Iloiza, Gefeliciteerd meid!!!! Inderdaad erg rustig hier... Waarom ben je toen overgestapt naar de andere stenen? ik draag de maansteen niet continu meer bij me...het armbandje nog wel om het nekje van mijnknuffeltje, die ligt altijd in mijn bed. Zit nu in ronde 4, volgens mij!
@iloiza gefeliciteerd!!! Hier afgelopen maand een vmk gehad. Sindsdien eitje kwijt (mijn banner klopt dus niet..ik tel op deze manier maar gewoon de dagen verder) Draag nu nog steeds een maansteen armband maar heb een paar weken terug gekeken naar robijn in zoisiet. Misschien toch maar is even in gaan verdiepen
Bedankt meiden! LadyLaura Ik heb in de afgelopen maanden sowieso 1, maar waarschijnlijk 2 vmk's gehad. Het probleem was dus niet om zwanger te worden, maar wel om het te blijven. Daarom was de maansteen niet de steen voor mij, maar had ik meer aan een steen die helpt miskramen te voorkomen. Ik heb daarom een robijn in zoisiet aangeschaft en nu is in ieder geval de innesteling goed gegaan. Ik draag de robijn nog steeds. Hopelijk blijft alles goed gaan. Mieks He wat erg, meid. Ik weet hoe het voelt... Het is trouwens heel normaal dat je de cyclus na je vmk geen eisprong hebt. Dat had ik ook niet de cyclus na mijn vmk. Ik heb toen nagevraagd bij de gyn of dat een logisch gevolg was van een vmk en die zei dat het heel normaal is en vaak voorkomt. Gebeurt niet altijd, want sommigen zijn juist erg vruchtbaar direct na een (v)mk, maar het gebeurt dus regelmatig dat je lichaam eerst een cyclus overslaat. Hopelijk is het snel weer raak!
Werd je toen dus gewoon ongesteld zonder dat je een eisprong gehad had? En bedankt meiden, hoop dat het idd snel weer raak is
Meiden, ik wou even laten weten dat het mis is gegaan. Ik was zo blij om eindelijk zwanger te zijn, maar gisteren kreeg ik bruinverlies en was ik er al een beetje bang voor. Vanmorgen zette het in alle hevigheid door. Ik ben echt zo verdrietig, ik weet even niet hoe ik het heb. Ik denk dat ik even wat minder aanwezig ga zijn hier op ZP. Misschien tot later, ik weet nog niet wanneer. X @Mieks Die cyclus na mijn vmk was maar iets (een dag of 5) langer dan de andere cyclussen, maar werd inderdaad ongesteld zonder een eisprong te hebben gehad.
@ Iloiza, verdorie wat oneerlijk! Heel veel sterkte met dit een plekje geven meid, ik had het je zo gegund!