@ Bouwjaar en Delta Ik kan me goed voorstellen dat jullie je (soms) zo voelen. Zeker omdat jullie ook wel al een tijdje bezig zijn. Soms denk ik ook wel eens 'ik mag eigenlijk niet zeuren, ik heb al twee lieve, gezonde kids'. Maar dat neemt inderdaad nog niet weg dat de wens voor een derde wel heel sterk aanwezig is... @ MamavanAmaryllis Wat een mooie echofoto's!! En wat leuk, een jongen!! Hebben jullie straks een meid en een jongen. Echt leuk!! Trouwens, hoe oud is Amaryllis nu? (Sorry dat ik het vergeten ben). Ik zie dat anderen schrijven dat ze vroeg is met kiezen. En fijn, straks een eigen stekkie. Ik vond het zo erg van jullie, al die schimmel in huis!! Gelukkig straks weg daar. @ Hanna Hup, testennnnnnnnnnnnnnnn!!! Had ik echt al lang gedaan als ik jou was. Oh, ik duim voor je!!! @ Rosa Inderdaad zal het nog wel moeilijk zijn, maar het is al heel positief dat je lichaam het zo snel al weer goed oppakt. Hopelijk snel weer een beebje voor jullie, en deze keer eentje die blijft plakken!!
@ iloiza: klopt is ook zo.. hoop gewoon dat we allemaal snel zwanger mogen raken, ik gun het iedereen.. en je hebt er nou eenmaal geen grip op! dus ik neem niemand iets kwalijk haha. zou wat zijn! nee hoor, onze tijd komt zeker wel! we moeten erop vertrouwen
haha ik durf niet! stom he, maar t is eigenlijk altijd zo geweest ging ik testen werd ik ongesteld! en dat al anderhalf jaar als t niet langer is.. dus kan ook niet geloven dat t nu ineens raak zou zijn want in mijn ogen kan t niet, ga elk uur naar de wc ff chekken maar nog niks! wacht morgen nog even af en anders misschien toch maar testen!
@Hanna ik begrijp je dat je niet durft. Nou lekker wachten dan tot je er een goed gevoel bij hebt. Ik zet de duimen alvast in werking
Sapperdeflap, is er NIET gekwekt gisteren? What's happening? Gaat alles nog oke bij iedereen? Heeft iedereen eventuele allemaal kerstaankopen binnen? Ik ben klaar, laatste moet nog binnen komen met de post -die vandaag dus zinloos voor de deur staat-. Nu nog een voorgerecht bedenken voor zaterdag (eten met s-fam). Oja en wat kerstgevoel...moet ik ook nog vinden. Nou Hanna, gisteren is voor bij...
Dames duimen jullie met mij mee dat het deze keer wel blijft plakken? Ik zit op 10dpo vandaag en dit is mijn test.
Bedankt meiden! Ik ben voorzichtig blij. Ik ben best bang dat het mis gaat maar vorige ronde was mijn test op 10dpo nog omo-wit. Dus krijg wel stiekem goede hoop nu. Maar oh wat is het spannend!
Nou dat is het dus, ik had een nieuwe steen maar vond het eng dus heb hem niet gedragen. Ligt in mijn slaapkamer maar zie er niks anders aan volgens mij. Ik heb wel een rode jaspis steen en een amethist steen die ik wel draag. Rode jaspis zie je niks aan. Maar de amethist wel. Het is een paarse steen maar zie nu allemaal witte lijntjes en wolkjes.
Rosa, een dikke kus en knuffel!!! gefeliciteerd!! en ik duim/hoop met je mee. Ook wil ik je vanaf deze kant de kracht geven om er van te genieten!
aah rosa !! wat super.... ik duim voor je mee lieverd...! dikke knuff, ik ben er niet zo veel meer hier, maaar wil je zeker even feliciteren!
Meiden ik reageer niet veel, maar ik lees wel alles met jullie mee hoor !! @Rosa gefeliciteerd meis, ik duim voor je!!!!!! Wanneer ga je nog een testje doen? Goed nieuws voor de feestdagen !!!! Welke ronde was dit met de maansteen? Hier nog steeds hetzelfde, zit op cd 26 dus ben benieuwd wat deze ronde gaat geven met de maansteen. Vorige ronde was ik in ieder geval na ong 2 weken maansteen te dragen ongesteld geworden! Ervoor 3 maanden niet. Wil maandag misschien een testje wagen..... Ik wens jullie allemaal alvast prettige kerstdagen, en mooi, vruchtbaar, gezond, liefdevol 2012 toe!!!!
allereerst rosa! wauw meid wat super! gefeliciteerd! ik duim voor je dat alles goed mag blijven gaan! en tja.. ik op dag 33 ongesteld geworden.. wat een domper weer ik geloofde bijna dat t wel raak zou zijn want mijn cyclus is tegenwoordig altijd 29 dagen dus waarom nu zolang.. heb mijn maansteen ook af gedaan even ik geloof er niet meer zo in op t moment. trouwens een lf kan die langer zijn dan 14 dagen? maar nu dan moeten we er toch aan geloven om een verwijsbrief naar de gyn..wat is dat een ontzettende moeilijke stap voor mij, maar ik had het misschien al wel veel eerder moeten doen...
@ Hanna heh bah wat een tegenvaller. Raar dat je cyclus opeens langer duurde. Een LF kan kan langer duren dan 14 dgn (mijne is nu al 3x 15 dagen geweest) maar tot een dag of 16 wordt het wel wat. Een verwijsbrief voor de gyn zou voor mij ook een hele stap zijn, maar tja probeer het maar zo rationeel mogelijk te benaderen. Die kijkt of er redenen zijn waarom het niet lukt en kan er zo mogelijk wat aan doen. Sterkte ermee, ik denk aan je. Knuf