Maansteen meiden (bijhouden van..)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door LiittleOne, 30 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roos36

Roos36 Bekend lid

1 feb 2010
    581
    0
    0
    Ja ik lees hier idd wel dat ze hem in een kommetje doen. Ik geloof toch dat ik hem maar buiten op mijn balkon leg. Binnen komt die maan niet genoeg en dan ben ik bang dat ie niet genoeg is opgeladen.

2. Roos36

Roos36 Bekend lid

1 feb 2010
    581
    0
    0
    Vroeg me trouwens zo maar is af of er hier ook dames zijn die helemaal geen of geen goede cyclus hadden en of die maansteen daarbij heeft geholpen om het te verbeteren. Of ze bijv verschil merkten rond ongi qua pijn en klachten.

Ben benieuwd.

3. molly27

molly27 Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.673
    0
    0
    Tot nu toe had ik steeds een cyclus met een te korte lutale fase. Daardoor heeft het eitje niet genoeg tijd om in te nestelen. Het ziet er naar uit dat dit de laatste maand wel goed is gegaan (door middel van ovulatietesten weet ik dit).
    Dus naar mijn idee heeft het zeker wel geholpen voor mij cyclus.

4. helena14

helena14 Bekend lid

28 okt 2011
    768
    0
    16
    hier sinds eind van de ochtend krampjes rechts en vruchtbaar slijm!
    ovutest was nog flink nega maar heb het ff opgezocht in mn 'dagboekje' van de vorige keer..
    toen had ik op dag 12 vruchtbaar slijm en krampjes.. dag 13 ook en dag 14 een positieve ovutest en de avond van dag 14 flinke eipijn:D

ga er nu dus een beetje vanuit dat de test donderdag posi zal zijn :)

5. Roos36

Roos36 Bekend lid

1 feb 2010
    581
    0
    0
    Klinkt goed.

6. Fortuna

Fortuna Niet meer actief

Donderdag? Oeh, das al snel zeg! Dat wordt duimen draaien

7. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Beetje stomme gedachtengang hoor.. maar als je hem in de grond stopt, komt er moeilijk maanlicht bij.. lijkt mij.
    Ik zou zeggen, in de grond om te rusten, ontladen of reinigen.
    En op de vensterbank in het maanlicht, om op te laden.

Nu maar hopen dat ik het niet vergeet.:)

8. Fortuna

Fortuna Niet meer actief

Tuurlijk vergeet je het niet, wij zorgen er wel voor! Moet je wel even op zp komen he, morgenavond ;):D

Dat van de grond snap ik wel. Ik doe em denk ik gewoon in een klein glazen kommetje, afgedekt en dan op de tuintafel..

Ben bang als ik em in de vensterbank leg/hang hij niet genoeg aanlicht krijgt. Zal er vast wel mee te maken hebben aan welke kant je raam is; noord/oost/zuid/west.. of denk ik nu krom?

9. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Tja ik had er wel iets over gelezen maar ik weet niet meer waar.
    Ook iets dat het met bewolking niet zoveel uitmaakte ofzo.. ga straks even googlelen

10. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

26 mrt 2008
    2.894
    1
    0
    Multitasker
    Hi meiden,

Ik heb ook een maansteen, maar ik lees op het internet zo veel verschillende verhalen dat ik niet zo goed weet wat het beste is...

Dragen jullie je maansteen dag en nacht bij je? Of leg je hem 's nachts ergens anders neer?
    Wanneer laden jullie hem op - met toenemende maan, met volle maan of de dag voor volle maan?
    Ehm... waar is dat 'in de grond stoppen' goed voor...?

11. molly27

molly27 Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.673
    0
    0
    Ik draag hem aan mijn navelpiercing en doe hem elke nacht af. Dan leg ik hem op mijn nachtkastje. Ik douch er ook niet mee.

Ik reinig hem 1 keer in de maand door hem een nachtje in zeezout te leggen (dit kan ook met water of door hem in de grond te stoppen). Ik laat hem op met volle maan, maar kijk wel of hij een paar dagen ervoor ook goed te zien is. Dan laad ik hem op door hem aan een ketting voor mijn raam te hangen.

Dit laatste doe ik omdat ik niet wil dat het bewolkt is als het volle maan is. Dat probleem had ik afgelopen maand namelijk. Bij volle maan is het opladen wel het sterkst.

Succes!

12. Liz21

Liz21 Bekend lid

9 okt 2008
    500
    0
    0
    Roos36

Ik heb altijd heel veel last van ongipijnen. Na mijn eisprong ben ik veel misselijk, echt buikpijn, rugpijn enz. Heb nu 1 1/2 maand mijn steen en deze keer niet zzoveel klachten. Af en toe eens een kramp, met vlagen rugpijn en gelukkig eens niet misselijk! Voel me heel goed. Bij mij werkt het dus wel tegen de klachten. (of het is misschien eens raak omdat ik niet zoveel klachten heb) Vandaag is NOD.

13. Fortuna

Fortuna Niet meer actief

En al getest?

14. joja81

joja81 Lid

6 sep 2011
    69
    0
    0
    Heb vorige week ook een maansteen gekocht.
    Een hangertje voor om m'n nek.
    Vandaag mij nod wel symtonen van ongi pijn maar tot op heden nog niks, een voorteken.....

15. Liz21

Liz21 Bekend lid

9 okt 2008
    500
    0
    0
    Nee nog niet getest, durf niet! Mijn gevoel zegt me dat ik niet zwanger ben. Ik wacht gewoon nog een paar dagen.

16. Roos36

Roos36 Bekend lid

1 feb 2010
    581
    0
    0
    @Joja en Liz,

Voor jullie beiden spannend dus. Testen!.. Nee grapje kan helemaal begrijpen dat je nog wacht. Vind het zelf altijd spannend en leuk als iemand gaat testen vandaar.

17. Roos36

Roos36 Bekend lid

1 feb 2010
    581
    0
    0
    Ik draag hem dag en nacht. Reinig hem wel vaak. Ik heb er eentje aan mijn onderbroek met een speldje en een splitarmbandje.

Opladen met volle maan. In de grond stoppen is voor reinigen. Maar mag ook onder stromend water.

18. helena14

helena14 Bekend lid

28 okt 2011
    768
    0
    16
    Voor degene die in dit topic op de lijst staan :

wie t leuk vind om gependelt te worden kan me een pbtje sturen :)

(oudste is 2 ochtenden en n dag weg de komende dagen dus heb weer ff de tijd :D)

19. Pabbels

Pabbels Bekend lid

24 okt 2011
    569
    2
    18
    Apeldoorn
    Bedankt voor al jullie reacties!! En spannend voor de meiden die bijna mogen testen!! Ik ga er dan toch nog maar 1 bestellen straks en hopen dat deze niet afvalt terwijl ik niet zwanger ben:)

20. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    10 Jaar geleden ben ik aan de pil gegaan, voor de pil was het drama met mijn cyclus! 4 Jaar geleden ben ik een jaar gestopt met de pil omdat ik een kinderwens had met mijn ex. Cyclus was opnieuw drama, en ook een zwangerschap lukte niet (wat achteraf misschien maar goed was, want de relatie overleefde het ook niet). Inmiddels met mijn man nu een kinderwens, en een maand geleden gestopt met de pil. Vandaag wel ongesteld geworden, maar toch ben ik heel blij dat ik voor het eerst gelijk een cyclus heb van 30 dagen. Het is natuurlijk afwachten wat het hierna gaat doen, ik ga de 2e ronde in. Vanaf het begin heb ik gelijk mijn maansteen armband gedragen, en heb dus wel het gevoel dat het helpt!:)

Deel Deze Pagina