gisteren heb ik een topic gelezen over maansteen met een nod lijst, uit 2008. zal nog es even kijken hoe zij dat toen gedaan hadden.
jaa dat was ik ook wel van plan, had begrepen dat de robijn tegen een misrkaam is, maar weet even niet of die samen kunnen. hoewel dit vrij off-topic is....
Ik probeerde het ook ff om mijn naam er bij te zetten maar op de een of andere manier doe ik iets fout maar als iemand voor mij dat er bij zou willen zetten Rann ronde 18 zonder steentje en ronde 2 mét steen
aah ja die had ik ook gezien! haha dan laten we de maanden weg... ik zal eens even wat uitproberen en hoop dat we er samen een mooie definitieve lijst van kunnen maken
nou eigenlijk is dit niet oftopic he het gaat over een maansteen en de nod en zwanger zijn ook he aangezien er roze namen in mogen dus mogen we hier babbelen over alles wat met edelstenen enzo te maken heeft toch ??? wat vinden jullie dames
LiittleOne - ronde 16, ronde 1. Rosa5 - ronde 1. Fluff88 - ronde 22, ronde 1 mamavanAmarylli - ronde 6, ronde 1 Zo dus Tuuuuurlijk mag je erbij! Sterker nog, je MOET Jij laat zien dat zo'n maansteentje nog best wel eens kan helpen/werken. Gefeliciteerd met je zwangerschap!!
LiittleOne - ronde 16, ronde 1. Rosa5 - ronde 1. Fluff88 - ronde 22, ronde 1 Rann - ronde 18 , ronde 2 mamavanAmarylli - ronde 6, ronde 1
LiittleOne - ronde 16, ronde 1. Rosa5 - ronde 1. Fluff88 - ronde 22, ronde 1 Rann - ronde 18, ronde 1 mamavanAmarylli - ronde 6, ronde 1
Ik neem meteen een abbo.. Hoe meer roze namen erbij komen, hoe meer ik geloof in die maansteen, maar vooralsnog ben ik erg blij met mamavanAmarylli en haar roze naam! Geeft hoop!
Ja dat is hem! Nu nog blijven aanvullen hè dames, zoals ik heb gelezen zijn er nog meer met een maansteentje.
.. ,d88b.d88b, ..88888888888 . `Y8888888Y' De maansteendames .....`Y888Y' ........`Y' LiittleOne - ronde 16, ronde 1. Rosa5 - ronde 1. Fluff88 - ronde 22, ronde 1 Rann - ronde 18, ronde 1 mamavanAmarylli - ronde 6, ronde 1
Nog even iets; Ik kies er voor om geen email-notificatie te doen.. Had ik eerst wel, maar na 145 mails in mijn inbox gauw uitgezet.. Dacht dat je die in je inbox zou krijgen bij zp, niet dus!!