Maansteen meiden (bijhouden van..)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door LiittleOne, 30 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    @ Bouwjaar, jouw temp blijft hoog zo te zien?

2. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    haha bedankt, maandag de iui :)

3. Embarazada

Embarazada Niet meer actief

Onewish,Fijn! In principe zou dat de insteek zijn ja, dat het die invloed heeft ;) maar je weet nooit :p

4. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    @mieks ja volgens FF zit ik nu op 3 dpo. Ik zie net trouwens dat jou temp een duikvlucht heeft gemaakt vandaag :(

@onewish veel geluk maandag!

5. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    @bouwjaar, ja was er al bang voor :( had er een goed gevoel over deze ronde maar mijn lijf heeft me weer in de maling genomen. Eerste bruine zooi ook al gelijk gespot...

6. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

26 mrt 2008
    2.894
    1
    0
    Multitasker
    @ Bouwjaar
    Vreemd. Wie weet is je eitje toch stiekem gesprongen. Even afwachten wat je temp de komende dagen doet. FF weet het ook niet zeker (stippelkruis), maar voor nu lijkt het er wel op dat je eitje is geweest. Heb je wel goed geklust?

@ Mieks
    Ohw balen zeg, ik zag ook de duikvlucht op je tempkaartje en het * voor spotting. :(

@ Onewish
    Veel succes maandag!! :)

Ik draag nu een robijn in zoisiet. Die zou een positieve werking moeten hebben op o.a. vruchtbaarheid en zwangerschap, en helpt een miskraam voorkomen. Ik draag hem sinds gisteren, maar heb nu al het gevoel dat deze steen veel beter bij me past dan de maansteen. Nu maar hopen dat de robijn in zoisiet gaat doen waar ik hem voor gekocht heb. :)

7. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    @Iloiza ik denk dat FF onzeker is omdat het enkel obv temp is, maar het zijnzijn voor mij wel typische post-ei temps. Verder wel goed geklust, maar ik weet van de afgelopen 7 keer al goed zaten en da's ook op niks uitgelopen :( dus ik hecht daar niet zoveel waarde aan.

Inmiddels is gebleken dat de 'kwak' oke is. Prettig, maar een 1e afspraak by de gyn laat 3 mnd op zich wachten :x. Vanavond even bespreken of we het verderop gaan zoeken of dat we rustig afwachten.

8. Embarazada

Bouwjaar,
    Fijn dat zijn aandeel ok is! :D

Iloiza,
    Dat klinkt goed, de steen moet toch ook echt bij je passen zeggen ze...ik voel me nog steeds wel goed bij de maanstenen.

9. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    @ Onewish, succes met de iui maandag!

@ Iloiza, fijn dat de nieuwe steen een beter gevoel geeft! Nu maar hopen dat ie goed zijn werk mag doen dan.

@ Bouwjaar, in elk geval al duidelijkheid over het kwakkie. Gelukkig was dat dan goed. Waarom heb je pas over 3 maanden dan een gyn afspraak? Kon dat niet eerder of was dat met een reden?

10. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Dankjewel meiden...

11. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    hellowwww ladies....

@gizzie super nieuws meid, geweldig!!!!

@Thee haha geweldig van je vriend van Claudia shiffer hahaha :p hoe komt hij daar op! Wat een enig setje heb je gekregen zeg!!! ENIG!!! Super mooie echo-foto's lieverd!!

@Noosa ik hoop het zo voor je lieverd dat de pijn gaat verwijnen !!!! Mooi is jullie badkamer geworden meid!!!!

@Mayd heerlijk dat Reneé weer doorslaapt, hebben jullie ook een rustige nacht ;)!!

@Flessen: Mijn beste vriendin zei dat ze de flessen van Avent het fijnste vond. Ik denk dat het toch per persoon verschilt?

Hoe is het met jullie meiden @Lovely & Bianca82 heb tijdje niets meer van jullie gehoord?

Hier nog geen ongi inzicht, moet ff uit mijn lijf werken weer die kuur.. we wachten af..;)
    Ik ben er vanavond niet, we gaan dalijk lekker uiteten mijn mijn schoonfamilie, ter ere nog van ML zijn oma die 70 is geworden.

Wens jullie een fijne avond & tot morgen xxxx

12. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    ehhh Bianca weet je zeker dat je reactie in dit topic thuis hoort?
    Ik kan de namen niet echt plaatsen :)

13. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

26 mrt 2008
    2.894
    1
    0
    Multitasker
    @ Bianca
    Ik denk ook dat je per ongeluk in het verkeerde topic hebt gepost. ;)

@ Bouwjaar
    Ik snap dat je niet veel waarde meer hecht aan het 'goed getimed klussen'. Ik bedoelde het ook meer omdat je je eitje nog niet echt verwacht had, of je ondanks dat wel geklust had - anders was het bij voorbaat al een verloren ronde geweest, maar dat is gelukkig niet het geval.
    Jeetje, 3 maanden wachten op een afspraak?! Das wel héél lang, zeg...

@ LadyLaura & Mieks
    Bedankt. Op zich voelde ik me ook wel goed bij de maansteen, alleen bleek dit gewoon niet de steen voor mij te zijn. Voor zover bekend is, ligt het probleem bij mij niet in het zwanger worden, maar in het zwanger blijven. De maansteen kon me daarom niet helpen, maar de robijn in zoisiet zal me dus moeten helpen een (vroege) miskraam te voorkomen. Het zal toch afwachten zijn, maar het gekke is dat ik me een soort van energieker voel sinds ik de robijn in zoisiet draag, en deze schijnt ook een vitaliserende werking te hebben. Dát gedeelte werkt dus al. ;)

14. Embarazada

Iloiza,
    Nou dat klinkt super goed!
    Ik weet niet goed hoe de maansteen bij mij werkt. Ik ben nog niet zwanger, maar kreeg wel 1,5 week nadat ik hem om had gedaan een ongeseldheid, terwijl ik daar de vorige keer 3 maanden op heb moeten w88..nu minder lang..tja of dat dan de werking is..geen idee!

15. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    Ik zag net dat FF mijn kruis verplaatst heeft...ik schrok even of eht dan toch kansloos was maar gelukkig de dag voor het nieuw geplaatste kruis ook nog geklust.
    Ik weet trouwens niet of ik het ermee eens ben aangezien mijn coverline aldoor 36.6 was en 36.9 eigenlijk aldoor een typische post-ei temp is. En de temp van zondag is na een verjaardag op zaterdagavond (2 glaasjes wijn + later slapen), maar vergeten de wekker uit te zetten dus toch op tijd gemeten.
    Nog vreemder: eerst stond er een gewoon rood kruis, test ik even als ik zondag 'discard', maakt ie er nu een stippellijn van?

16. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Oeps Sorry zie het nu pas indd :p!! Moest indd in een ander topic zijn haha :)

Komt omdat ik toch hier mee lees, maar heel af en toe reageer ;)

Hoe is het met jullie meiden?

@Hier: Ben ongi geworden door provera. Moet morgen naar de gyn voor inwendige echo + bloed prikken. Hopelijk is de echo goed, want dan mag ik met clomid gaan starten. Even afwachten dus..

Ik duim nog altijd even hard voor jullie mee meiden!!!

17. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    @Bianca waar kijken ze dan naar op een echo, 'wat' moet goed zijn? Iig veel succes morgen

Ik heb even 1 zh verder gebeld en daar kunnen we gewoon al over 2 weken terecht bij een gyn. Extreme verschillen.

18. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Bouwjaar mooi dat je daar eerder mag komen ! heel verschil! :)

Bianca hoop dat je met clomid mag beginnen meid!

Vandaag iui nr 4 gehad, en zitten weer op t wachtbankje,
    draag deze maand voor t eerst de maansteen dus ben benieuwd
    heb wel ineens 3 eitjes , ipv 1 dus dat is positief

alleen is net de maansteen uit men bh gevallen, en een stukje afgebroken? geeft dat? of heeft dat iets te betekenen?

draag 2 maanstenen de ruwe en een gladde, bij de ruwe is er dus een klein stukje af.....xxxx

19. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    kunnen we vanavond tegen 18:05 ( laatstekwartier) de maansteen weer opladen?
    of kan dat alleen echt met vollemaan?
    zag het op de maanstanden site namelijk ? xxx

20. Embarazada

Onwish,
    Spannend hoor , het wachtbankje!
    Volgensmij alleen met volle maan? Dus dat was de9de volgens mij...

Deel Deze Pagina