@Rosa5, Haha nee dat vind ik niet erg. En het scheelt mij uitleg. Hier heb ik niks meer aan toe te voegen. @Fluff88, Ik krijg het omdat ik geen eisprong heb van mezelf. Verder doen we het op de natuurlijke manier en hopen dat het aanslaat. Moet wel zeggen dat door dat spuiten, ik er erg mee bezig ben. Kan aan niks anders denken dan aan mijn ei haha. Groeien moet ie. Ik vind het ook wel leuk om jezelf kort voor te stellen. Hoe denken de anderen daar over?
Is idd een leuk idee. Ik hoop dat ik jullie straks allemaal uit elkaar kan houden, aangezien het clubje nog steeds uitbreidt. Hartstikke gezellig hoor, maar ik ben nogal een chaoot.. om het netjes te omschrijven.
Ik gebruik dan wel geen menopur maar ik denk momenteel ook voortdurend aan mijn ei hoor. Ik zit natuurlijk midden in mijn cyclus en in de 1e ronde, dus ik vraag mij steeds af, werkt alles nog wel? dat soort dingen. Ik hou daarom nu ook mijn temp bij, om te zien of ik gewoon een eisprong heb. Ik hoef gelukkig niet te ontpillen, tenminste dat denk ik, omdat ik in juli al gestopt ben met de nuvaring. Daarna heb ik nog tijdelijk een koperspiraal gehad. Hoe vaak moet je dat eigenlijk spuiten en doe je dat zelf?
Oh ik zie net dat het al 15.00u. is geweest. Ik moet mijn kinderen uit school halen, 2 van de 4, dus ik ga nu snel. Ik spreek jullie straks wel even weer!
jaa klopt inderdaad, had die vraag in een ander topic gesteld. volgens mij in middels al in 2 haha. ik draag hem zelf het liefst zo veel mogelijk, voel ik me ook heel prettig bij. en ik heb het kettinkje om mijn middel zitten dus hoef het niet persee af te doen tijdens het vrijen. gister had ik hem ook omgelaten en toen we gingen slapen (in ons geval lepeltje lepeltje) had mijn vriend het steentje per ongeluk waarschijnlijk wel even aangeraakt. heb zoiets van.. het is ons kindje.. verder wil ik ook echt niet dat iemand anders het steentje aanraakt.. met een armbandje kom je er toch ook vrijwel niet omheen dat het niet aangeraakt wordt door anderen?
Ik heb gisteren ook ergens gelezen dat mannen ook een maansteen kunnen dragen, alleen is dit niet voor vruchtbaarheid volgens mij. Op zich zoals jij het zegt, het is ons kindje.. dan kan ik mij daar wel in vinden. Alleen ik vrees dat mijn vriend het onzin vindt, dus heb ik liever niet dat hij hem aanraakt. Ivm eventuele negatieve energie oid.. Klinkt misschien een beetje zweverig maar ik denk dat het ook wel een beetje om je eigen gevoel erbij gaat hoor.
Maar stel nou, dat een vrouw de maansteen draagt. Zonder dat je het weet blijkt het probleem eigenlijk bij de man te liggen, hij is verminderd vruchtbaar. Als hij die steen dan aanraakt, zou dat toch ook goed moeten zijn? Ik hoorde dat de steen zijn werking uitgeeft op de ruimte waarin hij is. Niet zo sterk natuurlijk, maar wel een beetje. Dus als de man de steen dan aanraakt, is dat toch alleen maar beter? De vrouw kan dan wel die steen dragen, maar als het probleem bij de man ligt heeft hij ook wat van die steen nodig lijkt me...
Oja, waar ik net ook aan zat te denken. Had ik niet beter op dag 1 van de cyclus moeten beginnen? Ik ben nl zomaar op dag 16 begonnen.
Ehm, ik hoop het niet, ben zelf ook later begonnen.. Als je hem maar gereinigd hebt denk ik.. Maar er zijn meiden die er meer van af weten dan ik, godzijdank Ik haal mn info soms ook van internet, maar daar roept ook iedereen maar wat..
Ja ik heb hem wel gereinigd iig. Wacht op de maan om het op te laden. Op internet staan idd veel verschillende verhalen, al komen ze over het algemeen wel overeen. Ik hoop dat mamavanA iets meer hier over kan vertellen uit haar boeken.
jep dat met die negatieve energie overbrengen kan ik inkomen, maar mijn mannetje staat er weer wat anders in. althans onzin vind hij het niet. hij snapt dat ik na anderhalf jaar alles probeer. las ergens dat er een vrouw was die bvb heel het huis/slaapkamer vol had staan met vruchtbaarheidsbeeldjes, steentjes, etc etc etc.. vriendlief heeft me gezegd dat hij het oke vind als ik het bij het maansteentje laat. ztoen hij gister zag dat ik hem omhad reageerde hij vrij positief.. en het kan toch geen kwaad als hij er even 'per ongeluk' aanzit. als hij op het nachtkastje zou liggen dan zou hij er ook in de buurt van zijn en dan zou dus ook de energie naar hem toe gaan?
Tja ik vind het allemaal heel logisch wat je zegt hoor. Ik heb alleen echt geen verstand of ervaring met stenen. Dus hopen iemand een antwoord hierop kan geven die het wel weet. Fijn trouwens dat je vriend er positief tegenover staat.
Het is 16.30u. mijn computer-beurt is voorbij. Mijn zoon staat al te trappelen van ongeduld want het is nu zijn beurt. Tot laterzz dames! En anders een hele fijne en vooral vruchtbare avond gewenst.
Ik ga ook dames! Even een was ophangen, wandelen met de hond en beginnen met koken! Daarna naar de puppycursus dus vanavond zien jullie mij niet meer. Fijne avond allemaal
Ik hou mijn steentje eigenlijk wel om alleen snachts niet dus soms idd wel onder de sex. Ik heb ook geen idee of dit kwaad kan.
Goedemorgen dames, Ik had gisteravond geen tijd meer voor ZP maar zo te zien heb ik niks gemist. Fijne dag allemaal!