oja dat is een beetje minder van je sm. Gaat snel met haar tandjes dus. Mijn zoontje is ook vroeg begonnen met tanden en kiezen. Ach des te eerder zijn ze er ook weer van af, moeten we maar denken.
ja zo denk ik ook maar het is natuurlijk niet fijn he maar ja des te sneller heeft ze geen pijn meer ja ben boos op men sm komaan aub ben 4uur weg geweest en ze zal heus geen 4uur hebben geslapern he
ah mamavanA! niet je schuldig voelen hoor.. dat gebeurd elke moeder wel meid! zullen indd ook de hormonen zijn!
Nee 4 uur zal ze vast niet geslapen hebben. Ik zou ook boos zijn hoor. Zielig voor je dochtertje, eerst zolang een vieze luier en nu ook nog pijn.
inderdaad !! het is al niet de eerste keer meer dat ik zo iets tegenkom !!! of ze heeft geen eten gehad al 2uur te laat ofzo en dan reden ooh maar ze is nog maar 5 minuutjes wakker hoor ! ja echt wel kind ligt te snikken en zie knalrood vooral !!! nee chatten is veel leuker grrrrr kan me hier echt boos in maken !!!!!!!!
neen en het gebeurd ook niet vaak dat ze moet oppassen maar vind het allemaal maar verdacht hoor typisch weer als wij der ni zijn dat ze luieruitslag heeft of dat als we terug komen ze plots direct moet eten want het is haar uur ?? wat ik ook vreemd vind want s ochtends eet ze 3boterhammen plus 150ml groeimelk smiddags fruithap met olvarit thee , 4uur een stukje banaan , oid of is een beterfood koekje 18 uur aardappelen , en tegen 9 a 10 uur een flesje
ja inderdaad zeker omdat ze op haar uur staat om te eten pff vind het zoo rot he voel me zo slecht !!! ik probeer haar al overal mee naartoe te nemen maar soms is dat gewoon niet mogelijk
Ik kan mij je gevoelens wel voorstellen hoor, het gaat gewoon dwars tegen je moedergevoel in. Maar idd soms kan het gewoon even niet anders. Wat zegt je man ervan dan?
ja heb het erover gehad en dan is het niet waar of kan ze der niks aan doen ofzo men man vind het ook niet kunne nu gaan we enkel weg tussen haar twee etensmomenten door zodanig dat dat al opgelost is maar van haar luier vind het niet kunnen !!! heb het haar gezegd en het laten zien en ze is enorm verschoten hoop dat ze het nu beseft ! wel te laat natuurlijk ma kom liever laat dan nooit zeker he
Misschien gaat het morgen al weer een stuk beter. Heb je het nu goed ingesmeerd? En even wat vaker verschonen, zodat er zo min mogelijk irritatie van urine kan zijn.
ja ik heb haar ook gewassen en daarna met enkel water gespoeld afgedept en een dikke laag zalf en verschoon haar nu ieder uur en spoel dan ook indien nodig
Klinkt helemaal goed! Morgen ziet het er vast al wel wat beter uit. Ik ga slapen, morgen weer vroeg dag hier. Fijne avond en slaap lekker voor straks.