@ Bouwjaar1979 Ik vind het prima dat jij de lijst gaat bijhouden. Ik stuur je zo een pb'tje. @ Opladen Hier hangt mijn maansteen ook al de hele avond voor het raam op onze slaapkamer. Het is best mistig, dus ik wou toch zo lang mogelijk het maanlicht benutten. Straks verhuis ik mijn steen naar het badkamerraam, omdat het maanlicht straks aan de achterkant van ons huis valt. Morgenavond weer.
Zussi - ronde 1, ronde 1 Dan moet dit bij mij worden: ronde 0, ronde 1 * kan ik dit zo doorgeven? of moet ik iemand een pb'je sturen?
Je kan beter een pb´tje sturen naar Bouwjaar1979. Anders moet ze straks gaan zoeken in dit topic. Dan is het wat makkelijker terug te vinden.
Moguh allemaal, Ik had m'n steen op de vensterbank gelegd, maar toen ik ging slapen zag ik de maan nog niet. Ik weet dat die de goede kant op draait en vanmorgen zag ik de maan ook wel, maar het was wel mistig. Ik hoop dat het vanavond mooi helder zal zijn. ps update van de lijst volgt later
Goedemorgen allemaal, @ Bouwjaar1979 Nieuwe ronde, nieuwe kansen! Ik twijfel ook een beetje over de mist etc, ik ben blij dat ik hem vannacht al heb opgeladen en dan vanavond nog een keer. Want ik twijfel een beetje erover. En hoop dus ook dat het komende nacht mooi helder zal zijn.
Ik twijfel ook over de mist. Ik heb mijn maansteen gisteravond en afgelopen nacht voor het raam gehad aan de kant waar de maan stond. Hij was wel te zien, maar niet helder... Hopelijk vanavond een heldere avond en nacht. En hopen dat het genoeg is.
Hey meiden! Ga ik net naar het Maansteen-Kletsclubje, en wat is het daar stil! Jullie zitten allemaal hier! Hoe is het met jullie?
Vandaag zou ik ongesteld moeten worden. Er is nog niks. Meestal ben ik het dan al 's nachts/'s morgens, dus ik hoop dat het goed nieuws is. Vanavond lekker opladen
ik heb de steen gisteravond/nacht ook op de vensterbank gelegd hier was de maan goed te zien vanavond nog een keer en dan hopen dat hij ons geluk gaat geven. @mama van c en m nog bedankt voor je pendel. ik heb even een vraagje voor de dames die dit weten,ik heb de steen gister gereinigd voor ik hem ging opladen als ik hem vanavond weer ga opladen dan hoeft hij toch niet weer gereinigd te worden of wel?
De meningen over hoe vaak je een steen moet opladen lopen nog al uit een. De een zegt 1 keer per maand, de andere zegt weer 1 keer per week. Maar als je hem gister al gereinigd hebt, dan hoeft dat nu niet weer hoor! De maan krijgt het zwaar vanavond/vanacht met al die stenen voor het raam die hij moet opladen
Molly wat spannend meis!!! Hier vannacht ongie alsnog doorgebroken helaas dus op naar ronde 14 ronde 3
Ja beetje stil daar hè Maar ach, we komen elkaar toch wel weer tegen hier. Met mij gaat alles goed. Met jou?
:¨·.·¨: `·. De maansteendames! Naam - ronden zonder, ronden met Amberliek - ronde 14, ronde 3 Bouwjaar1979 - ronde 5, ronde 3 bri4 - 2,5 jaar, ronde 2 Brotherbear - ronde 6, ronde 2 Chenoa - ronde 6, ronde 1 Dotty - ronde 3, ronde 1 Evaa - ronde 6, ronde 1 Flippo123 - ronde 29, ronde 12 Fluff88 - ronde 22, ronde 1 Gizmobo - ronde 1, ronde 1 Iloiza 2 weken, ronde 1 Inger1979 - ronde 12, ronde 5 Isis857 - ronde 1 na vmk met maansteen - ronde 1 joja81 - ronde 4, ronde 1 LeenElise - ronde 6, ronde 1 Liefkleintje - ronde 6, ronde 1 LiittleOne - ronde 16, ronde 1. Liz21 - ronde ..., 1.5 mnd mama van c en m - ronde 1, ronde 1 mammavandrie - 18 mnd, ronde 1 Marja Poortman - ronde 4, ronde 2 Mieks - ronde 2, ronde 2 MissJG - ronde 1, ronde 1 Molly27 - ronde 4.5, ronde 1.5 pabbels - ronde 13, ronde 1 Rann - ronde 18, ronde 1 Roos36 - ronde 10, ronde 2 Rosa5 - ronde 1 Wish82 - ronde 4, ronde 2 xxflowerxx - ronde 11, ronde 1 Zussi - ronde 0, ronde 1 Zwanger ! Bellerose - ronde 14, ronde 1 Hettie-ronde 8,2 weken Kylie1986-ronde 5, 25 dagen MamavanAmarylli - ronde 6, ronde 1 Wijzigingen of aanmelden? PB me even
Even snel tussen het werk door Ik heb de lijst meteen maar even op alfabetische gesorteerd, dan kunnen we onszelf nog makkelijker terug vinden Nou dames, ik hoop toch dat het onderste lijstje snel langer wordt, want die is in verhouding wel erg kort!