Maansteen meiden (bijhouden van..)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door LiittleOne, 30 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. molly27

molly27 Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.673
    0
    0
    O, ik zie al in je ondertekening hoe ver je in je cyclus zit

2. Fortuna

Fortuna Niet meer actief

@ Molly27;

Heb een beetje een rare cyclus, maar ik ga maar even uit van 29 dagen.. Zaterdag kan ik dan testen. Ik denk dat ik morgen een test ga halen en hoop dat ik em in de verpakking kan laten tot zaterdag :D Maar dat wil ik wel proberen, heeft geen zin om vroeg te testen..
    Zaterdag is mijn man vrij, dus daarom wil ik ook wachten.

Spannend! Heb je al kwaaltjes?

3. isha27

isha27 Lid

19 okt 2011
    21
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi,

Dit is ook mijn eerste maand dat ik de maansteen armband draag. 10 november is weer volle maan, ik zet mn armband sowieso in een schaaltje voor het raam de gehele nacht.

gr Isha

4. LeenElise

LeenElise Bekend lid

15 jun 2011
    750
    0
    0
    Noord-Holland
    Spannend bijna testers!
    Ik ben vandaag 7dpo dus moet nog even wachten ;)

5. toetie

toetie Fanatiek lid

14 dec 2010
    2.310
    7
    38
    noord brabant
    ik heb een maansteen aan mijn goude ketting hangen telt dit ook mee.
    we zijn niet bewust bezig voor een kindje maar zien wel hoe het loopt.

6. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    ja dat heb ik ook :)

7. Roos36

Roos36 Bekend lid

1 feb 2010
    581
    0
    0
    Zetten de meeste dames hun maansteen voor het raam om op te laden? Of buiten? Maakt dit iets uit qua sterkte?

8. Fortuna

Fortuna Niet meer actief

Ik heb mijn hanger aan een zilveren ketting. Dat werkt ook hoor. Je kan ook kiezen voor een leren ketting.

9. Fortuna

Fortuna Niet meer actief

Bij volle maan bedoel je?

Ik zit erover te denken om hem in de grond te stoppen..

10. molly27

molly27 Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.673
    0
    0
    @Fluff88: Vandaag heb ik nergens meer last van. De afgelopen dagen wel. Een beetje last van mijn buik en gister had ik ook echt aan de onderkant van mijn buik een zeurderige pijn en steken als ik snel op sta. En ben ook af en toe met vlagen misselijk.

Maar ik heb eerdere maanden ook al wel klachten gehad (wel andere dan die hierboven) dus ik weet niet meer zo goed wat ik moet verwachten.

Heb jij al klachten?

Wel mooi dat we allebei willen wachten tot zaterdag! Laten we elkaar dan helpen om ook echt te wachten tot zaterdag.

11. Roos36

Roos36 Bekend lid

1 feb 2010
    581
    0
    0
    Ik heb het spiritual garden gemaild. Zij zeggen dat een roze maansteen het sterkst werkt. Geen regenboog want die is niet zo goed ofzo..

Ik draag hem in mijn onderbroek, een hanger aan een veiligheidsspeld gedaan. En een splitarmbandje. Draag heb nu echt elke dag en heb normaal nooit een cyclus en zat al in de mmm, maar moest stoppen en had de armband gereinigd, word ik ineens ongi... Rara hoe kan dat hihi.

12. Fortuna

Fortuna Niet meer actief

@Molly; deal, we wachten gewoon tot zaterdag :D

Ik heb wel kwaaltjes als zere borsten, weinig eetlust enz. AL die dingen die je tijdens je menstruatie ook hebt dus:p handig!

Ik laat me niet meer gek maken hoor, ik zie het wel.

Ben jij een beetje zenuwachtig?

13. Roos36

Roos36 Bekend lid

1 feb 2010
    581
    0
    0
    Ik begreep dat in de grond stoppen was om te reinigen. Tenminste dat stond op de site van Spiritual garden meen ik. Zal het is nakijken als je wil.

Ik bedoel idd voor opladen met volle maan, sorry was niet duidelijk hihi.

14. Fortuna

Fortuna Niet meer actief

Dus dan zou je de steen van 8 op 9 november in de grond moeten laten zitten en dan van 9 op 10 november zou je de steen op de vensterbank moeten leggen?

Staat wel zo op de site ja, maar ik hoorde dat je de steen ook in de grond kon stoppen om op de laden. Maargoed, vind em in de vensterbank leggen wel fijner dan in de grond waar de buurtkat wel eens loopt/poept/plast :x

Maar in de vensterbank leggen he..Ben zo bang dat de kat de steen eraf mept..:$
    En krijgt de steen wel genoeg licht dan?

15. molly27

molly27 Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.673
    0
    0
    Ik ben wel een beetje zenuwachtig. Heb zo'n gevoel dat het nu wel eens zo kan zijn, dus het gaat denk ik wel tegenvallen als het niet zo is.

Ik hang mijn steen altijd voor het raam, in de vensterbank ligt hij namelijk bij mij niet in het maanlicht. Ik heb hem ook wel eens op de tuintafel buiten gelegd. Volgensmij is het in de grond stoppen een reiniging en niet om op te laden.

16. Fortuna

Fortuna Niet meer actief

Daar ben ik dus bang voor, dat hij niet goed in het maanlicht hangt/ligt.

17. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Dus is het voor jou: ronde 0, ronde 1 (geen rondes zonder als ik het goed begrijp?)

Ik draag een hangertje (maansteen en jade) met een leren koortje om mijn heup. Niemand ziet het : ook geen vragen :)

Zaterdagochtend had ik bruinverlies, waarmee ik de boel al had afgeschreven. Maar verder niets, nul symptomen maar dus ook geen ongi-klachten (stemmingswisselingen en zeurende rug).
    Maar mijn LF was vorige maand 15 dagen: zou dus a.s. donderdag alsnog kunnen komen. Ik weet niet of ik morgen ga testen, ik heb gewoon geen zin meer om een witte test te zien.
    Ik wil geen hoop hebben, maar langzamerhand begint het toch te knagen. Afgelopen weken is het knoopje van mijn koordje een paar keer losgegaan. Het zal nog moeten blijken of het toeval was of niet. Ik ga maar uit van op naar de nieuwe ronde.

Owh ik moet weer weg. Laterz!

18. Roos36

Roos36 Bekend lid

1 feb 2010
    581
    0
    0
    Haha nee dan is in jou geval in de grond stoppen niet zo'n goed idee.

Het is wel verstandig hem eerst te reinigen en dan op te laden.

Ik heb de vorige volle maan gemist, dus dan moet me niet nog een keer gebeuren.

Ik vraag me ook af of de steen dan wel genoeg maanlicht krijgt als ie op de vensterbank ligt.

Hij schijnt hier niet echt naar binnen namelijk.

Misschien dan toch maar buiten?..

19. Roos36

Roos36 Bekend lid

1 feb 2010
    581
    0
    0
    Nou voor jou is het wel heel spannend zo te lezen. Ik hoop dat het wat betekend dat je koordje steeds los ging. Je leest het hier best vaak.. Duimen draaien hier.

20. Fortuna

Fortuna Niet meer actief

Precies, dat denk ik dus ook.

Maar buiten leggen he, gewoon in een glazen kommetje dan? Afgesloten natuurlijk..

Deel Deze Pagina