Jaloers!!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Pabbels, 15 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pabbels

Pabbels Bekend lid

24 okt 2011
    569
    2
    18
    Apeldoorn
    Ben nu meer dan een jaar bezig met zwanger proberen te worden.
    Heb 1 mk en 1 VMk gehad:( nu is mijn tante bezig om gelijk met mij zwanger te raken want onze zonen schelen nu ook 6 weken vandaar en doet 1 maandje haar best en krijg net een sms dat zei zwanger is na 1 maand!! Pfuu ben ff heeel erg verdrietig ben natuurlijk hartstike blij voor haar maar ben ook stinkend jaloers erg hè!!
    Sorry voor mijn gezeur maar dit moest er echt even uit mag er natuurlijk nog met niemand anders over hebben...

2. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    ik ken het hoor en die gevoelens mogen er ook zijn 2 miskramen is niet niks ,
    wij hebben tegen een vriendin gezegt dat wij heel blij waren dat ze zwanger waren maar het bij ons wel pijn deed door onze miskramen .
    gelukkig begrepen ze dit en houden ze ook een beetje rekening met ons dus mischien is het voor jouw ook een idee

3. Pabbels

Pabbels Bekend lid

24 okt 2011
    569
    2
    18
    Apeldoorn
    Bedankt voor je lieve reactie ik zie dat je ook 2 miskramen hebt gehad vreselijk zeg!! En idd dat is Miss wel een goed idee maar ben zo bang dat ze dat raar vinden omdat zei natuurlijk helemaal happy zijn snapje??

4. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    maar ook jouw gevoel doet er toe ... en als ze hier niet mee om kan gaan moet je mischien even afstand nemen ... hoe jij je voelt is ook belangrijk .
    ik weet als geen ander hoe belangrijk het is er is een topic geopend door andere meiden wie ook meerdere miskramen ... ik heb daar heel veel aan allemaal mensen die er wel ervaring mee hebben .
    hier kan je hart luchten en begrijpen ze je ook .... mischien kan je daar is kijken

Deel Deze Pagina