte eerst altijd Sanatura, maar die kan ik nergens meer vinden. Nu heb ik Naturella (kamille). Die zit erg prettig, die geeft wel een droog gevoel en is lekker dun. Always heb ik ook nog liggen, maar dat geeft teveel een plakkerig gevoel ook al verlies je niet veel bloed.
Ik gebruik bij voorkeur ook katoen. heb wel wegwerp liggen, maar ik heb er ook meteen last van. Ik vind de wasbare een waanzinnige geweldige uitkomst en ik kan m iedereen aanraden (en lek ook niet door daarmee, geen jeuk, geen uitslag, echt zo geweldig!)
Nmaar waar haal je die wasbare dan? De pil is voor mij nu geen optie, zijn bezig met zwanger worden,( krijg woensdag te horen welke behandeling) , heb dit wel geslikt ( verschilende ) maar hielp ook niet! Mijn lichaam laat me echt in de steek daarmee helaas.
En hoe doen jullie dat dan? Gooi je ze gewoon bij de normale was, want dat lijkt me zelf niet echt fris
Ik koop ze bij ww.cutecotton.nl (is volegns mij even niet actief, maar ze hebben er normaal geweldige maandverbandjes) en bij: Wasbaar maandverband, zoogcompressen, menstruatie cup: Vrouwelijke Hygine bij Chouchous Ik was ze idd. gewoon mee met de was, maar: als je ze gebruikt hebt is het wel aan te raden ze zsm. in ene emmer koud(!) water te leggen, helemaal onder water zetten. Een simpele luieremmer volstaat je kunt er evt. een beetje azijn bijdoen ofzo. Ik doe niets erbij. En als ik was gaan ze dan mee, dan is het meeste er al uit En de was komt er gewoon schoon uit. Je hebt ook special zakjes om mee te nemen etc. dan is het ook echt niet onfris. Dat zakje kan ook in de was. Het beetje extra werk (echt niet veel) weegt niet op tegen het gemak dat ik ervan heb. Voor de nacht heb je zelfs maxi verbanden, of voor na je bevalling! Ik heb er eerst 3 besteld en was meteen weg ervan, ze zijn natuurlijk per stuk te koop of per pakketje en duurder dan wegwerp, maar: je doet er gem. 5 jaar mee, en dan is het natuurlijk weer een stuk goedkoper