Maansteen-kletsclubje

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Rosa5, 30 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    @ Roos36 Jij bent toch jarig vandaag? Gefeliciteerd!

Ik heb net even bijgelezen, of het nou een ongi is of niet, er gebeurt wat!
    Misschien is het idd weinig omdat je.. goh hoe het nou.. zo dun nog was op de echo. Dan valt er weinig af te stoten.
    Maarja eisprong of niet, er gebeurt tenminste wat. En misschien houd je baarmoeder wel grote schoonmaak, om een mooi nestje te maken voor je eitje waar het nu hard mee bezig is.. Ofzo. Sorry fantasie slaat een beetje op hol af en toe maar ik ga dan gelijk redenen verzinnen waarom je lichaam dan zoiets doet. Iig niet voor niks lijkt mij.;)

2. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    @ Fluff88 Spannend!!:cool::D

3. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Leden club:
    MamavanAmaryllis
    Rosa5
    Evaa
    Pabbels
    xxflowerxx
    Bouwjaar1979
    Fluff88
    Roos36
    LiittleOne
    Isis857

Welkom!:)

4. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Goedemorgen!
    Hoe gaat het met jullie?
    Hier is alles rustig, gelukkig maar want het waren rare hectische dagen de laatste tijd.
    Is het nou vanavond volle maan of morgen?
    Ik ben wel benieuwd of mijn steen er ook anders uit gaat zien ofzo.
    Tot nu toe ontstaat er een soort 2-deling in mijn steen. De ene helft, zeg maar, is vrij helder en doorzichtig. En de ander helft lijkt steeds witter te worden. Ook lijkt hij meer te glanzen.
    En ipv van een 'bomenprater' ben ik een 'stenenprater' geworden.:)
    Ik moest altijd stiekem wel een beetje lachen om mensen die tegen bomen praten.. Maarre.. ik praat dus tegen mijn steen.:$;):p
    Natuurlijk wel stiekem als niemand er bij is maar toch, haha nooit gedacht.

5. Delta

Delta Niet meer actief

haha wat is het hier dood eigenlijk!!

:D

ik twijfel of ik met mn maansteentje door wil gaan... ik heb een korte lf :( ben bang dat het door mn steen komt..

6. Fortuna

Fortuna Niet meer actief

Ja jammer he dat het zo dood is hier :D Het andere topic is meer voor het bijhouden van de lijst die je nu dus ook moeilijk ziet :p

Als iedereen nu hier naartoe komt :D

Vind het wel vervelend voor je hoor, dat je nu even niet weet wat je moet doen..

Reinig je em wel genoeg?

7. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

hoi dames ik ben er ook weer
    evaa jammer dat je je zo voelt ! je moet doen wat jou het beste lijkt maansteen houden of niet !
    ik denk niet dat je maansteen effect heeft op j korte lf hoor maar ja ....

8. Fortuna

Fortuna Niet meer actief

Hoe is het nu met jou dan? En met je zwangerschap?

9. Delta

Delta Niet meer actief

@ fluff: ja ik heb hem gister avond nog 10 min in een glas onder stromend wat gedaan.. en toen de hele nacht hem in het water laten liggen! maar nu hoor ik dat je hem niet zo lang in het water mag houden.. hmm ik wil hem 2 tot 3 keer per week reinigen met stromend water is dat goed of?

@ MamavanA: Ja lijkt me ook onwaarschijnlijk niet? heb wel tarwekiem ook gebruikt, misschien dat het daar door komt? maar dat zou juist je lf moeten verlengen toch?

10. peekaboo

evaa ja tarwekiemolie is eigenlijk nog niet bewezen he of het wat doet of niet !! maansteen helpt om vruchtbaarder te worden dus lijkt me niet dat hij zorgt voor je korte lf !

fluff met mij gaat het wel hoor .. en de zwangerschap gaat goed ben al minder misselijk en geef bijna niet meer over ... ben wel nog steeds moe maar ach men mannetje helpt me heel veel dus kan voldoende rusten ;)

11. Delta

Delta Niet meer actief

mamavanA: ik hoor nu al weer datiemand in het maansteen topic 6 dagen te vroeg ongi is geworden!!!!

12. peekaboo

echt vreemd !!! ik heb het nooit voorgehad en heb nu al jaren een maansteen en andere edelstenen enzo maar meid als je jezelf er niet goed bij voelt doe je hem weg he !!! je moet dat zelf beslissen en ookal heb je dan je maansteen niet meer je mag toch nog in ons clubje kletsen ;)

13. Delta

Delta Niet meer actief

ja ik vind het wel jammer.. maar ja ik wil geen korte lf..

14. peekaboo

dat begrijp ik meid !!!! maar misschien is er toch meer aan de hand dan ??? denk niet dat de maansteen der voor zorgt hoor

15. Delta

Delta Niet meer actief

nee maar wel apart dat nog 2 andere dames dit ook hebben?

16. peekaboo

ja dat wel kijk meid zoals ik al zei doe waar je je goed bij voelt natuurlijk moet je hem niet bijhouden als je dat niet wil !! denk er is rustig over na !

17. Delta

Delta Niet meer actief

ja ik denk echt de hele tijd.. weet niet wat ik moet doen..

18. peekaboo

misschien kan je hem even wegstoppen en een maandje of 2 afwachten en dan zien ??? ik denk maar luidop

19. Delta

Delta Niet meer actief

ik weet t.. of deze maand nog even dragen , kijken wat het doet zonder tarwekiem olie..

20. peekaboo

kan je ook doen !! en als er wat is je weet me te vinden ;)

Deel Deze Pagina