Ja wel hoor, daarom had ik gisteravond ook geen tijd meer voor ZP. Mijn ei is tenslotte nog niet geweest, voor zover ik weet. Maar als ff een kruis heeft gezet, dan gaat het wel minder worden.
ohh jaa maar das bij mij ook wel hoor ! als ik zeker weet van nou hij is geweest dan ga ik ook wel denken van nou, zullen we nu maar even een avondje bankhangen ipv in bed
ehm ja, maar dat zeg/typ ik liever niet zo, dan krijg ik er toch iets meer beeld bij, bij die persoon.. hiihihi
oeps, sorry Als ik zo zit te typen is het altijd nog minder dan wanneer mijn moeder vertelt hoe het vroeger allemaal ging, met mn vader.. Toen we het later over mottenballen hadden, lag ik bijna op de grond van het lachen.. en enigszins schaamte uiteraard
Gisteren wel grappig trouwens, Ik had net even wat meer aandacht aan mijn uiterlijk besteed dan normaal, meer make up etc. Zegt mijn vriend, ben je op oorlogspad? Dus ik zeg, nee op een liefdesbabymissie!
OMG! Sorry hoor maar lig helemaal slap van het lachen hier. Ziet er vast heel dom uit want zit net hartige taart te eten.
haha helemaal met je eens!! heb jij al gekke/leuke dingen opgemerkt sinds het dragen van je maansteen?
Nou, het scheurtje erbij dan, dat kán heel leuk uitpakken En gister had ik em voor het slapen gaan in mijn kussensloop gedaan. Mijn ritueeltje voor het slapen gaan is onder andere mijn kussen nog een paar keer goed opschudden. Dat deed ik dus, in het pikkedonker en was kort daarna hélemaal in de stress. Wat als ie er nou uitgevallen is? Straks eet de hond em op (die slaapt naast mij en steekt graag alles in dr bekkie) en dan sta ik straks in een verse hondendrol te roeren met een stokje op zoek naar mijn steen! Zag het al helemaal voor me Man aangeduwd dat hij het licht aan moest doen, mn halve bed overhoop gehaald. Blijkt dat ding gewoon in het hoekje van mn kussensloop te zitten
Haha wat een verhalen weer als je even niet gekeken hebt heerlijk Nou ik heb eigenlijk nog niets raars aan mijn maansteen gemerkt of gezienmaar draag hem ook pas 4 dagen vandaag. Liefss