ik pendel ook weleens bij mij zelf en er komt telkens uit jongen en dan meisje.. ik heb al een dochter.. hij gaat eerst heen en weer en daarna draait het rond en dat betekend dus jongen en dan een meisje. maar hoe weet je wanneer het komt?
In principe kun je met de pendel alleen maar vragen stellen met een ja/nee antwoord.. Dus: krijg ik een jongen? ja of nee Krijg ik een meisje? ja of nee Ik moet er ook wel bij zeggen dat lang niet iedereen voor zichzelf kan leggen! Ik dacht eerst ook dat ik dat niet kon, maar toen een aantal mensen hetzelfde pendelden als mij en ik nu de ervaring heb dat mijn pendel toch gelijk had dat ik in deze maand verder zou gaan ondanks dat niemand er nog in geloofde.. ben ik er achter dat ik wel voor mezelf kan pendelen... Voor wanneer kan je vragen: Word ik in de eerste helft van 2008 zwanger? zeg ie ja... dan kun je de maanden afgaan... Zegt ie nee.. Dan ga je vragen: Word ik in de 2e helft van 2008 zwanger... enz.
hoe zegt ie dan ja.. van je af en dan weer terug? en nee is van links naar rechts? maar bij draait hij rondjes of gaat van links naar rechts
Je gaat eerst aan je pendel vragen: Wat is ja? Dan zal ie een bepaalde richting aan gaan geven... Dát is voor jou ja Dan vraag je: Wat is nee? Weer een bepaalde richting en dat is jou nee... En de vraag: Weet ik niet/niet belangrijk.. weer een richting... De richtingen kunnen zijn: van boven naar beneden, van links naar rechts, rechtsdraaiend rondje, linksdraaiend rondje. Nu weet je welke richting bij jou wat is... Dan ga je vragen of de pendel met je pendelen wil.. Zet je beiden voeten goed op de grond. Leg je linkerhand plat op tafel met de vingers aan elkaar en hou je rechterhand boven de tafel zodat de pendel een cm of 5 boven de tafel hangt. Zet alles wat stoort uit... Zorg dat je ontspannen bent en maak je hoofd leeg. Succes
hahaha ik kon het niet laten! Kwou even een bakkie koffie gaan halen en toen kwam ik langs de pc... Fout fout fout hahaaha