thanks meid oke, want zat hier te kijken: Maanstanden 2012 & 2013 ik leg hem om 18:00 wel in t vensterbank denk ik... en anders 8 maart maar weer bij vollemaan
Hoi meiden! even een vraagje, hoe dragen jullie de maansteen? zag hier al voorbij komen in de BH. Ikzelf draag hem aan een kettinkje, maar las ook op verschillende websites dat het slecht is als verschillende handen aan de steen komen. Ik werk alleen op een KDV en het kettinkje is net een magneet, ik sta op de babygroep en hij verdwijnt regelmatig bij eentje in de mond en ze zitten er allemaal aan... is dat echt zo slecht?? anders zou ik hem ergens anders moeten bewaren.
@ Onewish, maansteen wordt alleen opgeladen bij volle maan. Ik dacht wel eens ergens te hebben gelezen dat het ook bij "wassende maan" kan. Maar wanneer dat is , en of het waar is dat weet ik niet. @ Vallie87, maansteen moet idd niet aangeraakt worden door anderen. Een ketting zou je bijv onder je kleren kunnen dragen. Ik heb zelf een armbandje en hou het toch zoveel mogelijk onder mijn mouw. In de zomer wordt dat wat lastiger maar probeer ik het door mijn oppaskids toch niet te laten aanraken...
Vallie87, Je hebt heet al meer gelezen maar idd de maansteen mag alleen door jou aangeraakt worden Ik draag veel Marlies Dekkers en daar hang ik hem dan aan, het is een rond hangertje met ketteltje...dus makkelijk Dames, Sinds ik demaansteen draag ben ik al 2 keer ongesteld geworden terwijl mijn cyclussen echt horror zijn. Na een week tehebben gedragen werd ik ongesteld en nu, na 24 dagen, weer...echt erg goed eigenlijk!
haha nou dan werkt hij zeker niet meer bij mij!! ik ga even iets anders bedenken.. vindt het zoiezo wel een mooi kettinkje! maar als tie niet werkt... ik heb trouwens ook een tijdje de robijn gedragen, die is ook voor de vruchtbaarheid en tegen miskramen heb ik me laten vertellen! maar goed zie banner...die heeft niet geholpen
Hmm, nou je hoeft hem volgens mij niet weg te doen hoor Vallie...wel reinigen onder stromend water en opladen... Maar volgens mij had ik jullie die tip al gegeven, maar in het boek van Susan Smit 'Zwanger met lichaam en ziel' staat ook een heel stuk over het gebruik van mineralen en andere homeopatische niet medische middelen om zwangerschap te bevorderen. Iemand hier trouwens ervaring met Pre-seed?
1x een probeerverpakking aangevraagd omdat ik er hier over gelezen had. Heeft niet het gewenste effect gehad Er zijn op t forum al div topics over geweest, staan vast div ervaringen in.
Bouwjaar, Idd, ik heb ze net gisterenavond doorgelezen en besloten nog niet te bestellen...thanx voor je reactie!
Ik durfde het nog niet eerder te plaatsen, omdat ik het allemaal erg eng (onzeker) vind, maar ik ben nu 14 weken en 6 dagen zwanger De eerste maand dat ik de maansteen droeg is het meteen gelukt Ik was op dag 14 bij de gyn geweest en ze zei toen nee het is al te laat voor deze maand je eisprong is al geweest, vond het al vreemd want ik heb hem altijd vrij laat... Bleek dus dat ze idd ongelijk had, want volgens de vk heeft de bevruchting plaats gevonden op dag 23 van die maand Zo zie je maar weer dat ze niet altijd gelijk hebben, gewoon op je eigen gevoel vertrouwen
Chenoa, Gefeliciteerd meid! Wat fijn! Geniet ervan en super dat jedit plaatst, dat geeft goede moed toch
Dankjewel, ja daarom plaats ik het ook Ik had zelf de hoop alweer opgegeven voor die maand, maar zo zie je maar weer! Wens iedereen die no bezig is zwanger te worden heel veel succes en de moed niet opgeven!
`·. De maansteendames! Naam - ronden zonder, ronden met, ronden gestopt Amberliek - ronde 14, ronde 3 Bianca88 - 9 mnd, 3 mnd Bouwjaar1979 - ronde 5, ronde 3, ronde 3 bri4 - 2,5 jaar,ronde 5 Fortuna - ronde 21, ronde 2 Hanna82 - ronde nb (te veel), ronde 2 Iloiza 21 dagen, ronde 3.5, , ronde 1 Inger1979 - ronde 12, ronde 3 jazz1979 - ronde 3, ronde 1 LadyLaura - ronde 2, ronde 1 LeenElise - ronde 6, ronde 2 Liefkleintje - ronde 5, ronde 2, ronde 1 Marja Poortman - ronde 2, ronde 4 Mieks ronde 0, ronde 4 nana86 - 2.5 jr, ronde 1 natjuh026 ronde >40 , ronde 2 Rann - ronde 18, ronde 3 Starr ronde 17, ronde 5 Shushi82, ronde 14, ronde 1 Spiegeltje ronde 0.5 - ronde 1.5 Wish82 - ronde 4, ronde 4 Zussi - ronde 0, ronde 1 Dd 28-12 reactie > 45 dagen geleden, klopt t nog? Evira ronde 3, ronde 2 Gizmobo- ronde 1, ronde 1 Isis857 -ronde 1 na vmk met maansteen, ronde 1 Liz21 - ronde nb, 1.5 mnd mammavandrie - 18 mnd, ronde 3 MissJG - ronde 1, ronde 1 Roos36 - ronde 10, ronde 2 Suzie Q ronde 7, ronde 1 xxflowerxx - ronde 11, ronde 2 Zwanger ! Bellerose - ronde 14, ronde 1 Hettie-ronde 8,2 weken Kylie1986-ronde 5, 25 dagen MamavanAmarylli - ronde 6, ronde 1 LiittleOne - ronde 16, ronde 1 Yasmin84 ronde 1, ronde 1 joja81 - ronde 4, ronde 1 Rosa5 - ronde 0, ronde 2 (mk in r. 1) Helena14 (mama van c en m) - ronde 1, ronde 1 (?) Brotherbear - ronde 6, ronde 2(?) Dotty - ronde 3,ronde 1(?) pabbels - ronde 13, ronde 2(?) Ni84 - ronde 4 , ronde 1 Chenoa - ronde 6,ronde 1 misillie ronde 19 + mk 12 wk, ronde 4(?) (na steen ) Delta - ronde 6, ronde 2, ronde 2 ======================== natjuh026 1 up btw Chenoa nog gefeliciteerd! Ik vraag me eigenlijk af in hoeverre de lijst nog klopt. Ik draag de maansteen ook niet meer, hij hangt aan t hoofdbord van m'n bed. Misschien wil iemand anders de lijst voortaan bijhouden?
Naar aanleiding van dit topic heb ik ook een maansteen aangeschaft en als ketting gaan dragen. Eerste maand had het geen effect, maar enkele weken geleden viel hij plots af, en ja hoor, zwanger. Misschien is het toeval, misschien ook niet, maar ik heb in ieder geval geen spijt van mijn maansteen.
hallo allemaal, Bij mijn 2e zwangerschap duurde het wat langer en heb toen een maansteentje aangeschaft, dit is nu 3 jaar geleden. Was toen meteen zwanger! Een 3e zwangerschap ging heel snel maar werd helaas een miskraam. De 4e zwangerschap kwam ook heel snel. Nu willen we graag weer zwanger raken alleen gaat het niet zoals we willen. Mijn vraag is of ik de maansteen van 3 jaar terug nog kan gebruiken, of moet ik een nieuwe kopen omdat de oude zijn werk toen heel goed heeft gedaan. Ik weet wel dat ik hem in volle maan opnieuw moet opladen en van te voren moet reinigen met water. Alvast bedankt voor jullie antwoord! Groetjes Lies
Hoi meiden, Jeetje, het is rustig hier. Ik weet niet of iemand hier nog kijkt, maar wil het jullie toch even melden. Ik ben zwanger! Gisteren op de 2e verjaardag van onze jongste zoon licht positief getest en vanmorgen met een digitale cb bevestiging gehad. Dit was m'n eerste ronde met de robijn in zoisiet trouwens. M'n maansteen droeg ik niet meer.