:¨·.·¨: `·. De maansteendames! Naam - ronden zonder, ronden met, ronden gestopt Amberliek - ronde 14, ronde 3 Amona - '08 > nov -'11, ronde 1 Bianca88 - 9 mnd, 3 mnd Bouwjaar1979 - ronde 5, ronde 3, ronde 1 bri4 - 2,5 jaar,ronde 4 Chenoa - ronde 6,ronde 1 Fortuna - ronde 21, ronde 2 Hanna82 - ronde nb (te veel), ronde 2 Iloiza 21 dagen, ronde 3.5 Inger1979 - ronde 12, ronde 3 jazz1979 - ronde 3, ronde 1 LadyLaura - ronde 2, ronde 1 LeenElise - ronde 6, ronde 2 Liefkleintje - ronde 5, ronde 2, ronde 1 Marja Poortman - ronde 2, ronde 4 Mieks ronde 0, ronde 4 misillie ronde 19 + mk 12 wk, ronde 3 Moonymuppet ronde 1, ronde 2, ronde 1 nana86 - 2.5 jr, ronde 1 natjuh026 ronde >40 , ronde 1 Rann - ronde 18, ronde 3 Starr ronde 17, ronde 4 Shushi82, ronde 14, ronde 1 Spiegeltje ronde 0.5 - ronde 1.5 Wish82 - ronde 4, ronde 4 Zussi - ronde 0, ronde 1 Dd 28-12 reactie > 45 dagen geleden, klopt t nog? Evira ronde 3, ronde 2 Gizmobo- ronde 1, ronde 1 Isis857 -ronde 1 na vmk met maansteen, ronde 1 Liz21 - ronde nb, 1.5 mnd mammavandrie - 18 mnd, ronde 3 MissJG - ronde 1, ronde 1 Roos36 - ronde 10, ronde 2 Suzie Q ronde 7, ronde 1 xxflowerxx - ronde 11, ronde 2 Zwanger ! Bellerose - ronde 14, ronde 1 Hettie-ronde 8,2 weken Kylie1986-ronde 5, 25 dagen MamavanAmarylli - ronde 6, ronde 1 LiittleOne - ronde 16, ronde 1 Yasmin84 ronde 1, ronde 1 joja81 - ronde 4, ronde 1 Rosa5 - ronde 0, ronde 2 (mk in r. 1) Helena14 (mama van c en m) - ronde 1, ronde 1 (?) Brotherbear - ronde 6, ronde 2(?) Dotty - ronde 3,ronde 1(?) pabbels - ronde 13, ronde 2(?) Ni84 - ronde 4 , ronde 1 (na steen ) Delta - ronde 6, ronde 2, ronde 2 ======================== Wijzigingen of aanmelden? PB me even! Update Bianca
Hi meiden, het is rustig hier... Ik zag weer twee meiden die een ronde verder gaan. Jammer Moonymuppet en Liefkleintje. Even een update van hier. Ben al een tijdje niet zo actief meer geweest hier omdat ik deze cyclus in de gaten werd gehouden dmv bloedonderzoeken en echo's. Zit nu op 20CD en er groeit nog steeds geen eitje. Omdat ik al eerder een eiloze cyclus heb gehad (na een vermoedelijke vmk), lag de keuze ook een beetje bij mij. Afwachten of menstruatie opwekken en een nieuwe ronde beginnen. Ik zag het nut er niet van in om nog langer te wachten, dus heb Provera gekregen om mijn menstruatie mee op te wekken. M'n volgende cyclus gaan ze me weer in de gaten houden dmv echo's. Hopelijk krijg ik straks wél weer gewoon een eisprong. Ik heb besloten om de volgende ronde mijn maansteen niet ta gaan dragen. Het probleem bij mij ligt niet bij het zwanger worden, maar bij het zwanger blijven. Ik zit er nu aan te denken om ipv een maansteen, een robijn in zoisiet te gaan dragen. Die heeft een positieve invloed op vruchtbaarheid en zwangerschap en wordt o.a. gebruikt om miskramen te voorkomen. Ik weet nog niet of ik echt een robijn in zoisiet zal kopen, maar ik heb niet het idee dat ik met m'n maansteen kan bereiken wat ik graag wil. Eerst maar eens aan de Provera. Ik laat het weten wanneer de nieuwe ronde officieel begonnen is.
Hey meiden... Ben hier een hele tijd niet geweest, maar wil me toch weer aanvoegen bij jullie.. Wat betreft de maansteen heeft zijn werk het nog niet gedaan.. Regelmaat in mijn cyclus is nog steeds niet jammer genoeg.. We zijn over 2 weken 1 jaar bezig om zwanger te raken, afgelopen jaar maar 2x uit mijn eigen ongesteld geworden en 1x door provera. Ik ben nu doorgestuurd naar de gynaecoloog in het ziekenhuis, vorige week vruchtbaarheidsonderzoek gehad bij mijn man en ik. Moet tot 1 feb afwachten, ben ik dan nog niet zwanger of ongesteld uit mijn eigen dan krijg ik weer provera 10 dagen en op de 3e dag van mijn ongi bloed prikken en echo, start clomid. Zie mijn blog in mijn handtekening, daar leg ik stap voor stap mijn doormaak in uit..
@Liefkleintje ik zal je nog updaten, ik had hier niet gekeken voorde vorige update @Ilioza Balen zeg dat er geen eitje groeide. Krijg je voor komende ronde nog eitjes-pokon? (clomid ofzo ) @hier weinig nieuws onder de zon. Voel me eigenlijk wel goed momenteel, lekker aan t werk, relaxed, energievol, geen pukkeltjes (itt pre-ei-fase). Ik spendeer wat minder tijd op ZP.
Nee, voorlopig nog geen Clomid oid. In principe heb ik elke cyclus een goeie eisprong, maar tussendoor twee keer niet. De eerste keer was na een vermoedelijke vmk (voelde me zwanger, zoals bij de zwangerschappen van m'n zoontjes, kreeg een nacht lang weeën en werd ongi). De kans is groot dat ik de vorige ronde ook een vmk heb gehad. De symptomen waren gelijk, alleen had ik geen weeën (gelukkig). Dat zou verklaren waarom ik deze cyclus weer geen eisprong had, maar zeker weten zal ik het nooit... Volgende ronde gaan ze me weer in de gaten houden, dus zien we snel genoeg of er een eitje gaat groeien of niet. Als dat niet het geval is, gaan ze me waarschijnlijk wel Clomid geven. Ze willen alleen eerst deze ronde afwachten.
Hoi dames, Bouwjaar, zou je mij misschien van de lijst willen halen. Voor alle dames, veel succes in of met zwangerschap/zwanger worden. Voor mij is het duidelijk dak te obsessief er mee bezig ben/was en is het tijd om een stapje terug te nemen. liefs, Monique
@Moonymuppet ja ik zal je van de lijst halen. Ik hoop ook dat je wat meer rust vinden, ik had (en heb) het druk op m'n werk en tig van andere dingen aan mijn hoofd. Spendeerde minder tijd op ZP. Al met al vond ik het wel prima. Al begint ZP af struinen er alweer in te sluipen Veel geluk!
:¨·.·¨: `·. De maansteendames! Naam - ronden zonder, ronden met, ronden gestopt Amberliek - ronde 14, ronde 3 Amona - '08 > nov -'11, ronde 1 Bianca88 - 9 mnd, 3 mnd Bouwjaar1979 - ronde 5, ronde 3, ronde 1 bri4 - 2,5 jaar,ronde 4 Chenoa - ronde 6,ronde 1 Fortuna - ronde 21, ronde 2 Hanna82 - ronde nb (te veel), ronde 2 Iloiza 21 dagen, ronde 3.5 Inger1979 - ronde 12, ronde 3 jazz1979 - ronde 3, ronde 1 LadyLaura - ronde 2, ronde 1 LeenElise - ronde 6, ronde 2 Liefkleintje - ronde 5, ronde 2, ronde 1 Marja Poortman - ronde 2, ronde 4 Mieks ronde 0, ronde 4 misillie ronde 19 + mk 12 wk, ronde 3 nana86 - 2.5 jr, ronde 1 natjuh026 ronde >40 , ronde 1 Rann - ronde 18, ronde 3 Starr ronde 17, ronde 4 Shushi82, ronde 14, ronde 1 Spiegeltje ronde 0.5 - ronde 1.5 Wish82 - ronde 4, ronde 4 Zussi - ronde 0, ronde 1 Dd 28-12 reactie > 45 dagen geleden, klopt t nog? Evira ronde 3, ronde 2 Gizmobo- ronde 1, ronde 1 Isis857 -ronde 1 na vmk met maansteen, ronde 1 Liz21 - ronde nb, 1.5 mnd mammavandrie - 18 mnd, ronde 3 MissJG - ronde 1, ronde 1 Roos36 - ronde 10, ronde 2 Suzie Q ronde 7, ronde 1 xxflowerxx - ronde 11, ronde 2 Zwanger ! Bellerose - ronde 14, ronde 1 Hettie-ronde 8,2 weken Kylie1986-ronde 5, 25 dagen MamavanAmarylli - ronde 6, ronde 1 LiittleOne - ronde 16, ronde 1 Yasmin84 ronde 1, ronde 1 joja81 - ronde 4, ronde 1 Rosa5 - ronde 0, ronde 2 (mk in r. 1) Helena14 (mama van c en m) - ronde 1, ronde 1 (?) Brotherbear - ronde 6, ronde 2(?) Dotty - ronde 3,ronde 1(?) pabbels - ronde 13, ronde 2(?) Ni84 - ronde 4 , ronde 1 (na steen ) Delta - ronde 6, ronde 2, ronde 2 ======================== Wijzigingen of aanmelden? PB me even! Op verzoek Moonymuppet verwijderd.
Delta gefeliciteeeeeeeeeeerd!! Bouwjaar, mij mag je ook uit de lijst houden, kun je 'm een beetje clean houden! Ben net een paar dagen terug van 4 weekjes met m'n vent, maar ongi toen ik daar vertrok... dus voorlopig geen kansen voor ons! Als alles naar berekening was gegaan, had k m'n ei vlak voor vertrek moeten hebben, maar nee mijn ongi kwam niet... Geen idee of dit dus een heel lui ei was (en dus wel een ei terwijl we samen waren) of gewoon een defect lichaam... maar m'n ongi heeft 8 weken opzich laten wachten... met manlief nog 1 test gedaan toen ik 7 weken in m'n cyclus zat, maar voelde me niet zwanger dus had maar een klein sprankje hoop. Helaas was het vals alarm en voorlopig dus geen idee wanneer ik hem weer zie... Dus delete van de lijst Wellicht kom ik me af en toe wel even melden of mee gluren of jullie al meer roze hebben!! Toen ik weg was toch minstens 3 (heb niet alle pagina's gelezen! Maar iig alle 3 feli niet alleen Delta natuurlijk ). Liefs en succes meiden
:¨·.·¨: `·. De maansteendames! Naam - ronden zonder, ronden met, ronden gestopt Amberliek - ronde 14, ronde 3 Bianca88 - 9 mnd, 3 mnd Bouwjaar1979 - ronde 5, ronde 3, ronde 1 bri4 - 2,5 jaar,ronde 4 Chenoa - ronde 6,ronde 1 Fortuna - ronde 21, ronde 2 Hanna82 - ronde nb (te veel), ronde 2 Iloiza 21 dagen, ronde 3.5 Inger1979 - ronde 12, ronde 3 jazz1979 - ronde 3, ronde 1 LadyLaura - ronde 2, ronde 1 LeenElise - ronde 6, ronde 2 Liefkleintje - ronde 5, ronde 2, ronde 1 Marja Poortman - ronde 2, ronde 4 Mieks ronde 0, ronde 4 misillie ronde 19 + mk 12 wk, ronde 3 nana86 - 2.5 jr, ronde 1 natjuh026 ronde >40 , ronde 1 Rann - ronde 18, ronde 3 Starr ronde 17, ronde 5 Shushi82, ronde 14, ronde 1 Spiegeltje ronde 0.5 - ronde 1.5 Wish82 - ronde 4, ronde 4 Zussi - ronde 0, ronde 1 Dd 28-12 reactie > 45 dagen geleden, klopt t nog? Evira ronde 3, ronde 2 Gizmobo- ronde 1, ronde 1 Isis857 -ronde 1 na vmk met maansteen, ronde 1 Liz21 - ronde nb, 1.5 mnd mammavandrie - 18 mnd, ronde 3 MissJG - ronde 1, ronde 1 Roos36 - ronde 10, ronde 2 Suzie Q ronde 7, ronde 1 xxflowerxx - ronde 11, ronde 2 Zwanger ! Bellerose - ronde 14, ronde 1 Hettie-ronde 8,2 weken Kylie1986-ronde 5, 25 dagen MamavanAmarylli - ronde 6, ronde 1 LiittleOne - ronde 16, ronde 1 Yasmin84 ronde 1, ronde 1 joja81 - ronde 4, ronde 1 Rosa5 - ronde 0, ronde 2 (mk in r. 1) Helena14 (mama van c en m) - ronde 1, ronde 1 (?) Brotherbear - ronde 6, ronde 2(?) Dotty - ronde 3,ronde 1(?) pabbels - ronde 13, ronde 2(?) Ni84 - ronde 4 , ronde 1 (na steen ) Delta - ronde 6, ronde 2, ronde 2 ======================== Wijzigingen of aanmelden? PB me even! Starr 1 up Amona op verzoek verwijderd
Denk trouwens wel dat m'n ronde wellicht zo lang was door het dragen van de maansteen de eerste 2/2.5wk van mn cyclus.... dat wilde k nog even toevoegen. Thnx voor t deleten!
:¨·.·¨: `·. De maansteendames! Naam - ronden zonder, ronden met, ronden gestopt Amberliek - ronde 14, ronde 3 Bianca88 - 9 mnd, 3 mnd Bouwjaar1979 - ronde 5, ronde 3, ronde 2 bri4 - 2,5 jaar,ronde 4 Chenoa - ronde 6,ronde 1 Fortuna - ronde 21, ronde 2 Hanna82 - ronde nb (te veel), ronde 2 Iloiza 21 dagen, ronde 3.5 Inger1979 - ronde 12, ronde 3 jazz1979 - ronde 3, ronde 1 LadyLaura - ronde 2, ronde 1 LeenElise - ronde 6, ronde 2 Liefkleintje - ronde 5, ronde 2, ronde 1 Marja Poortman - ronde 2, ronde 4 Mieks ronde 0, ronde 4 misillie ronde 19 + mk 12 wk, ronde 3 nana86 - 2.5 jr, ronde 1 natjuh026 ronde >40 , ronde 1 Rann - ronde 18, ronde 3 Starr ronde 17, ronde 5 Shushi82, ronde 14, ronde 1 Spiegeltje ronde 0.5 - ronde 1.5 Wish82 - ronde 4, ronde 4 Zussi - ronde 0, ronde 1 Dd 28-12 reactie > 45 dagen geleden, klopt t nog? Evira ronde 3, ronde 2 Gizmobo- ronde 1, ronde 1 Isis857 -ronde 1 na vmk met maansteen, ronde 1 Liz21 - ronde nb, 1.5 mnd mammavandrie - 18 mnd, ronde 3 MissJG - ronde 1, ronde 1 Roos36 - ronde 10, ronde 2 Suzie Q ronde 7, ronde 1 xxflowerxx - ronde 11, ronde 2 Zwanger ! Bellerose - ronde 14, ronde 1 Hettie-ronde 8,2 weken Kylie1986-ronde 5, 25 dagen MamavanAmarylli - ronde 6, ronde 1 LiittleOne - ronde 16, ronde 1 Yasmin84 ronde 1, ronde 1 joja81 - ronde 4, ronde 1 Rosa5 - ronde 0, ronde 2 (mk in r. 1) Helena14 (mama van c en m) - ronde 1, ronde 1 (?) Brotherbear - ronde 6, ronde 2(?) Dotty - ronde 3,ronde 1(?) pabbels - ronde 13, ronde 2(?) Ni84 - ronde 4 , ronde 1 (na steen ) Delta - ronde 6, ronde 2, ronde 2 ======================== Wijzigingen of aanmelden? PB me even! Onverwacht nu al ongi, had het donderdag pas verwacht Schijtzooi
Ik ga wel ronde 2 in denk ik...vandaag en gisteren bruinverlies...kan elk moment doorzetten. Ik geef het wel pb door als het zover is. Hoe is het met de rest van de meiden?
Thx. Ik twijfel of ik nou de huisarts moet bellen. Deze, 35 dagen, past weer beter in het rijtje, maar is wel wéér afwijkend. Nou vanavond heb ik wel een glas wijn verdient
Ik zou gewoon bellen en overleggen, nee heb je en ja kan je krijgen toch? En als de ha nee zegt, bel je over 1 a 2 maand gewoon weer. Lekker genieten van je glas wijn, je hebt hem zeker verdient.