Dames hoe gaat het met jullie steentjes? Al aan het opladen? Die van mij liggen nu op de vensterbank in mijn slaapkamer. Sinds gisteren aan de ovutesten. Vanochtend was hij al positief, test streepje iets donkerder dan controle streep. Maar vanavond was hij nog donkerder. Echt een knal test. Nooit gedacht die nog eens te zien. Ik heb nl in 2009 verschillende merken geprobeerd en toen heb ik nooit een piek gevonden. Vriend en ik heb na lang wikken en wegen besloten om deze ronde toch een kansje te wagen. Dus wie weet, misschien wel een gelukje in december. Morgen ga ik mijn steentjes dragen. Ik heb ze dan gereinigd en opgeladen. Ik ben benieuwd!
@ Delta Toch ongi geworden zie ik. Balen, ondanks dat je er al op rekende. Maar ben heel blij voor je dat je een langere lf hebt. 11 dagen klinkt al veel positiever dan 9!! Trouwens, mijn vriendin heeft me teruggemaild over al die vitamines en mineralen waarvan wij hier op ZP ondertussen geloven dat ze wondermiddelen zijn. Ik zal haar mailtje straks even kopiëren en naar je pb'en. @ Rosa Wat dapper dat jullie er deze ronde toch al weer voor willen gaan. Nou, wie weet een mooie afsluiting van het jaar!! Het is jullie gegund, en dan een plakbeebje als het even kan.
@ rosa: oeh super spannend meid..! ik duim ook voor een mooi plakbeebje voor jullie! @ iloiza: ik houd je pb al gehad ja.. ook al terug gereageerd! nou indd, ben blij hoor met een lf van 11 dagen!! hoop dat jij ook snel je ei spot!
Balen Delta, dat je toch ongi bent geworden Maar gelukkig, wel een langere LF! Dat is nog iets positiefs! @Iloiza, zou je mij dat van die pillen misschien ook eens willen doorsturen? Ik ben wel benieuwd! Slik ik die tarwekiem voor niks?
liefkleintje: indd,, dat is zeker wel positief!! ben dr wel blij mee hoor.. we gaan zien deze ronde.. hihi wat denk jij zelf over jou ronde??
Ik hoop dat het bij jullie snel raak is!! Duurt allemaal veel te lang zo he, bij ons Ik denk niet dat het raak is! Voel me niet anders als normaal. Ook een raar tempkaartje deze maand! Ik zit met mijn gedachte dus al bij mijn volgende eisprong, rond de jaarwisseling, hahaha!
Delta een lf van 11 dagen klinkt al een stuk beter dan 9 hè. Deze ronde gaan we voor een lf van maand of 8, 9!
Dames hoe gaat het met jullie steentjes? Hebben jullie ze nog opgeladen? Of valt er nog iets anders over je steentje(s) te melden?
haha ik hoop het dames.. maar ja ik ga er gewoon niet van uit.. ik heb gewoon een gevoel dat het heeeeel lang gaat duren.. ga er deze maand niet te veel mee bezig zijn, niks plannen!!!
Hoi meiden, heb het laatste dagen zo onwijs druk gehad dat het me gewoon aan energie ontbreekt om overal alles terug te lezen en te reageren. Was gister jarig, dus ook druk met visite, en vandaag eindelijk even een rust dag al heb je dan gelijk nog 10000 dingen te doen Vanacht maansteen armband weer opgeladen, en ben deze maand begonnen met "etos zwanger worden". Hoor er veel wisselende verhalen over, hoop dat het positieve invloed heeft en ik ook snel op roze mag. Jullie steentjes ook weer opgeladen?
Mieks Nog van harte gefeliciteerd! Ik heb toen ik in 2009 zwanger wou worden ook ´etos zwanger worden´ gebruikt. 2e ronde ermee begonnen en 3e ronde was ik zwanger. Had op dag 16 een eisprong wat paste bij mijn cyclus lengte. Dus voor mij heeft het positief uitgepakt.
Dankjewel Rosa Ik ben benieuwd wat de etos pillen gaan doen. Hoor ook wel eens verhalen dat het je cyclus flink kan ontregelen. Ik was voor de pil, en in het jaar dat ik gestopt ben (5 jaar terug) verschrikkelijk onregelmatig ongesteld, dus al heel blij met mn cyclus die ik nu heb.. Hopelijk blijft het zo, of nog beter: ben ik straks gewoon zwanger
Ik denk dat het ook verschillend is per persoon. De één vind het geweldig terwijl de ander er juist helemaal geen baad bij heeft. Zijn idd veel wisselende verhalen te vinden. Maar volgens mij toch wel overwegend positief. Je kan het uiteraard gewoon eens een ronde proberen. Kijken of je ook verschil merkt. Ik hoop uiteraard op een snel en roze resultaat!
Goedemorgen lieve allemaal, nou ik heb m'n steentje weer braaf voor het raam gehangen, ben alleeen vergeten 'm te reinigen daarvoor. Nou niks aan te doen. Ik zie trouwens nooit iets anders aan m'n steen. @ Mieks nog gefeliciteerd. Ik ben ook wel benieuwd wat die etospillen bij jou gaan doen. Bij mensen met een normale cyclus lees ik nog wel dat het juist ontregelt. Ik ben ermee begonnen in m'n langste cyclus, toen had ik zoiets van baat het niet schaad het niet. Sinda deze (of vorige) cyclus weer gestop, m'n lijf moet t toch zelf doen en ik werd gek van die wisselde verhalen (de ene "wordt er zwanger van" en de ander roept weer dat "het slecht is" voor je ei) @liefkleintje met jje anders voelen, tja ik verwacht me ook anders te voelen als ik zwanger zou zijn (en ik voel me nu als vorige maand) Er zijn echter ook mensen die niks voelen, dus je waar wachten we op? Was van het weekend 's middag wel zo geirriteerd (partner de dupe..) dat ik verwachtte dat ongi al op de stoep zou staan. @ Delta wat zou je dan willen plannen? M.i. valt er weinig te plannen. Het is voornamelijk wachten (op ei, op signalen, op geen ongi) en oke het knuffelen kun je plannen/ rekening mee houden.
Goedemorgen dames. Hier nog geen eitje gespot terwijl mijn ovu testen de afgelopen 2 dagen positief waren. Hopelijk dan toch vandaag of morgen. Bouwjaar1979 Jouw temp schommelt wel heen en weer hè. gelukkig niet teveel en mooi boven de coverline.
@Rosa, je temp zal vast stijgen idd en mij kaartje tja is raar, er is iig 0,0 gevoel dat ik me anders voel dan normaal.
Mijn klachten begonnen niet elke zwangerschap al voor nod hoor. Bij de eerste 3 pas echt daarna. Ik had toendertijd nog geen internet en was mij ook niet zo bewust van mijn cyclus. Ik wist hoelang die ongeveer was en in een boek had ik gelezen dat ergens in het midden van mijn cyclus naar alle waarschijnlijkheid dan een eisprong zou plaats vinden. Vooral bij mijn 1e zwangerschap had geen idee dat ik zwanger was. Ik was overtijd maar had bij de ha negatief getest. Toen ik een week later weer heen ging om te testen had ik echt niet verwacht dat hij positief zou zijn. Ik woonde toen nog in een internaat en ging alleen maar heen omdat het moest. Bij de 2e zwangerschap duurde het ruim 2 jaar voordat ik zwanger was. En ik heb in die maanden heel wat klachten gehad terwijl ik dan vervolgens gewoon weer ongesteld werd. De maand dat het wel raak was, was ik er helemaal niet zo bezig maar in de eerste paar dagen dat ik overtijd was, begon ik wel wat te voelen. Bij de 4e zwangerschap heb ik zp ontdekt. Ik heb hier veel geleerd over mijn cyclus. Tempen, ovutesten, ervaringen van anderen.. er ging een wereld voor mij open. Eerste 2 ronden voelde ik ieder dingetje in mijn lichaam denk ik. Wat mij normaal gesproken niet eens was opgevallen, denk ik. Maar de 3e ronde was het wel raak en was er eigenlijk niet veel verschil ten opzichte van de voorgaande ronden. De echte klachten begonnen pas na nod en toen voelde ik pas echt verschil. Vorige ronde was mijn 5e zwangerschap. Ook deze keer niet veel bijzonders gevoelt. Of het nou kwam omdat het mis is gegaan, dat weet ik natuurlijk niet. Nou heel lang verhaal. Korte samenvatting.. Klachten zeggen niet zoveel!
He meiden, ben er een tijd niet geweest, maar had even tijd nodig om te wennen aan het idee dat wij deze maand een IUI gaan doen. We zitten nu dus in dat traject. Het valt zwaar, maar het is ook fijn dat artsen zich er nu mee gaan bemoeien en dat we er hulp bij krijgen. Het is eerst nog een soort proef, natuurlijk hebben we een kans om zwanger te worden, maar ze willen dit om te kijken hoe onze lichamen er op reageren. Vooral die van mij dan. Mocht dat niet werken, dan IVF, volgens de arts is er wel haast bij. Mochten jullie meer willen weten, doe ik dit wel via pb, laat het me maar weten. Tis nogal veel om zo neer te zetten, en erg prive natuurlijk Hoe is het hier met jullie? Nog geen roze erbij zie ik? ( tis veel om terug te lezen zeg, kletskousjes ) Moet nog even wat teruglezen, heb alleen snel doorgebladerd om te zien hoe het er voorstond met iedereen. Kom er zo weer op terug hoor
Hey fortuna! Goed om je hier weer te zien. Delta en ik vroegen ons laatst al af hoe het met je zou zijn. Spannende tijden zit je in dus. Nou ik duim voor je hoor! Ik hoop dat de ´proef´ positief uit valt. En dat de rest van het hele circus je lekker bespaart blijft. Liefs!
Wat lief, dank je! Ik hoop het ook, dat het hele circus ons bespaart blijft. Sommigen zeggen wel dat je er niet te druk om moet maken, of dat je er niet teveel mee bezig moet zijn. En als je op een natuurlijke manier bezig bent, kan ik me wel voorstellen dat mensen dat zeggen. Hoewel het onzin is, want als je graag een kind wilt, dan is dat alles waar je aan kan denken, dus daar maar even mee stoppen dat gaat niet. Je hebt nu eenmaal geen aan/uit knop. Maar nu ben ik er zelfs nog meer mee bezig. Alles wordt gepland! Eerst dag 11 van je cyclus voor een echo, voor een follikel kijken. Dan eisprong testen tot je positief test, dan een inseminatie, dan weer aftellen tot je Nod. De hele maand ben je er mee bezig, dag in dag uit, rekenen, tellen, wachten, afspraken kan je amper plannen want stel dat je positief test, dan MOET je de volgende dag een inseminatie doen.. Pff, word er nu al gek van als ik denk dat het nog wel een paar maanden kan duren zo.. Maar we blijven positief, ik bekijk het nu per week. Eerst de 19de voor een echo-onderzoek, daarna zien we wel weer Hoe is het met jou nu? Voel je je al ietsjes beter? Zag dat je toch weer wilt gaan proberen voor een kindje!