Moonymuppet, oh ik bedoel het helemaal niet negatief. Ik was me er ook totaal niet bewust van dat het zo over zou komen... Naar mijn idee zijn er van dit topic de laatste tijd niet veel zwangeren meer bij gekomen. Wel weer een paar meiden die helaas weer ongi zijn geworden, en sommigen daarvan doen hun steen nu (tijdelijk) af om te kijken wat dat gaat doen. Ik ben juist heel blij dat de maansteen voor Kylie en haar schoonzus zo snel al zo'n positief effect heeft gehad. Ik had alleen gehoopt dat het meer zou zijn (in dit topic). Snappie? No hard feelings.
ik vind het ook jammer dat er zo weinig zwangeren bij zijn gekomen.. en ik wil op dit moment helemaal niet meer aan zwanger worden denken.. it hurts! dus ik ben er ook niet zo veel meer...
Ach lieverd, dat kan ik mij heel goed voorstellen hoor. Een dikke kuffel van mij! Hopelijk wordt 2012 gewoon helemaal roze!!.
Delta, ik heb er ook last van hoor. Op m'n werk, wat een verschrikking het is gewoon een freaking epidemie hier, zwanger zijn. Nou IK WIL OOK 'BESMET WORDEN' :x! Sorry 't is een beetje confronterend. Net weer een email van een collega "[datum], dan ben ik met verlof" Ik hoop dat met de kerst enzo, ik voldoende afleiding heb. Ik merk dat topics als "kan ik zwanger zijn", "wannneer testen" me moneteel even niet interesseren. Ik irriteer me aan mensen die na 3 maanden geprobeerd te hebben al in paniek raken. Helemaal omdat hier nog zoveel dames zijn die al zóó lang bezig zijn. En degenen die blij roepen (schrijven) dat ze in rondje 1 zwanger zijn geworden negeer ik liever. Dus als ik een tijdje afwezig ben, komt dus ook dat ik het even niet kan opbrengen op ZP te komen. (ik betrap mezelf er zelfs op dat bij kinderwensen van dames die er al 1 of meer kids hebben, ik denk: maar jij hebt er iig 1. Sorry lieve mensen, jullie wens is natuurlijk net zo groot als voor mijn 1e)
ik hoop dat 2012 jullie jaar word dames !!!!!!! wou even ego berichtje posten over de echo van vandaag maar laat dat maar even voor wat het is ! ik denk aan jullie en hoop , bid dat jullie allemaal snel op roze mogen !!
Van mij mag je het posten hoor, doordat we hier met elkaar al langere tijd kletsen kan ik van de dames hier wel e.e.a. hebben. Sterker nog dan vind ik het toch leuk om te horen hoe het gaat.
klopt, zo denk ik precies! ook dat in kleine letters... ook al mag je zo niet denken, toch doe je het... ik zou gigantisch blij zijn met 1 kindje!! als je al 1 kindje hebt gekregen, dat is dat fantastisch... als snap ik de wens voor een 2e of 3e ook zeker wel hoor! absoluut.. maar tis zo moeilijk.. oh nou topics over zal ik zwanger zijn en dergelijke intereseren me ook even helemaal niks meer!! we gaan lekker aan ons zelf denken! en goed voor onszelf zorgen, toch proberen om jezelf niet te druk te maken.. stress is niet goed.. en we kijken maar hoe het uitpakt! dikke knuff voor jou! ik herken je verhaal echt letter voor letter haha.. mamavanA: ach meisje, vertel gewoon over je echo! jij hebt er ook gewoon voor moeten vechten en best een tijdje over gedaan om zwanger te raken! en je hebt een mk gehad, gekkie toch! ik hoop dat je pendel gelijk gaat krijgen hoor, als ik maart 2012 zwanger zou zijn, weet je hoe blij ik dan ben he? Kus!
nou ok dan de echo was geweldig !! echt mooi ! we weten ook wat het word natuurlijk is dat niet 100 procent zeker op dit termijn maar was wel 99 procent zeker van zen zaak hier kijkt ukkie ons aan »smelt»
en het geslacht ! delta ik hooop dat je sneller zwanger mag worden dan maart !!! ik duim vollop en brand elke dag kaarsjes
ja een jongen !! hoop alleen dat het niet meer veranderd maar dat denk ik niet op de echo was het duidelijk te zien hoor
@mmvA, leuk. Van je enthousiaste post en plaatjes krijg ik toch een lach op m'n gezicht hoor. Dank je wel
ik ben gewoon altijd zo bang dat ik onbewust jullie ga kwetsen met men zwangerschap en ego berichten enzo omdat ik het jullie zoo hard gun om dit ook te beleven enzo ! oja trouwens onze spullen zijn verhuisd gaan wel 165 km verder wonen ! morgen gaan we zelf ook en met nieuwjaar vieren me het nog bij sm en daarna komen we af en toe eens naar hier
ik snap het meissie.. je bent ook echt een schat!! en ik weet dat je ons geen pijn wilt doen, en dat doe je totaal niet meid.. ik gun het jou ook van harte, net als alle meiden hier!!! super een jongen een meisje en een jongen wat wil je nog meer hihi..