Dankje wel mamavanAmarylli. Ik ben blij hoor met je informatie. Het is voor mij helemaal niet opdringerig of betweterig ik kijk gewoon wat ik er mee kan!
over de reiniging valt te discuteren hoor je kan het op verschillende manieren doen maar zoals jij het doet is het prima
je jullie moeten zelf weten wat ermee te doen ... ik ga van de week nog een nieuwe boek halen over edelsteen water dat kan je dus blijkbaar ook drinken maar dat moet ik eerst zelf maar is lezen
Hallo dames, Ik draag sinds gisteren ook een maansteen, heb hem nu alleen nog gereinigd en nog niet opgeladen. Ik ben nu zonder maansteen 13 rondes bezig geweest met 2 miskramen. Ik hoop dat het nu gauw lukt met de maansteen. Liefss
welkom ! 10 november is het volle maan dan kan je hem opladen best wel nog eerst even reinigen voor je hem oplaad
thnx voor de info mamavanA !! vind het ook helemaal niet betweterig.. je haalt het uit boeken en deelt dit met ons! super lief
dank je wel heb een mailtje terug dames beste u vraag over de maansteen vind ik interesant ik heb die vraag nog nooit gekregen . het klopt inderdaad dat voor de beste geneeskrachtige werking de steen ca 12uur aan een stuk word gedragen . Ik ken echter nog niemand die problemen heeft ondervonden van hem 24op24 te dragen . maar ik ga vanaf nu bij men advies dit punt wel vernoemen . ik moet wel zeggen van de 10 mensen die hier een maansteen zijn komen kopen , en mijn advies hebben opgevolgd ,dat er 7zijn terug gekomen binnen de 6maand met het nieuws zwanger te zijn . ik hoop jou spoedig terug te mogen verwelkomen in men winkeltje. de koffie staat klaar met veel lieve groetjes ......(naam vernoem ik liever niet)
dames, dankjulliewel voor de vele reacties op het forum! ik ga nu naar het nieuwe huis (druk met verhuizing) en heb daar geen i-net, veel plezier nog met schrijven en als er nog nieuwe data bijkomen, posten!! tot morgen & welterusten alvast
ik hoop het voor iedereen hier !! ik duim mee voor jullie ! ik zal ook indien ik weer iets nieuws ondek dat jullie ten goede kan komen ,dit met plezier delen!
Tot morgen LiitleOne! MamavanA, Ik vind het juist fijn alle info die je deelt. En nee hoor ik vind je ook zeker niet betweterig overkomen. Meer als helpen en meedenken.
ja dat is men bedoeling ! ik help graag mensen en ik deel ook graag mijn ervaringen , word niet altijd in dank afgenomen en als dat gebeurt stop ik er ook mee ! ik ben daar heel erg gevoelig in ! ik zeg niet dat ik perfect ben en alles weet ! dus ik wil ook geen discuties die lijden tot niets ! ook met pendelen ik kan pendelen en doe dit graag maar enkel voor de mensen die dit echt nodig hebben of echt willen . niet massaal voor een fora dus mensen waar ik geregeld mee spreek op msn of via pb daar wil ik mee pendelen als ze echt aangeven dit heel erg graag te willen . maar dan moet ik me bij die persoon zelf ook goed voelen. snap je ? anders kan ik bijvoorbeeld tegen men zin of wat ook gaan pendelen, maar zo kan je gewoon geen goede info verkijgen. Ik heb dit enkel gedaan voor vrienden en familie . omdat ik dus niet zomaar voor eender wie wil pendelen
nou dat snap ik heel goed hoor mamavanA! dat met dat pendelen.. en zeker met de info ook geven.. hoop niet dat andere dit verpesten voor ons.. super leuk en lief dat je dit deelt en vind het ook erg interessant
haha dank je wel ! voor je begrip ook ! ik doe dit met veel plezier en ik hoop ook dat andere dit niet komen verpesten want dan is het gedaan hoor ! dan steek ik men energie wel ergens anders in
ja precies, groot gelijk meid ! ik waardeer in ieder geval je informatie van daarnet erg! dus dat is in ieder geval zeker niet voor niks nu weet ik tenminste wat ik ga doen..
hihi.. zit alleen zooo te dubben he.. misscien off topic.. maar weet jij misschien raad? vannacht rond hal 3 sex gehad en ik heb mn ei nog niet gehad, (zie tempkaartje) en zit te dubben om vanavond weer sex te hebben om tot morgen avond te wachten
ik zou zeggen morgen avond ! zaad overleeft redelijk lang dus dat van vanacht is goed zeg maar voor vandaag en vanacht en morgen en morgen avond een verse lading zaadjes zo heeft het tijd om wat te `rijpen`in mijn woorden dan
dit heb ik trouwens van men gyn !klinkt stom niet elke dag dan word het zaad te zwak beter 1 dag tussen ! zodat de zaadjes snel genoeg zijn om je eicel te kussen ! ja stom zinnetje maar zit wat in