Die verschillen vind ik vaak wel grappig. Kan je soms ook anders tegen dingen laten aankijken dan je van huis uit gewend bent. Welterusten alvast allemaal! Leuk dat we al een heus clubje vormen zo. Gezellig!
Goedemorgen, Nieuwe dag, nieuwe kansen! Het is nog vroeg maar ik wou even mijn blijheid met jullie delen. Want mijn ei is blijkbaar nog niet gesprongen, dus ik zit nog in de race. Eerst wezen meerdere signalen op een eisprong maar mijn temp is weer hetzelfde en mijn cervixslijm is vruchtbaar te noemen. En heel belangrijk, vriend komt vandaag weer thuis! Meestal ben ik niet zo blij op maandagochtend maar ik kan wel een vreugdedansje doen. Fijne dag iedereen!
Goeiemorgen allemaal, Mag ik er ook bij? Ik zag de link in het andere topic. Wat een geklep zeg . Gisteren om 21.45 een nieuwe club geopend en nu alweer 9 pagina's. Ik zit zelf toch echt niet de hele avond achter de pc en ik heb zo'n telefoon waar je mee kan bellen & sms-en, that's it. Wat gaan de dagen toch traag als je moet wachten.
Welkom bouwjaar1979, Ik zit normaal gesproken ook niet de hele avond achter de pc, maar vriend was niet thuis gisteren.. Dus ja.. Ik reageer nu via mijn telefoon want pc doet het niet. Ik of evaa zet je straks even bij de lijst. Gaat nu niet lukken met de,telefoon
Dag dames, Mag ik me ook bij dit gezellige clubje aansluiten? Weet iemand trouwens of het kwaad kan om 2 maanstenen te dragen?
Had ik net een heel pleidooi gehouden bij het andere topic, zijn jullie hier!!!! Hoe is het? ( enne, mag ik me nog steeds aansluiten??)
Ik weet eigenlijk niet of dat kwaad kan 2 maanstenen, ik heb wel ergens op een topic gelezen dat iemand idd 2maanstenen droeg en die kreeg een 2ling.
Welkom voor degene waar ik het nog niet tegen gezegd had! @ pabbels, ik dacht al, wat staat daar nou? Maar bedankt dat je voor mij gaat duimen! @ evaa keurig die lijst zo
Ik heb ook al her en der gelezen dat sommigen 2 stenen tegelijk dragen. Of zelfs afwisselen. Alleen weet niet of dit kwaad kan. Misschien staat er iets over in het boek van mamavanA? Maarre als ik dit zo lees, hou ik het maar mooi bij 1 steentje.