wanneer testen onregelmatige cyclus.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Inggrid, 15 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Inggrid

Inggrid Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    Het onderwerp zegt het al.
    Wanneer testen jullie? 1e cyclus was 105 dgn maar ik ben zeg maar 17 sept voor het laatst ongi geworden. maar wanneer zal ik voor het eerst weer testen heb ook geen zin om er ik weet niet hoeveel testen te verslijten dat heb ik in de 1e cyclus al gedaan:)
    Help denk dat ik vanaf volgende week test en dan om de week er maar een testje tegenaan gooi. HELP:(:(:D

2. soley

soley Actief lid

11 jul 2010
    332
    0
    0
    Noord Brabant
    Er wordt bij een onregelmatige cyclus aangeraden om pas te testen als je je langste cyclus weer voorbij bent, bij mij schommelde het bijvoorbeeld tussen de 28 en 42 dagen, dus werd aangeraden pas te testen bij de 43e dag. Maar 105 dagen is wel erg lang, ik kan me wel indenken dat je daar moeilijk op kunt wachten. Op hoeveel dagen zit je inmiddels weer? Zou het misschien eerst nog even afwachten tot je weer ongesteld word, dan is er iets meer te zeggen over een cyclus/patroon, en dus ook over testen. Ze zijn niet zo goedkoop tenslotte en iedere keer weer hopen dat het raak is, terwijl je misschien nog geen eisprong hebt gehad is ook niet zo goed voro je humeur...

3. Inggrid

Inggrid Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    Ik vond 105 dgn ook erg lang. Bij mijn vorige zwangerscahp schomelde het van 30 tot 74 dus af en toe keer een test en ja toen was ik al ergens weer in de 60 toen sloeg hij positief uit. dus ik weet dat het kan. Het duurt alleen ffies denk ik.

Deel Deze Pagina