goedemorgen, hier gister ook ongi helaas dus op naar weer een volgende ronde. hopen dat dat ons geluk gaat brengen. de maan was hier gister ook niet te zien helaas wel voor het raam gelegd hopen dat het toch gewerkt heeft. @molly spannend hoop op positief nieuws en mooie positieve test. @ de dames die ongi zijn geworden wat balen hopen dat volgende maand ons veel positiefs mag geven en wij ook op roze mogen.
Hier zag ik de maan rond 21.00 uur goed Spannend molly, ik zou al lang getest hebben ik duim voor je!!
nou mijn temp is ook naar beneden.. 36.8 zondag of maandag word ik gewoon ongi leuk die maanstenen, iedereen word ongi zo te zien hier!
Ongi dames wat naar !! Ik duim voor jullie volgende ronde!! En mama van c en m goed klussen dan maar en hopen straks op een positieve zwtest!!
he meisje toch.. Wat k*t he. Wie weet hebben de maanstenen wel even nodig om te werken.. Bij mij heeft tie er wel voor gezorgd dat mijn cyclus korter is. Kun je nog niet écht zeggen na 1 ronde, maar ik had gegokt op minimaal 29 dagen en het zijn er 26 geworden. Niet het effect waar ik op gehoopt had, maar misschien volgende maand. Ik hoop het voor je, knuf
He getsie...dat zijn er al 4 teveel die ongie geworden zijn of gaan worden heb mijn armband toch maar buiten gelegd gisteravond en heel de nacht laten liggen nu maar hopen dat het gewerkt heeft...gelukkig had ik hem eergister ookal nachtje buiten gehad dus heeft iets van engergie gekregen gelukkig...nu maar hopen dat hij me de volgende ronde naar roze brengt
ja.. dat is ook zo.. ik heb wel door mijn maansteen denk ik mijn ei gevoeld! ik had namelijk de hele avond en middag krampen.. dat heb ik normaal nooit.. ach ja ik houd hem zeker nog wel bij mij. en ik mag niet eens zeuren, dit is pas de 6e ronde.. en hoelang jij al bezig bent!! knuffel terug meis!
jup helaas.. ik snap er ook niks van.. al een half jaar bezig, gewoon een perfecte cyclus, ik heb een ei, vriend is gezond en gewoon nog steeds niks.. maar goed we gaan door
kan iemand mij ook op de lijst zetten 1e ronde met maansteen 2e kindje 19 maanden bezig tussen door miskraam van 12 weken gehad in aug '11
Dat is natuurlijk niet waar en dat weet jij ook. Voor jou is die wens net zo groot als die van mij meis. Jij hebt alle recht om je rot te voelen en dat te laten blijken. Ik heb ook eens in ronde 6 gezeten he.. Ik had ook die spanningen en teleurstellingen Toch fijn zo'n forum, kan je even al gevoelens kwijt. En dat mag hoor, sterker nog dat is juist beter. Dan is het er maar uit en kun je met nog meer kracht de volgende ronde in
is ook wel zo.. je weet van te voren ook niet hoelang het gaat duren!! misschien zit ik straks ook wel in de mmm over een half jaar.. je weet het niet.. elke maand die erbij komt is kut.. en heerlijk zo'n forum om er over te praten indd!! we gaan hoe dan ook mama worden, iedereen. Klaar haha
En anders gaan we naar de grote fabriek waar die maanstenen gemaakt worden en dan kopen we heel die fabriek leeg..
haha jaa leggen we ze overal neer... haha en als dat niet werkt, dan verhuizen we maar naar de maan haha
Evaa, hoelang is je LF normaal? zou het geen innestellingsdip kunnen zijn in je temp? Innestelling kan vanaf 4dpo tot 12 dpo nog