Maansteen-kletsclubje

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Rosa5, 30 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fortuna

Fortuna Niet meer actief

Wat leuk! Ik ben ook kreeft en las dat dat het steentje van je sterrenbeeld was! Wat leuk dat jij al verschillen merkt in je gedrag. Wat zo'n steentje al niet kan doen he, had ik eerder moeten weten! :D

2. Fortuna

Fortuna Niet meer actief

Owjee! Ovulatiepijn?

3. Delta

Delta Niet meer actief

hey mop! nee geen idee... misschien toch morgen even afwachten! ik weet wel dat je bij tempen je ei pas dagen later op je tempkaartje ziet hoor! hoop dat hij morgen ineens omhoog of omlaag schiet... we zullen zien :)

4. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Oh dan heb ik mijn link toch niet goed geplaatst.:p
    Ik kan de jouwe wel zien maar kan er nog niks uithalen idd.
    Ik had vrijdag ovupijn dacht ik. Echt duidelijk rechts ook maar geen ei.
    Dus snap het even niet, wel nog vruchtbaarslijm, wisselend van eggwhite tot watery en baarmoedermond is nog hoog. Dus je zou zeggen eisprong maarja temp blijft ongeveer hetzelfde.

5. Delta

Delta Niet meer actief

ik denk het wel! alleen ik heb dat normaal nooit !!

en heb van het weekend mn maansteentje ontlaad in de hematiet meer als 12 uur. en toen in de bergkristal ook meer als 12 uur..

dus hij is goed gereinigd en opgeladen.. hoop dat hij zn werk doet en dat t mn eitje is !! normaal had ik die pijn nooit snap je..

6. Delta

Delta Niet meer actief

hmm bij jou ook dus? wat vreemd.. dus jij dacht vrijdag je ei gehad te hebben? misschien komt het kruis nog ! laat je tempkaartje nog eens zien?

want is jou temp eerst omlaag gegaan? en hij moet 3 dagen achter elkaar omhoog zijn gegaan! wil FF je ei weergeven.. tja echt een heel gedoe..

7. Fortuna

Fortuna Niet meer actief

@ evaa, dan is het extra spannend wat het kan zijn...

8. LiittleOne

LiittleOne Fanatiek lid

25 nov 2010
    1.220
    1
    0
    Ah dat vindt ik leuk, dat je ook een kreeft bent!
    en wat ook handig is in ons geval, het kan ook helpen om onze emotionele momenten een beetje in de hand te houden!
    en omdat het ‘ons‘ steentje is kan het nog sterker reageren op ons!

9. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Nou ik denk dat mijn steen mij ook rustiger maakt.
    Ik reageer goed op mijn kinderen, die sorry dat ik het zeg, af en toe echt strontvervelend zijn onderling.
    En gisterochtend had ik een situatie die normaal gesproken makkelijk tot een conflict had kunnen leiden, maar ik zei gewoon tegen mijzelf, ach het is maandagochtend hij is gestresst en daarom reageert hij zo kortaf. Ik heb mijn standpunt duidelijk gemaakt en rustig gewacht tot hij wel tijd had.
    En juist omdat ik mij zo rustig hield, hebben we daarna alsnog het goed kunnen afhandelen.
    En ik was nog wel zo trots op mezelf.. blijkbaar gaat alle eer dus naar mijn steentje.;);):D

10. Delta

Delta Niet meer actief

ja ik hoop mn ei.. innesteling kan niet zijn want heb nog geen ei gehad :p haha

11. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Ja ik dacht vrijdag of zaterdag maarja blijkbaar niet.
    Hoe heb jij je kaartje in je handtekening gezet?
    Ga ik dat ook proberen.

12. Fortuna

Fortuna Niet meer actief

Wat fijn zeg, dat je zo'n steen dan bij meerdere dingen goed kan gebruiken!
    Zelf kan ik wel wat rustigere tijden gebruiken, dat hele zwangerschaps"gedoe" gaat me toch niet in de koude kleren zitten.. Soms wel fijn dat je dan een beetje steun kan krijgen.. Dat maakt dit forum ook zo leuk :D

13. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Mijn sterrenbeeld is Vissen. Maansteen is dus niet de steen voor mij maar past op zich wel bij mij omdat Vissen wel een waterteken is.

14. Delta

Delta Niet meer actief

@ rosa: uhm de link boven je kaartje kopieren.. zoals je mijn kaartje ziet, moet je jou kaartje ook zien en dan kopieren en in je handtekening zetten..

share en dan moet je even verder klikken, want je kan wat invullen maar dat hoeft niet .. snap je het nog? haha

15. LiittleOne

LiittleOne Fanatiek lid

25 nov 2010
    1.220
    1
    0
    Ah dat vindt ik leuk, dat je ook een kreeft bent!
    en wat ook handig is in ons geval, het kan ook helpen om onze emotionele momenten een beetje in de hand te houden!
    en omdat het ‘ons‘ steentje is kan het nog sterker reageren op ons!

16. Fortuna

Fortuna Niet meer actief

Ow meiden, ik had ook weer een actie vanmorgen...

Vannacht had ik al niet zo goed geslapen door het gesnurk van mijn allerliefste man, ahum... :D
    Was ik eindelijk in slaap gevallen, werd ik wéér wakker, maar nu van een kat.. mauwen dat dat beestje deed! Het was zo'n 3 uur. Ik viel af en toe in slaap, maar telkens als ik wakker werd, hoorde ik dat beestje weer. Ik dacht dat tie bij de buren hoorde, dus aangezien die vroeg gaan werken dacht ik dat ze dat beest wel binnen zouden laten.

Vanmorgen om half 8 zit dat beest er weer. Onze poes werd er helemaal gek van! Dus ik naar buiten, kotm dat beest naar me toe en wil bij mij naar binnen! Ik wil dat niet, maar pak wel even snel 2 plakjes boterhamworst. Dat beestje zat te schrokken!!!! Die had echt honger! Hij/zij probeerde bij mij naar binnen te komen en de kat deed dat ook, maar alleen in mijn gang. Zo zielig.. Had em graag een warm bedje aangeboden.

Nu kan ik ik em niet meer vinden, maar de beschrijving die ik gaf, kwam wel overeen met de buurkat denk mijn man..

Nu keek ik net dus weer naar buiten, zag de kat niet, maar zag wel dat er een dood muisje voor mijn deur ligt. Is dit een soort dank je wel? Die lag er vanmorgen nog niet.. Vind het zo sneu voor die kat.. Ik hoor wel vaker katten 's nachts miauwen dus ga er wel op letten of het steeds dezelfde is..

17. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Kun je hem nu zien?

18. LiittleOne

LiittleOne Fanatiek lid

25 nov 2010
    1.220
    1
    0
    Sorry voor mijn dubbele post, mijn telefoon doet een beetje vreemd.
    maar rosa, uiteindelijk zijn we zelf diegene die het allemaal maar doen. leuk dat jij ook al wat merkte!!

19. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    @ Fluff88 Wat apart zeg, maar ik heb wel vaker gehoord dat katten een muis bij je deur leggen als dankjewel.
    Onze poes deed dat ook, helaas niet alleen muizen.:)

20. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    uhmm.. link doet het nog steeds niet volgens mij. Snap er niks van..

Deel Deze Pagina