voor de optimale werking geneeskrachtig gezien mag je hem maar ca 12uur aan een stuk dragen heb er een hele uitleg over gedaan hoor
Oke nou dan vanacht tog maar af doen, en kan hij dan onder mijn kussen wa t ik heb geen nachtkastje of is het dan beter in de vensterbank ofso? Liefs
Wat je zelf het prettigst vind denk ik. Kussen ligt hij dicht bij jou en in de vensterbank kan hij goed opladen.
Ik heb net trouwens ergens gelezen dat je hem buiten moet leggen om op te laden maar dat vind ik niet zo´n prettig idee eigenlijk. Buiten is het koud en nat etc..
Oke dankje, en idd om heb op te laden met volle maan moet je hem buigen leggen dat heb ik ook gehoort. Ik weet alleen niet zogoed hoe ik hem het beste in het maanlicht kan leggen woon namenlijk in een flat. Iemand iedeeen???
Ik heb net ook ergens gelezen, jaja ik google wat af, dat hij niet perse in het maanlicht hoeft te liggen als het bv bewolkt is. Dus misschien maakt het wel niet zoveel uit dan als je in een flat woont. Maar goed, weet het niet helemaal precies dus.
ik denk ook niet dat het helemaal uitmaakt! als hij gewoon op een kozijn word gelegd zonder dat er gordijnen voorhangen is dat voldoende..! je hoeft volgens mij niet eens de volle maan te zien
je moet hem aan de raam leggen , de steen haalt de energie zelf uit de maan best is natuurlijk in volle maan maar ja dat lukt niet altijd helaas
Haha oke dankje, vind het allemaal erg spannend en noop dat net snel gaat lukken. Weet mij noe ik me kan toevoegen inde lijst? En hoelang ben jij nu bezig met en zonder maansteen?? Liefs
:¨·.·¨: `·. De maansteendames! LiittleOne - ronde 16, ronde 1. Rosa5 - ronde 1. Fluff88 - ronde 22, ronde 1 Rann - ronde 18, ronde 1 Roos36 - ronde 10, ronde 2. Mieks - ronde 1, ronde 1 Flippo123 - ronde 29, ronde 12 Bouwjaar1979 - ronde 5, ronde 2 Wish82 - ronde 4, ronde 1 Evaa - ronde 6, ronde 1 xxflowerxx - ronde 11, ronde 1 Gizmobo - ronde 1, ronde 1 Liefkleintje - ronde 6, ronde 1 Pabbels ronde ?, ronde ? mamavanAmarylli - ronde 6, ronde 1 Bellerose - ronde 14, ronde 1