Ik zit nu 6 dagen voor mijn nod en weer is alles hetzelfde als vorige maanden. Afscheiding ook precies hetzelfde als altijd na eisprong. Ik las dat deze afscheiding betekent dat het eitje afgestorven is maar ik snap niet hoe zoiets kan terwijl een innesteling nog tot 10 dgn na ei kan gebeuren..iemand enig idee? Voel me nu weer helemaal down omdat ik er weer helemaal vanuit ga dat het niet raak is. Ik weet dat 4 maanden nog niks is maar toch maakt dit me allemaal zo onzeker, ik vibd die laatste week echt vreselijk weer elke maand..
Ik weet niet over wat voor afscheiding je het heb,maar ik had ook ergens gelezen dat gelige afscheiding betekend dat het vruchtje is afgestorven, bij beidenzwangerschappen had ik voor nod gele afscheiding... Nu nog trouwens...
Volgens mij valt er aan je afscheiding weinig af te lezen, al die topics hierover, de 1heeft veel, de ander niks, volgens mij verschilt het per vrouw/cyclus hoor...
Wat ik ooit heb gelezen was dat afscheiding alle kleuren van de regenboog kon houden.. Je kon daar niks van zeggen. Alleen als t stinkt heb je waarschijnlijk schimmel. Weet niet hoe dit met zwangerschap zit hoor.. 😊
Bij mijn dochter had ik bijna geen afscheiding en ookniet anders wat ik dan wel had. Nu heb ik wel veel vanaf het begin en ook slijmerig. Elke zwangerschap is anders. Geef de hoop niet op dus voordat je ongesteld bent!
Ik ben net zwanger maar had en heb nog steeds geen andere afscheiding dan normaal. Het zegt denk ik helemaal niets!! Wat ik wel merkte is dat mijn borsten als blauwe plekken begonnen aan te voelen anders dan voor een een aankomende menstruatie. Veel succes met wachten!!
Ik had dat ook en ook nog steeds. Grappig, had ook altijd gelezen dat je dan wss niet zwanger bent. Larie.