hallo ik heb een vraagje ik vraag me af of ik zwanger ben of niet ik heb al een test gedaan maar daar kwam uit niet zwanger mijn menstruatie is 15 april gestopt maar heb de laaste tijd last van pijnlijke brandige tepels mijn buik is opgezet ik eet heel veel met mijn gedachten ergens anders soms steken in mijn onderbuik soms misselijk maar ik ben al geen overgever dus daar heb ik niet echt last van ben de laadste tijd ook duiselig soms brandend maagzuur nu heb ik beetje spierpijn in mijn benen beetje bij mijn lies ik ben wel gestopt met de pil dus als het zo is is het van harte welkom maar ik ben een beetje nerveus van dit allemaal wie heeft er goeieraad voor mij mvg cynnie
Hoi, Je kan beter wachten tot je overtijd ben (of op de dag van je NOD) en dan pas testen. Want 16 dagen voor je NOD is te vroeg om te testen (ik had pas een licht streepje op de dag van mijn NOD). Gr, Danielle
Nu heb je nog maar amper hCG in je urine...als je al zwanger zou zijn. Testen is nu echt VEEL te vroeg. Als je net gestopt bent met de pil moet je ook niet raar opkijken als je cyclus sowieso in de war is.... Overtijd zijn hoeft dus niks te betekenen in dit geval. Ik hoop het natuurlijk wel voor je!
dank jullie wel voor julie reactie terug ik dacht al zoiets dat ik tevroeg was met testen het is allemaal nieuw voor me dus we wachten gewoon af dat ik overtijd ben het kan ook heel goed zijn dat mijn hormonen verslag zijn hoor we hopen het maar dat het raak is gr cynthia
Hoi, Bij ons was het de 5e maand raak. Elke keer werd mijn cyclus langer. We hebben toen besloten om te gaan temperaturen om te zien wanneer mijn ei-sprong was. En toen was het raak! Succes met wachten en daarna testen! Gr, Danielle
zo dan is het nog snel gegaan na 5 maanden hoop dat het ook zo snel bij ons gaat haha ja ben echt benieuwd ik laat het je weten butterfly gr cynthia
joh ja dat kan ook natuurlijk gebeuren, maar gelukkig ben je nu zwanger dan, je hoord het nog best wel veel dat mensen niet zo makkelijk zwanger worden gr cynthia