Pff... 2009 NOD op 1e kerstdag ---> ongi, 2010 NOD op 1e kerstdag ---> ongi, Wat een rot gevoel kan je toch krijgen bij zon gezellige feestdag (dit is geen NOD topic, gewoon een topic om ff mn gevoel kwijt te kunnen... te kunnen zeggen dat ik me klote voel)
meid...das echt balen!! Leef met je mee... Ik ben zelf aan het klooien met mijn ei..zit vandaag op dag 27 van mijn cyclus en vandaag eindelijk mijn temp omhoog. Alleen de laatste tijd niet echt geklust, mede omdat ik geen posi ovutest had. En nog steeds niet heb...Dus eigenlijk had ik vanochtend om half 6 in de gaten dat deze kans wederom verkeken is... Dan maar hopen dat 2011 ons jaar word...ennuh..fijne feestdagen, probeer er toch een beetje van te genieten.
over kerst-leed en klote voelen gesproken: gisteren komen onze allerbeste vrienden even (?!?) vertellen dat ze zwanger zijn (binnen 1 maand raak na hun trouwen)........Ik kan je zeggen dat ik even he-le-maal klaar was met kerst.......en ook errug boos op onze vrienden (uiteraard daar niets van laten merken!!).... meiden, succes!!!
Hier nog een die klaar is met de kerst. Ik ben heel erg ziek geweest door een darminfectie,mijn cyclus is compleet van slag nu. Heb 4 dagen last gehad van mijn ongi die niet doorkwam. Wel bloed maar geen buikpijn. Dacht dat ik zwanger was,nee natuurlijk niet. Test omo-wit. (Op eerste kerstdag!) Toen dacht ik dat ik klaar was met mijn menstruatie,krijg ik ochtends verschrikkelijke buikpijn: wederom menstruatie die eraan komt! Buikpijn trekt weg,nu weeeer geen rood. En ik weet dat het nog moet komen. Blééh ik ben er klaar mee. Morgen ga ik met vrienden uiteten,ik heb het vermoeden dat een vriendin zwanger is en ze het gaat vertellen dan. Daar zie ik enorm tegenop. Vooral omdat er hier al 2 jaar allerlei roze/blauwe prullen in de kerstboom hangen en er elk jaar nog steeds geen zwangerschap of kindje is. *SNIK* Meiden,sterkte!
Gezellig inderdaad. Ik ben ook snoeihard ongesteld geworden dit weekend, echt met heel veel pijn. Vorig jaar kwam ik op kerstavond uit het ziekenhuis vanwege mijn curettage na mijn miskraam. Van mij mag het wel weer januari worden. Sterkte dames!
met recht een klotegevoel... wat wordt jullie (ons) geduld toch getest!! wilde even een digitaal hart onder de riem steken - bij deze.
Kl*te he.. Ik ben ook gisteren ongesteld geworden (echt weer heerlijk extreem) en ben er (weer) echt ziek van geweest.. Niet alleen het verdriet, maar ook mijn lichaam. Helemaal van slag en al het lekkere kersteten is er weer uitgekomen Laat maar zitten dan, die feestdagen! Bah! Meiden, ik duim voor ons allemaal, voor 2011!!!
Dames wat kan het leven toch hard zijn he! En ontzettend tegenstrijdig!!!! Wij hebben namelijk gisteren verteld aan ouders en schoonouders dat we zwanger zijn.... Maar ik weet dat ik me zo ontzettend gelukkig mag prijzen dat het in de 4e ronde al raak was en ik denk vaak aan de meiden die al zo lang bezig zijn en ook ZO ONTZETTEND GRAAG een kleintje willen.... Ik wil jullie bij deze ook een dikke knuffel geven en en blijk geven dat er mensen zijn die aan jullie denken. En ik hoop heel hard dat 2011 (en een beetje vroeg in 2011) een heel vruchtbaar jaar voor jullie wordt, het is jullie zo gegund!!!!
@mammacharlotte en bolbuikje! Jammer dat het niet raak is bij jullie en dat dat een domper is op jullie kerst. En dat terwijl we zo aan het aftellen waren naar de kerst! (Vond het toen echt stom dat ze ons topic sloten!) Ik heb gisteren negatief getest, maar ook nog steeds geen ongie. Heb nog wel een beetje hoop, hoewel ik gisteren net voor het kerstdiner licht rood/roze bloedverliest had. Vanaf dat moment was ik ook niet echt meer in de kerststemming. Gelukkig ging het vandaag beter. Ben jarig en had mijn huis vol visite, dus genoeg afleiding... @ts: ken dat gevoel. Kerst is toch een tijd waarbij je op het afgelopen jaar terug kijkt, maar vooral ook op het komende jaar uitkijkt. Ik dacht twee jaar geleden tijdens het kerstdiner "misschien zit ik hier volgend jaar wel zwanger!" Vorig jaar nog niks, dus toen dacht ik "volgend jaar zit ik hier vast zwanger, of misschien zelfs al wel met een baby!" Dit jaar dus nog steeds niet. (Tenminste, ben nu 1 dag overtijd, maar ja... zie vorige alinea.)
Wil je gewoon even een dikke virtuele knuffel geven! Ook ik ben gister ongesteld geworden en het blijft altijd balen maar met kerst voelt het wel dubbel vervelend. Misschien ook nog wel omdat je je dan al voorsteld hoe het zou zijn als je wel zwanger bent en je het dus zou kunnen vertellen met de kerst.. Ik duim dat je heel gauw zwanger mag worden!
Ook hier een k** kerst gehad. Vorig jaar op 24-12 onder plaatselijke verdoving een curretage gehad (na 4 weken!!!! gelopen te hebben met een niet-levend vruchtje). Toen had ik nog de gedachte dat deze kerst anders zou zijn. Helaas nog niet zwanger maar mocht dit jaar wel gezellig naar mijn schoonzusje zitten te kijken die 14 weken zwanger is van de tweede (de eerste na 1 maand, de tweede na 3 maanden).... Ben er klaar mee! Geef mijn feestdagen maar aan fikkie! Wel voor iedereen de beste wensen voor 2011, dat het maar een succesvol, vruchtbaar jaar mag zijn
@janna,ik vond het ook jammer dat ons topic dicht is gegooid toen. Was net zo gezellig. Wat ontzettend jammer dat je negatief hebt getest zeg. Laat 2011 maar ons jaar worden! Ik heb het maar even in mijn ondertekening gezet @Tooske,dank je wel meid voor je lieve woorden,dat doet me (en anderen) echt goed! @Mijammi,so jij hebt ook een rot kerst gehad zeg. Ik moet eigenlijk niet zeiken,ben pas 4 maand bezig maar soms ben ik er echt klaar mee. Afijn vandaag eindelijk ongi geworden en heb meteen minder last van hormonen. Wel mega buikpijn En laten we hopen dat alle meiden hier volgend jaar met een kleine onder de kerstboom zitten!!
@ Janna: Wat balen he! Inderdaad echt stom dat ons topic dicht moest.. Maar jij zit dus nog heel erg in de spanning? (Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag trouwens!) Ik duim voor je!!
hier ook de 20e ongesteld geworden terwijl ik gehoopt had op een mooi kerstcadeau ! Succes en *knuffel*
Hier een curettage na MA op kerstavond! Wat een rotkerst dit jaar. Hebben hier al een jaar over gedaan en joost mag weten hoelang het nu weer gaat duren. Voel me zo ontzettend rot en verdrietig.....
@bolbuikje: thanks! Ook bij 4 maanden mag je al klagen hoor. Hoop voor je dat het bij 4 maanden ongeduld blijft (of moet ik nu 5 maanden zeggen, bij de volgende ronde i.i.g. raak bedoel ik ) @mamvanjason: heel veel sterkte. Heb helaas vorig jaar op kerstavond een curetage na een MA gehad, dus ken je gevoel een beetje. Duim voor je dat een volgende snel en gezond komt.
@mammaCharlotte: bedankt voor de felicitaties! Zit idd nog in 'spanning', hoewel ik nu redelijk relaxed ben. (Ik ben profielwerkstukken van mijn leerlingen aan het nakijken en dat is heel interessant om te doen! Geeft dus lekker afleiding.) Ben het grootste deel van kerst overtuigd geweest dat de ongi ging doorzetten, ondanks dat ik van te voren echt het idee had dat het deze keer raak is. Was niet vrolijk. Nu dus 2 dagen overtijd met ongi die niet doorgezet heeft. Heb wel weer wat hoop. Maar heb me ondertussen ook wel een beetje verzoend met het idee dat het hem deze maand misschien niet gaat worden. En stel dat het wel raak is, dan denk ik dat ik het eigenlijk ook wel fijn vind dat ik het met kerst nog niet wist. Ik denk dan namelijk dat ik niet mijn mond had kunnen houden naar al die familie, maar ik wil het geloof ik toch liever even voor ons samen houden, voordat iedereen zich er mee gaat bemoeien...