Hoi meiden, Nou bijna een week overtijd voor het eerst in bijna anderhalf jaar. Nu heb ik me tweede streep toch echt nog niet gevonden. Maar wat een rotgevoel krijg je daarvan zeg. Ik weet niet meer wat ik moet denken of voelen. Het is elke keer weer wat anders. Wat zal ik nou doen. Als ik zondag nog niet ongi ben dan ben ik een week overtijd. Maandag misschien nog een testje doen dan en als die nog nega is dan maar naar de ha denk ik. Ik typ ook even dit onderwerp omdat ik gewoon even me ei kwijt wil. Ben op het moment ook aan de leer voor twee examens die ik morgen heb en kan me echt super slecht concentreren hierop. Alleen maar door die onzekerheid. Of eigenlijk niet. Heb vanmiddag een testje gedaan, maar die was toch echt nega. Heel duidelijk. Maar ja dan lees je weer dat je ook heel laat posi kan testen. Als je ook gaat lezen op het net lijk je soms alleen nog maar onzekerder te worden van al die informatie die je daar leest. Het blijft toch zo dat al onze lichamen een individu zijn en allemaal anders reageren op de hormonen. Ik heb zelf deze cyclus een HSG onderzoek gehad. Dan maken ze een foto van je baarmoeder en je eileiders. Er is dus een grote kans dat die de boel in de war schopt. Of zoals ze zeggen je hebt een verhoogde kans op zwangerschap, maar waar is die posi test dan. Nou zo kan ik nog wel even doorgaan geloof ik. Ben het in ieder geval een beetje kwijt zo. En herken je het en wil je ook even, nou typ maar lekker hier......
Sjee, kan me voorstellen dat je ff in de war bent. Normaal wel altijd een regelamtige cyclus??? Als je maandag nog niet ongi bent en geen pos hebt getest zou ik ff vragen om een bloedtest. Heb je iets van je ei gemerkt????
he bah! daar zou ik ook gek van worden.. maar je weet wat ze zegen. geen bloed geeft moed je bent nog in de race tot de ongi komen gaat (en je geeft elf ook een goede eventuele reden de hsg)
Ik had pas tien dagen later een positieve test in handen terwijl ik een heeeeel regelmatige cyclus had....
Ik heb zelf een cyclus van 28 aangehouden. Dat is toch globaal het gemiddelde. Maar als ik één van 30 of 32 zou nemen zit ik er ook overheen.......Idd de HSG kan een factor zijn. Maar die onzekerheid daar wordt je gewoon gek van. Heb wel ervaring ondertussen met geduld hebben enzo, maar nu niet echt eigenlijk. Wil gewoon duidelijkheid. Of het nou ongi is of zwanger. En je kunt idd een lange tijd na je NOD pas een positieve test hebben.