Ik heb negatief getest dus ga maar een nieuwe maansteen kopen en kijken wat die doet. En rosa ook ik zie een streepje oh spannend nu mag ik voor jou duimen
Oh daar ben je dan eindelijk. Ik zit mij de hele dag al af te vragen hoe het met je is. Nega test dus, balen!! Mijn test klopt niet, ben ik via een ander topic achter gekomen. Het schijnt dat de kv 2v5 test kan reageren op een eisprong. Normaal gesproken kan dat niet maar blijkbaar bij deze test dus wel. Ik heb ook testen van iemand anders gezien die ongeveer hetzelfde had. Dus ik ga er maar van uit dat mijn ei eraan komt.
Ja echt hè, het begon zo goed maar loopt een beetje dood nu lijkt wel. Maar zag dat de meesten van ons ook in andere clubjes meeschrijven, misschien daarom?
hoi dames ben er weer haha heb echt een baaldag maar ach dag is bijna om hup naar morgen hihi pabbels balen ! rosa5 ik zie echt een streep ! evaa hoe is het met jou
@ mamavanA balen dat je een baaldag hebt maar zoals je zegt, hij is toch bijna om. Lekker positief blijven!
Ja sorry moest met mijn schoonmoeder naar het ziekenhuis vandaar. Maar ik hoopmvor jou dat het tog een goed teken is rosa Nouja we zullen zien of het volgnede maansteenstje het zlefde reageerd,Miss heeft deze toch op mijn VMk dan gereageerd ofzo
evaa ja baaldag men meid heeft plots erge luieruitslag en voel me schuldig heb een zalf gehaald in de apotheek verschoon haar nu elk uur meer kan ik niet doen ,, maar het is zooo zielig
Nou ja ik ga hem denk ik gewoon weer in Apeldoorn waar ik woon in een winkeltje kopen en ik denk dat ik dat van het weekend ga doen moet. Otten en over morgen werken.. En bah zo'n baaldag is nooit lek meid!!
Ja we zullen het zien, maar weer er boven op kilimmen en verder gaan ik hoop zo dat jou streepje iets goeds te betekenen heeft zou wel Fijn zijn eens iets positiefs!! En mamamamaryli dat kan toch altijd meid niets om je schuldig over te voelen!!
neen maar toch vind het zooo zielig haal nu allerlei vragen in men hoofd of ik het kon vermijden ofzoo pffff hcgtjes zullen ook wel meespelen ... baal der gewoon van dat ze nu pijn heeft vind echt zielig
Ja tuurlijk is ook heel zielig je hebt het alitijd liever zelf dan je kindje maja hopendat het zalfje snel werkt!! Maar dames ik ga slapen ben dood op na een lange dag vandaag.. Tot morgen lieve meiden
slaapwel meid !!! weet je ze is bij men sm gebleve vandaag ik kom thuis en ze had een poepluier maar al helemaaaaal opgedroogd enzo grrrrrrrrr dan krijg ik als antwoord ja ma da was omdat ze sliep grrrr
Ja dat is idd minder en niet egt bevordelijk voor haar bibs dan maja het was vast geod bedoelt schoonmoeders soms hihi
Ja ik snap nu wel wat je bedoelt hoor. Laatst had mijn jongste ook last van luieruitslag, zo sneu. Maar er komen 3 kiezen en 1 hoektand tegelijk door, dus dan ontkom je er haast niet aan. Wel stiekem een beetje grappig, ik had hem even zonder luier laten lopen. Zegt mijn zoon (7jr.) opeens, huh?! wat ligt hier nou voor nats?! Uhm....