Die waar je onder je verantwoordelijkheid probeert weg te komen? Nee hoor grapje, ik zal je helpen. Ik ben alleen zelf ook niet iemand van de planning en organisatie zeg maar..
hahahahaa thnx dat je me gaat helpen nou indd.. ik ben daar heel slecht in.. maaar jij lette steeds goed op zag ik
haha die is mooi dubbel he ja ik gun iedereen zooo een plakbeeb ik hoop dat nu ook alles in orde mag zijn bij me ! maar ik gun het jullie even hard als ik mezelf hoor !
Ja dat heb ik ook ik gun het iedereen hier!! Het zou zo'n mooi wonder zijn!! En dankje ik hoop dat ik voor de alwetend en echo krijg dan weet ik zker dat als het echt een vroege miskraam was er niks meer is blijven zitten
meiden iets totaal anders nu ! en het mag nu he haha hier gelden geen onderwerp regels wat eten jullie het liefst als tussendoortje ? ik heb in zoveel zin dat ik al niet meer weet in wat en ja als ik het uitkots heb ik het toch maar eerst lekker gehad
mmm komkommer met mayo en ketchup !!! heb ik alleen jammer genoeg niet meer in huis goed voor morgen in de winkel mee te nemen
Mijn liefste tussendoortje.. moeilijk, ik vind zoveel lekker. Ik heb net chocokoekjes gegeten en nog een stuk karbonade wat over was. Rare combi en ik ben niet eens zwanger.. Ik ben trouwens moeder van 4 kinderen. M 13, J 10, J 7, J 1