Hallo ik ben sinds december gestopt met de pil om aan zo1n klein wondertje te beginnen. De eerste cyclus was 40 dagen de tweede 31 Ik ben met de eisprong van de 31 cyclus uitgegaan. Ik zit nu op dag 35 van mijn cyclus Ik heb al 3x een test gedaan(vanaf zaterdag de 21ste niet meer) allemaal negatief. Ik heb wel wat vage klachten ( zeurende buikpijn,geen last van mijn borsten) maar ik weet ook dat je lichaam je voor de gek houdt. Wat denken jullie? tot welke datum moet ik naar uitleven, voor mijn nod?
hoi hoi Daar hou ik wel rekening mee. Ik heb trouwens wel last van vlokjes? in mijn urine heeft iemand anders dat ook? groetjes
helaas vandaag begint het weer overnieuw We zijn wel een beetje teleurgesteld,maar ja volgende maand is er weer een nieuw ei
hallo mag ik vragen welke pil je slikte ? want ik slikte diana 35 en na 2 dagen is het al me bloed zeggen ze dus dan ben ik wel benieuwd welke jij slikte en hoelang ben je er nu mee gestopt ? vr gr cynthia
hoi cynthia Ik had ook de dianapil ik ben op 1 januari gestopt. Wat bedoel je met: en na 2 dagen is het al me bloed? Mijn cyclus is geweest 40- 31- 36 dagen helaas blijf ik heel erg moe en misselijk maar ik denk dat ik een virusje aan mijn darmen heb opgelopen. bleh groetjes ps hoe lang zijn jullie al bezig?
hallo ik bedoelde ze zeggen dat de diana pil al na 2 dagen uit je bloed is verdwenen ik ben rond 11 april gestopt na een hele raar bloeding die duurde ander halve week werd er gek van maar voel me helemaal niet top nu hoor last van me tepels en last van me buik en nog meer kwaaltjes maar moet pas 13 mei ong worden dus als ik het niet ben dan weten we genoeg hahah dus we zijn nog niet zo lang bezig maar dat is niet zo moii als je een virusje heb opgelopen in je darmen sterkte mvg cynthia
Volgens mij zijn elke soort pillen met 2 dagen uit je lichaam want anders kan je ook niet zwanger worden als je de pil vergeet. Het duurt wel een tijdje voor dat je cyclus weer normaal en regelmatig is. Spannend voor jullie. Wachten duurt lang he pfhhh Ik hou nu rekening met een cyclus van 28-40 dagen. En hopen da thet deze maand wel raak is. Want je wordt toch zo teleurgesteld elke keer. Ik hou je op de hoogte! groetjes
hai hai ja volgens mij ook maar had aleen op diana 35 gezocht ben van alles aan het lezen haha ik ben ook met de opleinding voor kraamverzorgende bezig dus leer steeds meer ja volgens mij ook hoor het duurt wel even ja ik kan niet echt tegen wachten hahahah ja het is gewoon afwachten hoop ook dat het snel lukt bij jullie ja dat snap ik zou ik ook zijn ik hou je ook op de hoogte ! gr cynthia