daar heb je zeker gelijk in mamavanA! om de dag is zeker wel beter.. maar als het een keertje voor komt 2 dagen achter mekaar moet kunnen.. sorry rosa...
Ik snap wat je bedoelt hoor mamavanA maar anders wordt het straks heel onoverzichtelijk vrees ik. Ook moet het dan denk ik onder clubs geplaatst worden? Sorry zeggen is niet nodig hoor evaa.
ja dat kan ik ook best begrijpen ach ja had er niet bij stil gestaan maar info over de maansteen mag wel he toch ??
:¨·.·¨: `·. De maansteendames! LiittleOne - ronde 16, ronde 1. Rosa5 - ronde 1. Fluff88 - ronde 22, ronde 1 Rann - ronde 18, ronde 1 Roos36 - ronde 10, ronde 2. Mieks - ronde 1, ronde 1 Flippo123 - ronde 29, ronde 12 Bouwjaar1979 - ronde 5, ronde 2 Wish82 - ronde 4, ronde 1 Evaa - ronde 6, ronde 1 xxflowerxx - ronde 11, ronde 1 Gizmobo - ronde 1, ronde 1 Liefkleintje - ronde 6, ronde 1 LeenElise- ronde 6, ronde 1 mamavanAmarylli - ronde 6, ronde 1 Bellerose - ronde 14, ronde 1 Wat leuk een maansteen NOD Heb mezelf ook even toegevoegd!
Uiteraard! Maar misschien kunnen we een ´maansteenclubje´ gaan vormen en daar in verder kletsen over van alles en nog wat. En dit topic echt meer over maansteen zelf? Want op zich vind ik het best gezellig hoor.
Ik weet alleen niet precies hoe dat moet. Gewoon een club starten onder zwanger worden clubs? En hoe gaan we het noemen dan?
Ik heb nu een site die zegt dat het 11 novemeber volle maan is nouja dan beide dagen maar in het maanlicht leggen. En ik heb hem wel 24/7 om is dat heel erg? Zouden jullie mij ook aan de lijst willen toevoegen?? 13 rondes zonder en 1 ste ronde met maansteen. alle dames succes!! Liefs