Soms moet het gewoon zo zijn Als ik maar niet de exacte uitgerekende datum krijg als ik toen had.. Hou er dan wel een naar gevoel aan over denk ik
nou dames we zullen dus moeten afwachten en hopen dat het uitkomt he ben benieuwd hou me wel op de hoogte he dames
thnx pabbels!! ik hoop het voor jou ook!! jij zit ook in die richting he.. jaa gaat snel voorbij allemaal hoor!
Ik ga denk ik lekker bankhangen vanavond en de uren aftellen dat ik ga testen morgenochtend vroeg. Fijne avond allemaal!
Dames, ik ga even met de hond wandelen en daarna verder met de wc pimpen.. Heb van die leuke tegelstickers gekocht. Wat een werk zeg, maar het ziet er wel veel leuker uit nu! Fijne avond iedereen! Knuf
liz21 pendel aanvraag is behandeld je hebt al pb terug ben vandaag super goed geluimd ondanks alles ! pendelen verzet men gedachte aangezien je je daar helemaal leeg voor moet maken ! krijg een aanvraagje herhaal de gegevens 2maal laptop aan de kant en pendel meteen ! zo gaat het snel natuurlijk hihi
ben echt benieuwd hoeveel ik er goed ga hebben !! bij vrienden en familie van de 29 - 28 goed en nummer 29 is afwachten ..... ben benieuwd hoe het gaat als ik het voor jullie doe !!!
@mamavanAmarylli, jij bent snel met pendelen zeg! maart 2012, spannend! We gaan het zien, ik laat het je wel weten Hier vanavond gtst en tvoh kijken, en vanavond eindelijk na een week mijn vent weer halen van zijn bivak. Wat kijk ik daar naar uit!
ja ik behandel de aanvragen direct men meid slaapt ben rustig op mezelf laptop op tafeltje naast me en twee kaarsjes voor me op tafel ! kan dus gelijk pendelen als ik een pb gehad heb
Tjee ben ik 1 dagje de hort op voor t werk en moet meteen weer flink bijlezen. @mamma van 3, balen dat je ongi bent geworden @evaa, ik hoop voor jou dat het toch wegblijft @Liz balen van je neg. test @misillie toevallig kwam je je berichtje tegen zal je in de lijst zetten Neehoor, hier bij ons doen ze het ook. En ik ben er stiekem niet dit jaar. Slecht hè We gaan zo ff klein hapje eten en dan naar een film. En die kaas... als je kids aan de deur krijgt maak je ze daar echt niet blij mee. snoep, snoep en nog eens snoep, daar komen ze voor Ik vond vroeger die mandarijnen ook niks