Maansteen gevallen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door WLE, 5 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WLE

WLE Niet meer actief

Ik heb sinds vorige week een maansteen aan een hangertje om me nek!
    Nou voelde ik van weekend de enorme drang om de steen te 'reinigen'.
    Dus ik de ketting afgedaan klaar om de steen te reinigen valt ie en nu is er een stuk uit!
    Moet ik nu een nieuwe kopen of kan ik deze nog gewoon gebruiken?!

2. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Helaas kan ik je niet vertellen of je een nieuwe moet kopen.
    Ik ben zelf wel een enorme fan van de Maansteen( 2ringen, een hanger en een losse steen).
    Het is een echte vrouwensteen, die zwanger worden en zwanger zijn ondersteunt ( en nog meer kwaliteiten heeft :).
    Ik weet niet of het echt helpt (heb er tot nu toe nog niets van gemerkt, aangezien ik nog steeds niet zwanger ben :( ), maar ik vind hem vooral erg mooi, en ik doe elke ochtend graag mijn sieraden om.
    De maansteen voelt echt als 'mijn' steen.
    En dat is een beetje wat ik je wil meegeven.
    Stenen groeien door (weliswaar héél langzaam) waardoor er soms ook zomaar een scheurtje bij zit in je steen, maar als de steen nog steeds goed voelt kun je hem (ondanks dat er een stukje af is) denk ik wel gewoon blijven gebruiken.
    Maar nogmaals het is meer een gevoel!

|Groetjes,
    Xon

3. Foxter

Foxter Niet meer actief

Als hij nog mooi is wel, ik geloof er geen bal van dat het werkt, heb er zelf ook 2 en ze zijn allebei gescheurd maar mooi niet zwanger. Dus ik heb ze nu nog om voor de mooi :)

4. barbeestenboel

barbeestenboel Actief lid

20 mei 2007
    381
    0
    0
    Ik was hondentrimster, nu thuisblijfmam.
    Tja, vraag me ook af of het helpt, maar voor de zwangerschap van mijn dochter had ik em 4 maanden om toen ik zwanger raakte, waarvan er 2 maanden afvielen omdat we niet op de juiste momenten geklusd hadden. Maar eigenlijk was ik dus in 2 maanden zwanger.
    En nu had ik em 1 maand om en ik raakte zwanger (ging alleen na 5,5 wkn fout). Dus misschien werkt ie wel voor mij...
    bar

Deel Deze Pagina