Vandaag zou mijn innesteling moeten zijn (morgen is ook mijn verjaardag dus dat zou het extra leuk maken hihi) en voel toch wel het 1 en ander in mijn baarmoeder kleine korte lichtje steekjes,ik ben zo zenuwachtig nu, juist omdat ik laatst een HSG onderzoek heb gehad hoop ik het zo dat het nu raak is.. kan niet wachten tot ik kan testen en normaal heb ik dat niet,zo spannend
Ik voelde precies hetzelfde gisteren en zondag, heb begin vorige week mijn eisprong gehad. Spannende week voor ons! Duimen dat het raak is.
Ik had bij de instelling waarschijnlijk een felle steek en de dag erna zeurende rugpijn. Maar innesteling vind toch ergens tussen 5 en 10 dpo plaats, dus hoe zou je dan kunnen weten wanneer je innesteling is?
Heb een app die ongeveer laat weten wanneer ik een eisprong heb en eventuele innesteling zeg niet dat die precies klopt maar hoop t wel natuurlijk
En op de site https://www.vruchtbaredagen.nl/wanneer-innesteling/ heb ik berekend wanneer me innesteling zou moeten zijn en die komt uit op 27 juni 2017 en had 22 juni 2017 me ei en 9 juni 2017 was de eerste dag van me laatste menstruatie
Ik weet niet meer precies hoe lang het was na mijn eiersprong dacht na 9 dagen een heel raar gevoel onder mijn navel alsof er iets onder stroom zat heel raar gevoel. Maar omdat we er op dat moment niet Mee bezig waren omdat ik geopereerd moest worden zocht ik er weinig achter maar was het achteraf wel raak)
Ik had ongeveer 6 of 7 dpo een felle steek, dag erna erg rugpijn en de dagen erna steekjes onderin mijn buik. 11 dpo licht positief getest. Echter ben je nooit zeker of je eitje wel echt bevrucht raakt en innestelt. Je bent nu 5 dpo dus nog eventjes geduld hebben tot je kunt testen
Dit en ik zou al helemaal niet van apps of website uitgaan om je eisprong te bepalen... Als ik dat had gedaan dan was ik nu nog steeds niet zwanger. Neemt niet weg dat ik voor je hoop dat er nu lekker iets aan het nestelen is!
Ik heb een vraagje over de innesteling, de ervaren dames hebben het over steekjes en samentrekkingen... Wat zijn samentrekkingen? Zit nu mogelijk op 9 dpo en ... het voelt alsof ik constant buikspier oefeningen doe maar dan boven mijn schaambeen. Alsof er stroom op staat, constant gespannen. Zijn dat samentrekkingen?
Ik zou inderdaad niet uitgaan van apps. Een cyclus verschilt van vrouw tot vrouw en zelfs van cyclus tot cyclus. Zo heb ik soms op bijvoorbeeld dag 17 mijn eisprong, en dan weer pas na dag 20! Er kan zo een week tussenzitten. Bij mij zijn ovulatie testen een uitkomst. Is dat niks voor jou? Dan krijg je een beter beeld van je cyclus dan met apps. Hier ook hsg gehad maar nu bijna 3/4 jaar verder nog steeds niet zwanger. Bij sommige vrouwen helpt het zeker, ik viel helaas buiten de boot. Succes!
wat een zeer herkenbaar bericht, hier ook laatste menstruatie 9 juni en mn ei 22 juni. Zelf heb ik ook al een aantal dagen krampen in mn buik en rugpijn, sinds gister ook hoofdpijn er bij gekregen en gevoelige borsten
ik heb vaak genoeg steekjes en felle steken (gehad) maar heb nooit zwanger kunnen zijn omdat mijn vriend geen zaad heeft. Wat mij betreft zegr het dus helemaal niks
Heb nu weinig last eigenlijk ja afentoe steekjes maar denk dat ik deze maand gewoon ongesteld wordt hoor en ga vanaf de eerst volgende menstruatie de temperatuurmethode doen in combinatie met testen,Hoe doe jij het nu?