Maansteen-kletsclubje

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Rosa5, 30 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pabbels

Pabbels Bekend lid

24 okt 2011
    569
    2
    18
    Apeldoorn
    Daar staat ook een zakje met 3stenen voor vruchtbaarheid is dit beter of gewoon 1 losse steen?

2. Delta

Delta Niet meer actief

hey dames!

hoe is het hier allemaal?
    nog 4 dagen tot testen zie ik fluff!
    en rosa, misschien heb je innestelingsdip gehad? spannend allemaal zeg...

3. Fortuna

Fortuna Niet meer actief

jaaa, nog 4 dagen..
    Deze keer wacht ik af tot mijn Nod. Althans, ik ga mijn uiterste best doen :D

4. Fortuna

Fortuna Niet meer actief

Dat is maar net wat jij fijner vind. En heel persoonlijk natuurlijk.

Vind je het fijn om een steen om je nek te hebben, doe je em in je bh, leg je ze op een plankje in je woonkamer?

Ik zelf heb er 1 om mn nek hangen en 1 in mn bh zo af en toe. Niet overal waar ik naartoe ga wil ik die vraag krijgen "goh, wat heb jij nou om je nek? "

5. Pabbels

Pabbels Bekend lid

24 okt 2011
    569
    2
    18
    Apeldoorn
    Spannend fluff!! Wat zegt jou gevoel??

6. Pabbels

Pabbels Bekend lid

24 okt 2011
    569
    2
    18
    Apeldoorn
    Nou ik had een ketting maar die is er dus afgevallen maar ben niet zwanger. Dus zit nu meer te denken aan een los steentje zodat ik die bij mijn buik ergens kan dragen en kijken wat die doet. Maar in zon zakje zit de maansteen, Jade en carmeool. Is dit beyer dan alleen een maansteentje?

7. Fortuna

Fortuna Niet meer actief

Je kan ook een hangertje bestellen, als je het dan in je ondergoed wil doen, gewoon met een speldje in je onderbroek vastmaken. Zit tie wel op het plekje waar het allemaal moet gebeuren. Dat durfde ik niet aan met mijn losse steen zonder hanger, om die zo in mn onderbroek te doen.. :p:D:D

Maar over die 3 stenen he, ik denk toch dat de maansteen de meest effectieve is. Die andere zijn ook goed voor de vruchtbaarheid, maar hebben daarnaast ook andere dingen waar ze goed voor zijn. Maansteen ook wel, maar die wordt het meest gebruikt voor een zwangerschap.

Het is echt maar net waar jij je goed bij voelt. Persoonlijk denk ik dat het het beste werkt als je er zelf in gelooft en als jij je er goed bij voelt. Dat kan niemand voor je beslissen.

Als jij die stenen mooi vind, moet je die gewoon doen. Als je spijt krijgt van je aankoop geef je weer andere energie af en werkt het misschien wel minder.

8. Delta

Delta Niet meer actief

spannend fluff! Ik duim voor je.. heb je al wat klachten?

9. Fortuna

Fortuna Niet meer actief

Ja, ik heb wel wat klachten, maar dat zijn dezelfde klachten als altijd. Zere borsten, geen honger, misselijk van sommige geurtjes..

Kan dus alle kanten op. Weetje, als je al zolang bezig bent, is de hoop er natuurlijk nog elke maand, en leef nog steeds naar mn nod toe, maar de realiteit is wel wat versterkt. Ben niet meer zo héél erg zenuwachtig als in het begin.. Maar volgende maand gaan we weer met de ferilitietsarts praten en kijken naar een eventuele behandeling. Dus als het deze ronde niet lukt, is het iets minder erg dan anders, nu hebben we iets om naar uit te kijken snap je..

Maargoed, ik hoop nog steeds dat het deze ronde raak is hoor! :D

Ik droom wel veel over baby's, zou dat iets zeggen?

10. Pabbels

Pabbels Bekend lid

24 okt 2011
    569
    2
    18
    Apeldoorn
    Nou idd erg spannend allemaal ik duim voor je dat het deze ronde raak is!!!

11. Fortuna

Fortuna Niet meer actief

En hoe is het bij jullie?

Zijn jullie al een beetje bezig met nod enzo?

12. Delta

Delta Niet meer actief

ik ben zeker bezig met mn nod haha.. zit nu 6 dpo.. oh wat spannend.. heb de hele avond en nu de ochtend zin in broodje frikadel met mayo :S en veel honger.. gister middag misselijk geweest

13. Roos36

Roos36 Bekend lid

1 feb 2010
    581
    0
    0
    Hier nog steeds ongi incl kramp, dus blij haha. Ziet er toch wel uit als een echte ongi.

Om even terug te komen op het steentjes kopen via internet. Ik heb mijn maansteentjes daar ook vandaan. Weet wel dat iemand een steen had waar zij zich niet goed bij voelde en zonder probleem terug mocht sturen en een ander kreeg die wel goed voelde.

Als je hem via internet koopt, kan je het beste af gaan op welke je de mooiste vindt.

@Fluff88 en Evaa,

Spannend zeg. Evaa ik hoop dat je zin in frikandel wat betekend.

14. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    oh, ik had dit clubje helemaal niet gezien!
    ik kom graag met jullie meekletsen hier :)

15. Fortuna

Fortuna Niet meer actief

Dat was ik!
    was idd erg aardig. Zonder probleem een andere. De werking zou volgens hun gewoon goed zijn, maar ze zeiden dat je je er toch goed bij moet voelen. De oude mocht ik houden, als reserve.

16. Roos36

Roos36 Bekend lid

1 feb 2010
    581
    0
    0
    Ik heb ook goede ervaring met ze. Heb net weer wat steentjes besteld daar. Ik geloof dat roze maansteen het sterkst werkt. Dat had die meneer/mevrouw van die site gemaild naar me. Ik vroeg me dat af omdat ik ook een witte had. Ik kan ook echt verschil merken. Voor de mensen die er nog eentje willen gaan kopen..

17. Roos36

Roos36 Bekend lid

1 feb 2010
    581
    0
    0
    Hoi,

Welkom hier, leuk dat je erbij komt. Hoe meer zielen hoe meer vreugd.

18. Fortuna

Fortuna Niet meer actief

Mijn knuffelsteen, een grote witte, heeft ook een stuk roze gloed aan de zijkant?

Ik het dan een witte of ook deels roze? Kan dat eigenlijk?

Edit; die scheur die er in zit ( in mijn hanger), zit op de zijkant, op het randje zeg maar. Telt dit als een scheur denk je, of issie ergens tegenaan gekomen?

19. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Ziet er wel uit als een innestelingdipje hè.
    Jouw temp is vandaag ook net iets lager. Wel zelfde tijd getempt enzo?
    Ik ben benieuwd wat hij morgen doet.

20. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Ik denk het ook!:D

Deel Deze Pagina