Maansteen-kletsclubje

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Rosa5, 30 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Goedemorgen dames!
    Hoe gaat het met jullie?
    Gisteren heb ik echt een vreselijke dag gehad, dus vandaag maar weer met frisse moed er tegen aan!

MamavanA wat een schatje zeg!:)

Evaa jouw temp ziet er goed uit.:cool:

2. Fortuna

Fortuna Niet meer actief

Goeiemorgen!

Hier gaat het goed!

Heb de laatste tijd rare dromen 's nachts, dus heb niet zo goed geslapen, maar dat haal ik wel weer in ;)

Hoe is het met jou?

3. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Hoi,
    Nou na de drama-dag van gisteren, gaat het vandaag wel weer goed.
    Stond alleen vanochtend om 06.00u. alweer naast mijn bed, de jongste zit nog een beetje in het zomertijd ritme.
    Ik ben dus weer moe vandaag.
    En ik heb vanavond een feestje, dus ik hoop niet dat ik instort nog voor het begonnen is.

Raar ja van die dromen.

4. Fortuna

Fortuna Niet meer actief

Drama-dag? :( Nu wel weer alles goed?

6 uur is ook geen tijs om naast je bed te staan he :p Maar met kinderen kan je soms idd niet anders, hoop dat je dan vannacht wel een beetje kan slapen.

Tsja, die dromen, ik snap soms echt niet hoe ik ze verzin. Ze zijn ook zo levendig.. Ik hoor, ruik en voel echt dingen in mn dromen. Vaak betekenen ze niet eens precies wat je ziet, maar betekenen ze weer iets anders. Internet word ik ook niet wijzer van, iedereen heeft weer een andere uitleg.

Misschien geen rare films meer kijken? Heb een levendige fantasie blijkbaar ;)

5. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Ja gisteren was echt een hectische dag, met het ene na het andere.
    Was blij toen ik gisteren op bed lag.
    Mocht er alleen helaas niet zolang liggen als ik had gewild!:p

Ik heb ook weleens periodes dat ik heel veel rare dromen heb.
    Idd heel levendig kan dat zijn.
    (ikzelf heb nl ook een rijkelijke fantasie;))
    Internet kan heel handig zijn maar ik heb al vaker ontdekt dat sommige sites elkaar dan weer tegen spreken.

6. Fortuna

Fortuna Niet meer actief

Dames wat is het stil hier!!

Iemand nog iets leuks te vertellen? Het is hier saai thuis, geen man, het weer is bewolkt, moet de lamp al aan.. Bah!

7. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

hoi dames
    ik heb iets leuk te melden
    haha leuk voor mij dan wel

men meid zegt constant mama en heeft alleen gestaan zonder steun hihi

en voor de rest tjha ben weer misselijk hang meer boven de pot dan dat ik erop zit haha ach zal wel over gaan zekers

8. Fortuna

Fortuna Niet meer actief

Wat leuk dat je kleine meid al mama zegt! Je straalt vast van oor tot oor!

Beetje jammer dat je tussendoor boven de pot hangt :D Maar dat mag de pret vast niet drukken ;)

9. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

haha ze zegt het al lang hoor maar ze zat de laaste tijd in papa periode alles wat ze zei ging om papa . kijk papa koe.
    papa , papa, papa haha nu is het terug mama !

10. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Goedemorgen dames!
    Hoe gaat het met jullie?
    Met mij gaat het wel weer goed, beetje onrustige week gehad.
    Vandaag zijn mijn vriend en ik 13 jaar samen!:cool::D
    Dus ik hoop dat het vandaag een topdag wordt.
    We gaan vanmiddag wat leuks doen met de kinderen en ik heb er nu al helemaal zin in.:cool:

Evaa je temp gaat mooi zo!:) Grappig om te zien dat we op dezelfde dag een eisprong hebben gehad.

Fijne dag allemaal.

11. Fortuna

Fortuna Niet meer actief

Hallo dames, goedemorgen!

Hoe is het hier?
    En hoe is het met de maansteentjes natuurlijk?
    Al iets zien veranderen?

Rosa, wat leuk dat je gister al zo lang met je vriend samen bent, nog iets leuks gedaan?

Ik heb er weer wat nieuwe stenen bij! Eindelijk een leuk winkeltje hier gevonden met een vrouw die er ook echt iets van weet.

Twee knuffelstenen erbij; maansteen en rozekwarts. Hoop dat het werkt

12. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Hoi,
    Met mij gaat alles goed.
    Hoe is het met jou?
    Fijn dat je een leuk winkeltje hebt gevonden.
    Ik heb toch een naar bijgevoel bij mijn steen, omdat ik de verkoopster maar een typisch mens vond en het gevoel had dat ik de hoofdprijs moest betalen voor mijn steentje.
    Dus mijn volgende steen ga ik meer moeite voor doen. Mijn gevoel zegt dat je ook een goed gevoel moeten hebben over waar je hem koopt.
    Misschien is het ook wel onzin hoor, maarre.. you never know.;);)

Gisteren hebben we niet veel bijzonders gedaan hoor.
    Even er uit geweest met de kinderen maar voor de rest lekker relaxen thuis. Kinderen vroeg op bed, onder het mom van het is zondag, daarna lekker bankhangen met hapjes en kaarsjes aan.

Fijne dag!:cool::):D

13. Fortuna

Fortuna Niet meer actief

Wat jammer van je steen!

Hier waren de maansteen knuffelstenen (ongeveer 5 cm) 1,50 euro
    de Rozenkwarts (hartje) was wel wat duurder, namelijk 4,50 euro.

Ik mocht ze zelf uitzoeken. Ze lagen in een vitrine en moest er bij gaan zitten en kijken welke me aansprak. ik mocht ze allemaal voelen.

Daarna een testje gedaan ( kan jij nu ook doen!)
    Je moet met beide benen op de grond staan en je benen iets uit elkaar houden. De steen hou je vast met je handen op de rug. Sluit je ogen. Denk aan de steen en probeer je hoofd leeg te maken.

Merk je dat je naar voren wordt "getrokken" dan is de steen juist voor jou. Merk je dat je naar achter wordt "getrokken"dan moet je een andere steen pakken.

Datzelfde trucje deed ze ook met mijn hanger van maansteen die ik al om had. Ze had em eerst gereinigd en doen deden we nogmaals dat trucje. Ik merkte al verschil!

14. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Ik heb voor mijn maansteen-hanger 15 euro betaald.
    Ik heb hem niet gemeten maar hij is nog geen 2 cm volgens mij.
    Ga zo even die truc uitproberen, bedankt voor de tip.

Heb jij je ook aangemeld bij een nod-topic?
    Ik heb mij net aangemeld bij http://www.zwangerschapspagina.nl/nod-forum/310507-wachtbankje-november-6.html
    Aangezien het hier een beetje stil valt maar ik het wel leuk vind om met ´lotgenoten´ te kletsen.

15. Fortuna

Fortuna Niet meer actief

15 euro is idd wel erg veel voor alleen een hanger..
    Haal je die in een wereldwinkel of in een ander soort winkel?

Die van mij komen niet uit een echte wereldwinkel. Hier verkopen ze vooral erg veel boeken en daarnaast spullen voor wierook, stenen, tarotkaarten, beelden enz. Maar erg veel keus is er niet. De prijs is er wel naar, het is wel goedkoper dan bij een wereldwinkel..

Kun je nog terug met je steen?

16. Fortuna

Fortuna Niet meer actief

En over het nod forum, ik twijfel of ik me moet aanmelden..
    Had me net aangemeld maar toen werd het topic gesloten.. Misschien ook maar beter, want ik voel me toch enigszins ongemakkelijk tussen al die meiden die het voor het eerst proberen. 1e ronde, 1e kindje. Kom ik aan met mn 22ste ronde.. Nog een paar dagen en dan weet ik of het nu wel gelukt is. En als dat niet zo is en ik voel me er rot bij, misschien dat ik me dan alsnog aanmeld als ik wat steun kan gebruiken ;)

17. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Ik kon eigenlijk geen winkeltje vinden dus heb ik hem op de markt gekocht.
    Heel stom maar ik had natuurlijk eerst even moeten googlelen voordat ik naar de stad ging.
    Ik had achteraf gezien ook te weinig tijd om goed te zoeken. Dus toen ik op de markt een kraampje zag met wierrook, dromenvangers, etc, dacht ik, even kijken of ze ook stenen hebben.
    En die hadden ze, dus heb ik er toen daar maar 1 uitgezocht.
    Pas daarna hoorde ik de prijs maarja ik had al een steen in handen die mij aansprak. ;) tja toch maar gekocht dus.;)

18. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Ja ik kan mij jouw gevoelens wel voorstellen hoor.
    Je staat er nu anders in natuurlijk dan toen je zelf nog in de 1e ronde zat.
    Ik wilde mij eigenlijk ook net aanmelden in hetzelfde topic, maar net daarvoor ging hij op slot. Dus toen toch maar in dat andere topic aangemeld.
    Die ander topics van november zijn mij iets te druk, dan kan ik het niet meer volgen, of ik haal de dames door elkaar.
    Ik zit dan nog wel in mijn 1e ronde maar ik ben wel waarschijnlijk de enige die voor het 5e kindje gaat.
    Dus ik ben ook een beetje anders dan de rest.

Ruilen kan vast niet op de markt en ga het niet eens proberen.
    Ik ga volgende ronde gewoon een andere halen.
    Verder voel ik mij wel goed bij deze steen hoor.
    Ik heb hem gereinigd en een beetje opgeladen. (met volle maan nog een keer)
    Hij verandert volgens mij ook. Ik vind hem meer glanzen, zie verkleuringen en een witte lijn die er eerst niet zaten. Dus hou deze gewoon tot het eind van deze ronde en ga op zoek naar een nieuwe.

19. Roos36

Roos36 Bekend lid

1 feb 2010
    581
    0
    0
    Dag lieve dames,

Mag ik even mijn verhaal kwijt? Ben zo verdrietig.

Ik heb op 26 oktober een pijnbehandeling gehad voor een aandoening aan mijn rug. Dat kreeg ik al 2 keer eerder en sloeg toen goed aan.

Nu voelde ik al gelijk na die behandeling dat het mis was. Ik moest in die periode ook met Menopur beginnen en dat maakte het nog zwaarder.

Nu ben afgelopen vrijdag onderzocht door de neuroloog en die contsateerde een lichte klapvoet, of het over gaat is nog maar de vraag.. Mijn been is lam, doof en ik heb een slappe voet. Bedankt dokter..

Het afgelopen jaar is al heel zwaar geweest en daar was ik net weer van bekomen. En nu dit. Ik kreeg door de Menopur erg veel hoofdpijn en bleef kortademig dus na overleg moest ik stoppen. Weer een teleurstelling.

Ik was al heel beperkt door mijn rug en nu komt die voet er ook nog bij. Ik kan niet meer normaal lopen en heb er de hele dag last van.. Mijn hele been is lam en alles kost nu heel veel moeite en pijn.

Nu ben ik gister ook nog een soort van ongi geworden, ook ongi gevoel.. Ik heb precies 7 dagen Menopur gespoten (woensdag voor het laatst). Kan ik dan toch een eisprong hebben gehad?

Want de laatste echo van vorige week woensdag gaf aan dat alles nog steeds in rust was. Of is alles in de war door die spuiten. Die injectie in mijn rug is ook een soort hormoon Kenacort genaamd.

Ik heb wel mijn maansteen gereinigd en deze 24 uur per dag gedragen.. Zou die hebben geholpen.

Weet even niet meer hoe ik verder moet. Sorry voor mijn gezeur. Maar het lijkt wel of alles tegen me werkt. Kindje krijgen lijkt zo haast onmogelijk.

20. Fortuna

Fortuna Niet meer actief

Hoi Roos

Wat een ellende zeg! Maar het was dus een dokter die het "verpest" heeft bij jou?

En wat kun je er nu aan doen? Moet je nou terug om naar je been te laten kijken? Als dat verlammende aanhoudt lijkt het mij niet dat ze niks meer doen toch?

Wat bedoel je met "soort van ongesteld geworden" ?
    Wel vervelend zeg, weer zo'n teleurstelling he:(

Ik hoop zo voor je dat je ondanks al die nare dingen, ervaringen en spuiten een goeie en vruchtbare ronde hebt gehad. en mocht je echt ongesteld zijn geworden dan zal ik voor je duimen dat het de volgende ronde raak mag zijn ;)

Niet de moed verliezen hoor!

Deel Deze Pagina