@Littleone Sorry dat het ik het vraag maar wanneer pendel jij weer? Ben erg benieuwd wat jou pendel zou zeggen Liefsss
Dames, Zijn er hier toevallig dames die Menopur of iets soort gelijks spuiten? Ik heb met vlagen een ongi gevoel sinds vandaag.. En dan nog iets geks. Ik had zaterdag en zondag vruchtbaar slijm (sorry voor details hihi) en meer zin in sex. Ik kreeg zondag middag 1 felle steek bij mijn eierstokken. We hebben zondag avond wel geklust. Nu is het vruchtbare slijm ook weer weg. Zou het toch een zeer vroeg ei kunnen zijn? Ik reageer altijd heel gevoelig op medicijnen. Ik zit nu op dag 6 met spuiten. Normaal moet je gemiddeld 10 dagen spuiten zeiden ze mij.. Zijn er hier dames die dit kennen? Of komt het soms van die maansteen die ik in mijn slipje heb zitten..
@ Roos, sorry kan je niet helpen hiermee. OF het aan de maansteen ligt weet ik ook niet, maar ik denk dat het dan aan die spuiten ligt, dat daar iets inzit waar je buikpijn van krijgt.. Ik hoop natuurlijk op iets anders
Nou spannend roos ik hoop op een goede afloop!! Voor de rest wat voorn soort maansteen dragen jullie waar? Hoelang en voelen jullie er iets bij?? En ja als er hier vrouwenstem zijn die pendelen ik zou het ook super graag willen
hoi dames ik ben er weer heb een grote ontdekking gedaan waar ik dus niet mee kon lachen . politie,slotenmaker enal nog moeten komen snachts pffff leuk hoor
hoi meiden mag ik bij jullie kletsclubje aansluiten heb sinds vandaag ook een maansteen een ketting en een harten hanger ben benieuwd groetjes viktoriya
Ik draag een gewone maansteen hanger, en heb em nu ongeveer een week om mijn nek.. Sinds kort een extra lange ketting ( 2 aan elkaar gemaakt) dattie mooi op mijn buik valt. Ik pendel niet, maar zit er wel over na te denken om het misschien eens te doen. Ik heb wel wat met het paranormale..
poging tot ja half slot stak nog in men deur en de rest lag in een hoekje aan de deur kon niet meer binnen of niks heb een topic over geopend baal ontzettend !
Ergens wel goed, dat het maar half was.. MAarja, je draait nu wel voor de kosten op of niet, vergoed de verzekeing dit? Wat een ellende zeg, snap dat je pissig bent pff.
neen ik draai op voor alle kosten grrr verzekering vergoed niks ! baal enorm slotenmaker moest om 22u30 nog komen he dus betaal dan nog eens wachttarrief enzo pfff we hebben echt geluk gehad politie zei dat ze altijd zo te werk gaan maar dat eens het slot afbreek ze binnekunnen was dus nu niet het geval politie denkt ook dat het de buren waren omdat we op het derde verdiep wonen en helemaaal in een hoekje
Ben je mooi klaar mee dan zeg.. Jeetje. Wat een k*tverzekering. Iemand probeert in te breken en je spullen te jatten, maar het lukt niet en dan mag jij gaan betalen voor zijn poging?? Omgekeerde wereld Maar hoezo je buren dan? zijn dat van die rare mensen?
jaa weet je we wonen in een flatgebouw maar volgens de politie is ons appartement geen doelwit voor onbekende want je ziet onze deur niet en ja hier woont nogal wat gespuis pfff baal zo hard en ben het zo beu ! weer de ene tegenslag na de andere heel leuk hoor pfff
Sorrry! kreeg onverwachts bezoek... hahahahha ik zie het ook helemaal voor me dat je staat te roeren en te kijken naar wat ze uitpoept!
o ja van de vragen over het pendelen, stuur me je gegevens maar, op dit moment zal ik niet antwoorden, maar wanneer ik weer de rust enz.ervoor heb dan pendel ik wel voor je. @mamavanamaryllis: jeetje! dat is ontzettend vervelend, als er iemand anders je huis wilde binnen komen... succes ermee mup!! x
@ fluff: leuk dat je ook eens wil gaan pendelen! heb je het al eens geprobeerd? @ iedereen: sorry voor mijn 3 berichtjes achter elkaar...vet irritant..