ik had net in het andere topic al gezien je gefeliciteerd.. bij deze nog een keer gefeli !!! echt supeerrrrr mooi... wauw ! hoop dat ik je volgende week na mag doen !! geweldig!
Dit geeft je 95% hoop Evaa dat kikkert het bij jou ook goed heeft !!!! Ben nog compleet ff zo van..HE???? geloof het nog niet helemaal moet nog ff bezinken geloof ik hihihi
jaaa echt super ! kan me voorstellen dat je ff compleet flabbergasted bent ! ik hoop ook zooo dat kikkert het goed heeft bij mij.. had nog 3 andere pendels voor oktober... spannend ! jammer dat gesina wel ongi was geworden... dan zakt mn hoop een beetje.. maar als ik dit van jou zo zie ik word daar zo blij van he, als iemand een posi test heeft
Bleek dat bij Gesina idd ook laatste kwartaal 2011 gependelt was....bij mij was het ook zo alleen specifiek oktober er nog bij en toen ik doorvroeg kwam ze met nu zwanger. Blijemeid had het ook goed bevruchting sept posi test oktober
oke ! ja bij mij ook laatste kwartaal 2011 en ze had het gevoel dat ik nu al zwanger ben.... ik heb nog een pendel van angel voor oktober, van bianca en van blije meid.. hoop ook dat t voor mij waar is
Ik heb even mee zitten lezen en heb vandaag ook een maansteenkettinkje gekocht. Ik heb afgelopen weekend net mijn ei gehad, dus misschien ben ik nog op tijd... of niet... Afwachten maar!
Dit is ook precies wat kikkert voor mij gependeld had... Laatste kwartaal 2011 en ze had sterk t gevoel dat ik toen al zwanger was.. Dat was 1 dag na de ovulatie.. Mooi he! Ennuhh maansteen sinds 21 sept
Dus bij jou had ze ook gelijk EN had je je maansteen dus ook nog niet zo lang om......Wonderbaarlijk toch allemaal he!
wauw ! haha mooi hoor meiden... hoop dat ik volgende week ook posi nieuws mag hebben... maar zie mezelf toch alweer met de tampons bezig.. geen idee waarom, kan me namelijk niet voorstellen dat ik een posi test ga krijgen..
Wat een positieve reacties op de maansteen! , ik ga er ook eentje aanschaffen baadt het niet dan schaadt het niet.
kan me er zelf inderdaad ook nog niks bij voorstellen, dat ik gewoon een mooie roze test krijg.... *droomt weg bij het idee*
lief dat je ernaar vraagt, ik ben nog niet in het centrum geweest helaas, wil hem gewoon zelf in de winkel uitzoeken en niet via i-net hihi. offtopic. heb je een pb gestuurd.
ik draag nou sinds een kleine maand ook een maansteen aan een bandje aan mijn bh en nu is deze vorige week eraf gevallen. Nog een week voor het testen, maar heb wel wat symptonen. Nu lees ik steeds de verhalen dat als ze eraf vallen ed. dat die dames zw. zijn, nou ik hoop zo dat ik me dan mag aansluiten volgende week. Vannacht ligt hij in de vensterbank om op te laden, als het goed is is het vannacht volle maan.