Mieks, ja.. dan ga je idd denken aan een later eitje, maar dat vind ik weer niet bij de temp passen... pfff.. lastig!! Ik duim dat jij snel een positieve test gaat hebben, want die temp vind ik heel mooi Een late innestelling zou ook nog kunnen ik ben eigenlijk benieuwd naar de tempen die op je kaartje hebt staan.. hoeveel dagen heb je al zo;n hoge temp? Ik las ergens dat er ook extra gevoelige ovulatietesten waren.. heb jij die? of de gewone? Ik heb zelf altijd die gewone gehad
Goeiemorgen ladys Tempen doe ik nu 4 dagen: Vrijdag 37,3 Zaterdag 37,2 Zondag 37,2 Vandaag 36,9 Hij is vandaag een stuk omlaag gegaan. Maar nog niks geen ongi te bekennen. Volgens mij heb ik geen gevoelige ovutesten, maar de gewone van z&k. Er staat in elk geval niet bij dat ze extra gevoelig zijn.. Ik stop denk ik maar wel nu met de ovutesten,want ze vliegen er zo doorheen. Blijf in elk geval door tempen Hoe is het met jullie?
:¨·.·¨: `·. De maansteendames! Naam - ronden zonder, ronden met, ronden gestopt Amberliek - ronde 14, ronde 3 Amona - '08 > nov -'11, ronde 1 Bianca88 - ronde 9, ronde 0.25 Bouwjaar1979 - ronde 5, ronde 3, ronde 1 bri4 - 2,5 jaar,ronde 4 Chenoa - ronde 6,ronde 1 Delta - ronde 6, ronde 2, ronde 2 Fortuna - ronde 21, ronde 2 Hanna82 - ronde nb (te veel), ronde 2 Iloiza 21 dagen, ronde 3.5 Inger1979 - ronde 12, ronde 3 jazz1979 - ronde 3, ronde 1 LadyLaura - ronde 2, ronde 1 LeenElise - ronde 6, ronde 2 Liefkleintje - ronde 5, ronde 2, ronde 1 Marja Poortman - ronde 2, ronde 4 Mieks ronde 0, ronde 3 misillie ronde 19 + mk 12 wk, ronde 3 Moonymuppet - ronde 1, ronde 2, ronde 1 nana86 - 2.5 jr, ronde 1 Ni84 - ronde 4 , ronde 1 Rann - ronde 18, ronde 3 Starr ronde 17, ronde 4 Shushi82, ronde 14, ronde 1 Spiegeltje ronde 0.5 - ronde 1.5 Wish82 - ronde 4, ronde 4 Zussi - ronde 0, ronde 1 Dd 28-12 reactie > 45 dagen geleden, klopt t nog? Evira ronde 3, ronde 2 Gizmobo- ronde 1, ronde 1 Isis857 - ronde 1 na vmk met maansteen, ronde 1 Liz21 - ronde nb, 1.5 mnd mammavandrie - 18 mnd, ronde 3 MissJG - ronde 1, ronde 1 Molly27 - ronde 4.5, ronde 2.5 Roos36 - ronde 10, ronde 2 Suzie Q ronde 7, ronde 1 xxflowerxx - ronde 11, ronde 2 Zwanger ! Bellerose - ronde 14, ronde 1 Hettie-ronde 8,2 weken Kylie1986-ronde 5, 25 dagen MamavanAmarylli - ronde 6, ronde 1 LiittleOne - ronde 16, ronde 1 Yasmin84 ronde 1, ronde 1 joja81 - ronde 4, ronde 1 Rosa5 - ronde 0, ronde 2 (mk in r. 1) Helena14 (mama van c en m) - ronde 1, ronde 1 (?) Brotherbear - ronde 6, ronde 2(?) Dotty - ronde 3,ronde 1(?) pabbels - ronde 13, ronde 2(?) ======================== Wijzigingen of aanmelden? PB me even! Wish 1 up .
Mogûh, @mieks, ja de ovu-testen verdwijnen dan zomaar als sneeuw voor de zon . Ik heb er vorige keer veel gebruikt en ben er nu ook alweer bijna doorheen. Op welke dag zit je nu? CD 36 ofzo? @Iloiza, Delta hoe'st met jullie? @Rosa, je bent nu tov vorige keer voorbij het rot-moment. Hoe voel je je? @moonymuppet al testdrang , of rustig afwachtende? Ik ben er vrij zeker van dat mijn ovutest gister positief was en die van eergisteren ook... nu moet alleen nog worden bevestigd door een temp stijging. Als ie vandaag springt komt de dag igg weer overeen met de vorige cyclus. Afwachten maar weer. Partner was niet zo lekker gister, maar gelukkig is ie voor een beetje gezelligheid wel te porren
@ bouwjaar: hier gaat het oke, ik ben aan het minderen hier op ZP, lees wel mee, maar weet niet waar ik het meer over moet hebben, heb namelijk niks te melden haha.. zit nu op dag 30 en nog geen bloed, zal morgen of overmorgen wel weer komen he, zoals altijd dus jij bijna je ei gespot? ik hoop het!! en beetje goed geklust wel?
Bouwjaar, Wat fijn joh dat je je ei gespot hebt! Nu nog goed klussen idd Succes ermee! Ik heb vann8 mijn maanstenen op de vensterbank gelegd. Het is de 9de volle maan, maar ik twijfel zo of dat dit nou betekent dat het vannacht volle maan was of deze nacht? Weet iemand dat?
Ik hoop voor je dat t weg blijft natuurlijk. Welja ben gewoon bij tijds begonnen om de dag te klussen, gezellig toch. Ik laat me daarvoor niet leiden door temp of ovu-testen. Die zijn slechts voor erbij. En ik vind gewoon handig als ik m'n eisprong weet, weet ik tenminste ook wanneer ik weer ongi wordt. Geeft rust.
Hihi zo denk ik er ook over...dat klussen doen we echt helemaal niet alleen als het 'moet'. Wat dat betreft is het wel handig dat mijn cyclus er niet is
@ delta wat goed zeg meid! Gefeliciteerd! @allemaal: ik kan uit de lijst. Ik heb sinds een week mijn maansteen niet meer bij me. Ik ben het een paar dagen vergeten en daarna had ik er niet meer een goed gevoel bij om hem te dragen. Dus ik laat het lekker zo.
DELTA gefeliciteerd!!!!! (ben stiekem wel een beetje jaloers ) @molly, tja eigenlijk kan ik zelf ook uit de lijst en heb ik in dit hele topic niks meer te zoeken, nu ik de maansteen niet meer draag.
Oh wauw!!! wat goed!! GEFELICITEERD!!! (ik zit hier gewoon te huilen nu.. Hormonen? Welnee joh) Ik ben echt superblij voor je!!!
:¨·.·¨: `·. De maansteendames! Naam - ronden zonder, ronden met, ronden gestopt Amberliek - ronde 14, ronde 3 Amona - '08 > nov -'11, ronde 1 Bianca88 - ronde 9, ronde 0.25 Bouwjaar1979 - ronde 5, ronde 3, ronde 1 bri4 - 2,5 jaar,ronde 4 Chenoa - ronde 6,ronde 1 Fortuna - ronde 21, ronde 2 Hanna82 - ronde nb (te veel), ronde 2 Iloiza 21 dagen, ronde 3.5 Inger1979 - ronde 12, ronde 3 jazz1979 - ronde 3, ronde 1 LadyLaura - ronde 2, ronde 1 LeenElise - ronde 6, ronde 2 Liefkleintje - ronde 5, ronde 2, ronde 1 Marja Poortman - ronde 2, ronde 4 Mieks ronde 0, ronde 3 misillie ronde 19 + mk 12 wk, ronde 3 Moonymuppet - ronde 1, ronde 2, ronde 1 nana86 - 2.5 jr, ronde 1 Ni84 - ronde 4 , ronde 1 Rann - ronde 18, ronde 3 Starr ronde 17, ronde 4 Shushi82, ronde 14, ronde 1 Spiegeltje ronde 0.5 - ronde 1.5 Wish82 - ronde 4, ronde 4 Zussi - ronde 0, ronde 1 Dd 28-12 reactie > 45 dagen geleden, klopt t nog? Evira ronde 3, ronde 2 Gizmobo- ronde 1, ronde 1 Isis857 - ronde 1 na vmk met maansteen, ronde 1 Liz21 - ronde nb, 1.5 mnd mammavandrie - 18 mnd, ronde 3 MissJG - ronde 1, ronde 1 Roos36 - ronde 10, ronde 2 Suzie Q ronde 7, ronde 1 xxflowerxx - ronde 11, ronde 2 Zwanger ! Bellerose - ronde 14, ronde 1 Hettie-ronde 8,2 weken Kylie1986-ronde 5, 25 dagen MamavanAmarylli - ronde 6, ronde 1 LiittleOne - ronde 16, ronde 1 Yasmin84 ronde 1, ronde 1 joja81 - ronde 4, ronde 1 Rosa5 - ronde 0, ronde 2 (mk in r. 1) Helena14 (mama van c en m) - ronde 1, ronde 1 (?) Brotherbear - ronde 6, ronde 2(?) Dotty - ronde 3,ronde 1(?) pabbels - ronde 13, ronde 2(?) (na steen ) Delta - ronde 6, ronde 2, ronde 2 ======================== Wijzigingen of aanmelden? PB me even! Delta, ik heb je naar de roze lijst verplaatst
Delta gefeliciteerd!!! Ik denk dat alle niet zwangeren bij elke zwangere een beetje jaloers zijn want we willen allemaal zo graag een kindje natuurlijk Geniet er van meid!
Wauwwwww meid, superrrrrrrr GEFELICITEERD geniet er van Is er nog iets aan je maansteen veranderd? had je ook goede pendels? zo ja, van wie...
Wel goed. Kotsmisselijk, zere (.) (.), vet haar, pukkels en vreselijk moe maar ik ben zo blij! Opeens begint het een beetje tot mij door te dringen dat ik toch echt zwanger ben. Al blijft het nog steeds wel wat onwerkelijk hoor. Maar de angst voor een mk begint nu een beetje af te nemen. Vandaag zelfs al gekeken voor een duowagen. Wat een lompe dingen zeg. Maarja zal er straks toch echt aan moeten geloven. Vanochtend belde de vk om een afspraak te maken. Ik had mij online aangemeld. Of ik misschien aanstaande donderdag ook kan want ze had een plekje vrij. Nou nu komt het allemaal al erg dichtbij hoor. Spannend. Hoe gaat het met jou?
Delta, Super gefeliciteerd! Ik ben erg blij voor je en idd een beeeeeeetje jaloers Rosa, Hihi, emooo! Hoort erbij, toch? Fijn dat het voor de rest allemaal goed gaat...
WAAAAUUUUWWWW!! Wat super Delta!!! Gefeliciteerd!!!! Vertel me jullie geheim?!? Wat hebben jullie deze maand anders gedaan?!?!? Ik heb vanmorgen licht positief getest (za ook al) en zit nu op 12 dpo. Heb wel vreselijke rugpijn....en als ik daar naar zoek krijg ik alleen maar nieuws over miskramen! Niet echt positief!!