Maansteen meiden (bijhouden van..)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door LiittleOne, 30 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delta

Delta Niet meer actief

ja dat denk ik ook.. ik denk namelijk ook niet dat vandaag of morgen mn ei al gaat springen :) thnxx !

2. Delta

Delta Niet meer actief

is mn voorgevoel dan he haha. en heb vannacht na de sex ook niet geplast gewoon gelijk lekker gaan slapen :) dus ja hihi

3. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

ik denk dat ook niet maar ja je weet nooit natuurlijk he ;)

4. Delta

Delta Niet meer actief

neee das waar.. haha :D maar tis ook maar een voorgevoel haha lol :p

5. peekaboo

dit had ik deze keer dus ook en tada ... wahahaa stel je voor dat dat de remedie is :D;)

6. Delta

Delta Niet meer actief

echt? en was je toen zwanger? aah ik ga dat morgen avond weer doen, sexen en meteen slapen! hahaha

7. peekaboo

ja deze keer ben ik na de sex ook nooit gaan plassen en zwanger haha maar dat moet ik nu niet meer proberen moet zoiezo al elke nacht gaan plassen dus nu zeker na de sex ;)

8. Delta

Delta Niet meer actief

jaaa :D maar goed nu ben je al lekker zwanger :D dus dan hoeft dat al lekker niet meer! ik duim voor je op een gezonde plakbeeb !

9. peekaboo

eigenlijk klinkt het logisch toch ?
    als je na de sex direct gaat plassen hebben de zaadjes toch niet echt veel tijd om er te geraken ? en plas je toch het meeste terug uit ? of zie ik dat nu zo naief in ?

10. peekaboo

dank je wel meid ! ik heb het hartje al gezien 24 oktober wonderlijk mooi ! hopen dat het nu wel goed mag blijven gaan

11. Delta

Delta Niet meer actief

nee je hebt wel gelijk inderdaad...!
    wauw super ! ik hoop het ook meid..
    heb nu alleen zulke natte plekken in onderbroek. en zie slierten doorzichtig slijm... aargh haha weet niet wat ik moet

12. peekaboo

waar jij je goed bij voelt je eerste gedacht ! mijn gevoel zegt morgen pas maar dat moet je zelf weten he meid !

13. Delta

Delta Niet meer actief

ja thnx meid.. ik weet het haha.. echt zo vreselijk lastig.. ik wil doen wat het beste is.. maar ja geen idee... :) ach ik zie t strakkies in bedje wel haha

14. peekaboo

nou ja inderdaad heb je die moment echt zin nou geniet er dan maar van ;)

15. Delta

Delta Niet meer actief

ja toch?! haha

16. peekaboo

ja hoor natuurlijk ! voorwat niet ?? je kan er maar van genieten denk ik dan hoor ;)

17. Delta

Delta Niet meer actief

nou dat is ook zo.. en er zitten altijd wel wat zaadjes in.. alleen wat minder dan als je een dag wacht...

18. peekaboo

ja dat is waar maar 1zaadje die sterk en snel genoeg is is voldoende he !

19. Delta

Delta Niet meer actief

ja dat is zeker zo.. heb ook wel gelezen dat sperma dan wel beweeglijker is bij elke dag een zaadlozing.. tja wat is wijsheid he? en het blijft gewoon gokken!

20. peekaboo

tja daar zijn ook medisch gezien veeeeel discusies over hoor wat wel en niet goed is en het beste enzo maar het meeste hoor je wel om de dag dus denk dat dst advies dan net iets beter is dan elke dag :)

Deel Deze Pagina