Ik moet het echt even kwijt klinkt misschien allemaal heel raar, mijn vriend en ik hadden net sex en opeens kreeg ik zo'n verschrikkelijke pijn onder in mn buik gister had ik dat ook alleen was het na 10 min weer weg maar nu heb ik het nog steeds (20 min later) en het doet ook veel meer pijn als eerst. We zijn bezig met zwanger worden. Iemand?
Ik weet niet wanneer mijn eisprong is heb echt geen idee. Maar toch bedankt voor je supersnelle reactie!
Bedoel je dat je dezelfde dag 2 keer pijn hebt of is het twee dagen achter elkaar? Als het namelijk dezelfde dag in 20 minuten is, zou ik ook zeggen eisprong. Als het twee dagen los van elkaar zijn weet ik het niet. Heftige sex? Ik hoop dat het snel weer overgaat. Als je het blijft houden, even naar de huisarts. Die weet vast raad.
2 dagen achter elkaar Heftig was het niet echt maar lag nogal met mn benen heel lenig bijna in me nek een vriendin van mij zegt misschien dat het tegen de baarmoeder is aangekomen zou dat kunnen?
Hallo Ik denk je eisprong ik heb ook vaak 2 dgn last er van en het verschilt met de pijn de ene dag is het erger dan de andere
Hoever zit je in je cyclus? Ik heb namelijk altijd een dag of vier steken/pijn of rechts of links, wisselt per maand. Dit is het teken dat mijn eisprong er aan komt. Heb gelezen dat zolang je die pijn voelt je vruchtbaar bent, als de pijn weg is, is de eisprong geweest. Die pijn voel ik niet de hele dag, maar af en toe, soms even een steek, soms wel een half uur of twee uur lang een vervelende zeurende pijn. Dus als je ongeveer halverwege je cyclus zit gok ik dat het je eisprong is.
Nou dat is dus de vraag ik weet niet hoe me cyclus is, is de eerste keer na de miskraam ben op 23 nov. ongesteld geworden en op 6 dec. weer een x (of het was een tussentijdsebloeding?) Ben wel blij dat sommige van jullie het herkennen want ik ben me dood geschrokken Nouja hopen dat het de ei sprong was want dan kan het deze maand wel is raak zijn
Inderdaad! Zeker na een miskraam ben je meer vruchtbaar dan normaal (is mij verteld) en...zolang je de pijn nog voelt ben je nog vruchtbaar he
Ja zoiets heb ik ook gehoord dus dat is dan ook wel een voordeel! Ja ik voel nu niet zoveel meer alleen soms een beetje heeeeel licht steekje rechts maar niet meer zo erg als gister. Gister zijn er ook geen visjes vrij gelaten maar eergister wel dus misschien hebben we geluk
Ik zou het er op wagen en nog even lekker genieten van elkaar vandaag. Hoe meer visjes hoe meer kans zullen we maar zeggen
haha ja dat is wel zo. Ik sleur hem zometeen wel mee haha Maar is het dan nu alleen dit moment of ook nog vanavond?
Ik vind het wel heel erg grappig, zit in het zelfde schuitje als jij. Heb 23 november een curretage gehad en voelde steeds maar niks meer in mijn lichaam, terwijl ik normaal eisprong en van alles voel. Begon me al druk te maken totdat ik zondagochtend in een keer weer steken voelde, waarschijnlijk de pijn die jij ook voelt. Ik heb dus weer een eisprong! De eerste sinds mijn miskraam. Wie weet samen een positieve test over twee weken?
Ik weet het natuurlijk niet helemaal zeker, maar ik ga er altijd vanuit dat op de dag dat ik de pijn voel dat ik die dag nog vruchtbaar ben. De eerste de beste dag dat ik de pijn niet meer voel is dus de dag ervoor mijn eisprong geweest. Voel vandaag ook nog steeds steekjes, dus wordt nog wel weer gezellig vanavond hier, hahahaha!
wat een narigheid allemaal. Ik weet precies hoe je je voelt ik dacht ook nou gebeurd er nog wat Maar gelukkig hebben we nu allebei iets gevoeld! Ja wie weet ja allebei positief zou wel mooi zijn na de vervelende tijd
Inderdaad, zou erg mooi zijn. Durf er nog niet op te hopen ondanks dat het algemeen bekend is dat je na een miskraam vaak zo weer zwanger bent. We wachten af.